***

***

آرزو...


بچه که بودم آرزو داشتم بزرگ بشم


بزرگ شدم


بزرگ که شدم آرزوم این بود که ای کاش خیلی چیزها رو نمی فهمیدم


دلم میخواست که بچه می موندم تا نفهمم دنیای بزرگترا رو


آرزوم محال بود


یاد گرفتم که یه چیزی هست که محال رو هم ممکن میکنه و اون عشقه


عاشق شدم


الان به آرزوم رسیدم ، دیگه خیلی چیزها رو نمی فهمم ، ولی بچه نیستم !

نظرات 2 + ارسال نظر
ساجد سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:28 http://sjdsports.blogsky.com

دمت گرم خيلی باحال نوشتی خوشم اومد
به ما هم سری بزن

دیانا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 00:58 http://justkhodam.blogsky.com

سلام
اتفاقا بچه ها خیلی چیزا میدونن اما بزرگا توانایی درکشو ندارن
ممنون که سر زدی به وبلاگم
من آپم اگه دوست داشتی سر بزن
شاد باشی

درسته حرفت ولی بچه ها دنیای بزرگترا رو نمیفهمن ... بزرگترا هم دنیای بچه ها رو میفهمن چون خودشونم این مرحله رو پشت سر گذاشتن فقط اشکال اینجاست که بزرگترا خوبیهای دنیای بچگی رو فراموش میکنن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد