***

***

...

به قول یکی از بهترین دوستام :

» اگه واسه ی دنیا یه نفری، واسه ی یه نفر یه دنیا باش !

یا حق.

نظرات 26 + ارسال نظر
نازنین(زندگی) دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:35

سلام / جمله زیبایی است .

من کامنت شما را پاک نکردم . اصلا؛ ندیدم .

اما پست قبلی را خودتان ایمیل زدید که من پاک کنم .

راجع به این پست . فقط هدفم این بود که زن اگر بسیار بالاتر باشد و در اجتماع برای خودش کسی باشد //مرد را اینچنین آزار می دهد . این دوست ما الان دیگه هیچی ندارد و باید زندگی کند . چون بچه ۸ ماهه دارد . //بعضی زنها شیطان هستند //این مرد خیلی اشتباه کرد // مرد باید مدیر خوبی باشد // باید زن نگهداشتن بلد باشد //برای کسی بمیر که برات تب کند .// این خانم بویی از انسانیت نبرده است .
من هدفم این بود آقایون در انتخاب همسر بیشتر دقت کنند و سعی کنند که همسرشان برای خودشان بخواهد نه پول

ایرسا دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 14:16 http://iresa1369.persianblog.com

سلام!خوبین؟اتفاقا درسته خیلی هم نوشته زیبایی بود!راستی به وبلاگم که اومدی توجه زیادی به نوشتم نکردین؟نوشتمو هم می خوندین دیگه!من نظر می خوام تا بتونم روند نوشتنمو درست تر کنم!/موفق باشی

هرمیون دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 15:36 http://cloudandmoon.persianblog.com

سلام : این جمله خیلی جالبی بود : اما ... به هر حال به امید نوشته های قشنگتون : تا بعد

نازنین(زندگی) دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 18:11

سلام :از حضورتان ممنونم .
اما تعجب می کنم که این همه سطحی از کنار مطلبم گذشتید ؟ انگار زیاد از این جور بحث ها خوشتان نمیاد و بیشتر فلسفی و معنوی را می پسندید .

آرزوی شادی و موفقیت دارم . در پناه حق

نازنین(زندگی) سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:17

سلام : امروز از خواب بیدار شدم دیدم در حیاط خانمان گربه ام را کشتند و بچه اش کنار مادرش نشسته است .
قلبم به شدت درد گرفته /همان گربه ای که برات نوشته بودم بچه اش را در ناز و نعمت بزرگ می کنه /همسایه ها با تیر زدنش و کشتنش//امیر انسانها این قدر بد هستند // حق زندگی یک جاندار را گرفت پس آدم هم می کشد // همسایه بد این است //من حالم بد جور خرابه ///

نازنین سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 http://www.pashaee.blogfa.com

وبلاگی که آدرسش را زدم برو //نوشته من را بخوانید
شب حذفش می کنم

نازنین(زندگی) سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 13:10

سلام /ممنونم که با حرفهای زیباتون قصد آروم کردن من را دارید .

از صبح تا حالا گریه امانم نداده /من معمولا؛ کم گریه می کنم اما اگر گریه کنم دیگه اشکم بند نمیاد .

ضربه سختی وارد شد . می دونی من حیوانات را خیلی دوست دارم .و ارتباط خوبی با انها بر قرار می کنم

خلاصه من امروز متوجه شدم انسانها خوب نیستند .
من همه را خوب می اندیشیدم .
اما حالا فهمیدم سنگدل هم هست .
دیگه به هیچکس به شکل انسان نگاه نمی کنم .
دیگه دوران خوش بینی من تمام شد.

خدا همسایه بد نصیب هیچکسی نکند .

باز از شما ممنونم .از حمایتت هم متشکرم.

برادر خوبم مرسی/الهی خداوند هرچی می خواهی به شما بدهد .

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 17:55

زندگی زیباست
زندگس آتشگهی دیرینه پابرجاست
گر بیافروزیش رقص شعله‌اش در هر کران پیداست
ورنه خاموش است خاموشی گناه ماست



من آپم

اطهر چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 17:55 http://brightfire.blogsky.com

نازنین(زندگی) پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 18:59

سلام /: مطلب جنجالی جدید ؟؟؟ منتظریم .

شاد و موفق باشید .

آنوشا جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 19:23 http://anoosha.mihanblog.com

سلام....خیلی ممنون که به من سر زدید....دوستتون جمله جالبی گفتن.....مطالب خیلی جالبی دارین....حتما بازم سر میزنم موفق باشید

در پناه حق

. جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 19:55

.

.. جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 20:02

..

هرمیون شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 14:12 http://cloudandmoon.persianblog.com

سلام : اومدم دیدم آپ نکردید چی شده : راستی چرا گریه میکنید خدا بد نده : ... : تا بعد

خانومی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 16:17 http://nedaayedel.blogsky.com

سلام امیر جان
همین

نازنین(زندگی) یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:18

سلام
یک پیشنهاد دوستانه بود . خوب بروید بندر عباس /بوشهر /کیش
یک نفر آدم که خرجی ندارد .

من که تنهایی نمی توانم مسافرت بروم . من فقط برای خانه ساخته شدم و گذران عمر می کنم .
اگر اختیارم دست خودم بود حتما؛ مسافرت می رفتم .
برای یک خانم مناسب نیست .
شما مرد هستید و هر جا بخواهی می توانی بروی و اختیارت دست خودت است . بخواهی می توانی پاک بروی و پاک بر گردی // طلا که پاک است چه منتش به خاک است .
شما خودت باید خوب باشی //کسی شما را نمی تواند مجبور کند .مگر خودت بلغزی.////
شاد و موفق باشی

گندم یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 22:43 http://booye-gandom.persianblog.com

خوب اونم خوبه...ولی تا اون یه نفر کی باشه...در جواب حرفتون منم دلم شکست ولی هیچ وقت به خدا گلایه نمی کنم..هیچ وقت...پیشنهاد می کنم شما هم این کارو نکنید...نظراتتون بهم امیدواری می ده..ولی اینجور که بوی ته دیگ بلاگ من میاد باید برم طنز نویس بشم :ی....خوشحالم می کنید ....تا بعد...

گناه مقدس دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:59 http://www.sinsainet.blogsky.com

سلام اقا امیر
ببخشید که اینقده دیر اومدم دیگه
راستش حرف قشنگی نوشتی و دوستت که گفته کارش درست بوده راستی پیش ما بیا اپیدم

نازنین(زندگی) دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 13:22

آقای شاکی عزیز

لطفا آپ کنید . من هر وقت آمدم اینجا همین جمله بود .

چقدر درس می خوانید . بس است . بیچاره استادها از دست شما آرامش ندارند .(چشمک)

شاد و موفق باشید .

هرمیون دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 14:46 http://cloudandmoon.persianblog.com

سلام مرسی از اینکه پیشم اومدی خوشحال شدم . امیدوارم که به زودی حال حوصله پیدا کنی با اجازهات لینکت کردم.

نازنین(چتر باز) دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 18:44

سلام آقای شاکی عزیز:

به قول یکی از دوستان مهربانم ::

موقع آپ کردن فرا رسیده است .

نازنین قصد دارد اول شود .

شاد و موفق باشی .

نازنین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:46

چتر باز = یعنی من همش در وبلاگ شما هستم .

حسابی چتر باز شدم .

مثلا طرف مهمانی می رود و شام می ماند اما خودش یک روز هم شام نمی دهد می گویند طرف چتر باز است .

از حضورتان در وبلاگم ممنونم . نظرتان محترم است .

نازنین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:52

سلام :اما چشم وجود دارد .

بهتر است تحقیق کنید . اما هست .باور کن .این خرافات نیست

نازنین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:53

سلام :

در نهایت چند روز بعد به وبلاگم سر بزنید .

اکثرا؛ نوشتن که اعتقاد دارند .

در اخبار شبکه ۱ :

بوش گفت:رئیس جمهور ایران یک فرد منحصر به فرد است .

شما هم عقایدتان // همان آقای شاکی برازنده شماست .

نمی دونم ! نمی شه با شما کل کل کرد .

استادها در دانشگاه از دست شما کجا قایم می شوند ؟؟

شما در بچگی هم این همه کنجکاو بودید ؟؟؟

چرا همه چیز را منتقدانه می نگرید ؟؟

بالاخره یک روز مطلبی می نویسم که شما نتوانی انتقاد کنی .

این دفعه عکس که در وبلاگم گذاشتم هم به یاری شما‌‌ آمد.

امیر آقا از شوخی من ناراحت نشوید . من اصلا شما را نمی شناسم .تازه من ۲۸ سال دارم و بزرگترم .

خلاصه شوخی می کنم لبخندی بر لبانتان بنشانم .

وگرنه قصئی ندارم .دلخور نشو آقای من

شاد باشی . منتظر مطلب زیبای شما دوست گلم یا برادر خویم که اجازه دارم هرچی دوست دارم بگویم و او هم گوش می دهد و دعوام نمی کند .

ممنون /بای

نازنین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:56

راستی اگر فقط بفهمم شما از دستم خدای نکرده رنجیدید

دیگه این دور و برها آفتابی نمی شوم .

وبلاگ شما آرامش خاصی دارد و افراد با کلاس به وبلاگ شما سر می زنند .مثل گندم خانم //گناه مقدس //هرمیون//آنوشا خانم //ایرسا خانم //

خیلی عالی است .شما گلچین کردید .موفق باشی

نازنین(زندگی) سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 18:50

سلام :

از برادر خوبم که مثل شیر پشت من است و از من دفاع می کند بی نهایت سپاسگزارم .

کاش در دنیای واقعی همچین برادر نازنینی داشتم .

امیر آقا خدا شما را برای خانواده محترمتان حفظ کند .

خیلی آقایی // بسیار مهربان و انسانی .

من چه جوری می توانم محبت های شما را جبران کنم .این دومین بار است که حامی من بودید .

ممنونم . موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد