***

***

بازار دنیا...

 

من از بازار دنیا زار گشتم

از این محنت سرا بیزار گشتم

چه خوش خوابی است سودای جوانی

دریغ از خواب خوش بیدار گشتم !

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دیووووووونه دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 14:31 http://divoonekhodeti.blogsky.com

تو را پای بلند ترین دیوار به خاک میسپارم شاید مرگت تا همیشه از آن من باشد...

دیووووووونه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 http://divoonekhodeti.blogsky.com

دلم برات تنگه عزیز یادی نمیکنی ز من
دارم دیوونه می شم و نمی بینی نیاز من

مسافر سرزمین هیچکس سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 http://www.deliashams.blogfa.com

سلام امیر عزیز

ممنونم چندبار اومده بودی ولی نتونستم به موقع جوابت رو بدم ..

همانطور که می گی درسته باید اول مجهولات تعریف بشه بعد به تفسیر بپردازیم. ولی عزیز مهربون .. همانطور که خودت هم می دونی زیبایی این جهان و یکی از شگفتیهاش ٬ نعمت گوناگونی اش می باشد و ما آدمها با علم محدود نمی تونیم تعریفی جامع و کامل از مفاهیمی که عنوان کردی بیان کنیم و فقط می تونیم که خودمون تو زندگی مون راه درستی که منطبق بر معیار هامون می باشد رو انتخاب کنیم و جلو بریم . و در این میان کسانی هستنند که تقریبا نزدیک به ما فکر می کنند و کسانی هم نه. هر دو محترم و نیکو ... عزیز دوست داشتنی مهم اصل رفتن است و هرکس به زبان خویش می پوید این راه را و امید است که همگان به سر منزل مقصود برسند .

باز هم بیا پیشم از نظراتت خوشم میاد و من رو به فکر کردن وا می داری... راستی با تبادل لینک موافقی ؟ خبرش رو بهم بده

شاد باشی

مسافر سرزمین هیچکس سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 13:22 http://www.deliashams.blogfa.com

خب همین جا است که باید بگم هر شخصی تعریفی از مفاهیم عنوان شده داره که یا واقعی هستنند و یا خیالی و کار ما نیست که اونها رو تشخیص بدهم .. بعضی از آدمها روی تعریف مفاهیمشون کار می کنند و اونها رو باصدای بلند به دیگران اعلام می کنند و حالا در این لحظه کسانیکه در پیدا کردن تعریف هاشون مشکل داشتنند دنبال این گونه افراد میشوند ..
ولی خب نمی توان بهشون هم خرده گرفت که چرا اینگونه عمل می کنند .. چون بعضی ها اینطوری اند ..

حالا میشه دو تا سوال بپرسم ازتون ...
۱) چند سالتونه ؟
۲)این مفاهیم برای خود شما چگونه تعریف شده اند ؟

اگر دوست داشتی ایمیل بزن بهم

تبادل لینک رو هم که جوابش رو ندادید ..

برقرار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد