***

***

...

سلام

خب ایندفعه هم گفتم که در همون راستای سابق نوشته های خودم یه مطلبی رو بنویسم

چیزایی که گفتم واقعیت هاییه که من از نظر خودم درکشون کردم و به نظر من اینا وجود داره

و انکار این چیزا برای من ممکن نیست

نمیدونم بقیه چی فکر میکنن راجع به چیزایی که من گفتم ولی نظر موافق یا مخالفش برام مهم نیست ، برام این مهمه که هر کسی هر نظری که داره داشته باشه ولی بهش رسیده باشه و منطقی باشه .

                  

                                             ***

 

خیلی خنده داره !

چی ؟

اینکه آدما سعی میکنن خودشونو گول بزنن !

تازه از این خنده دارتر هم هست  ،

میدونین چی؟

اینکه آدما خدا رو هم سعی میکنن گول بزنن !

واقعا خنده داره ، هم خنده دار هم عجیب !

واقعا نمیدونم که آدما چیجوری یا برای چی یا با چه طرز فکری دست به این کار میزنن که بخوان خدا رو گول بزنن !!

هرچی فکر میکنم عقلم به جایی قد نمیده !!

تازه خیلی هاشون هم به خودشون امیدوارن که موفق میشن خدا رو گول بزنن !!!

حالا بریم سراغ اینکه آدما خودوشونو میزنن

بحثم میدونین درباره ی چیه ؟ درباره ی عشق و عاشقیه که آدما ازش دم میزنن که یه نمونه از این گول زدنه که تقریبا هممون یا دیدیم از این نمونه یا شاید هم تجربه داشتیم !

چه پسر یا دختر فرقی نداره ولی اکثر پسرا در مورد عشق و عاشق شدن مبتلا هستن !

مثلا یه پسره بر میگرده به یه دختره میگه عاشقتم و دوستت دارم و میمیرم واست و بدون تو زندگی برام معنی نداره و دنیای بدون تورو نمیخوام و هزار جور حرف دیگه ! حالا دختره هم فکر میکنه که اون پسره همون کسی هست که قراره یه عمر با عشق و ... باهاش زندگی کنه و خوشبخت بشه !

اینجاست که میگم آدما خودشونو گول میزنن !

میدونین چرا ؟

چون که اصلا عشقی وجود نداره که اون پسره داره ازش دم میزنه !!

و اصلا عاشقی نیست که اون دختره دلشو به اون خوش کرده و منتظره با اون خوشبخت بشه !

حتما تعجب میکنین که چرا میگم عشقی نیست ...

خب واقعا هم نیست ، چیزی که ازش به عنوان عشق اسم می برن شهوت و هوس است ، اگر همین شهوت و هوس نبود یه پسر چرا باید میومد طرف یه دختر تا با اون مثلا زندگی کنه ؟!؟

حتما توی خیلی از این فیلم های راز بقا دیدین که مثلا یه حیوان نر با در آوردن شکلکهای عجیب و غریب از خودش سعی میکنه نظر جنس مخالف رو به خودش جلب کنه تا بتونه هوسش رو ارضا کنه !

راجع به انسان هم همینطوره ، البته به یه شکل دیگه و پیشرفته تر  !!

دقیقا همین هدف برای انسن وجود داره ، یه پسره میاد و با زدن حرفای عاشقانه و دوستت دارم میخواد نظر یه دختر رو جلب کنه که بتونه هوسش رو ارضا کنه !

چیزی بنام عشق نیست ، هیچ پسری به چشم معشوقه به یه دختر یا همسرش نگاه نمیکنه .

هر پسر و دختری بعد از اینکه ازدواج میکنن بعد از یه مدتی که مگذره بچه دار میشن و زندگیشون اینجوری ادامه پیدا میکنه ، اگه هم یکی از پسره یا دختره نتونن بچه دار شن میرن دوباره با یکی دیگه ازدواج کنن تا بتونن بچه دار بشن و هوسشون ارضا بشه !

اینجاست که معلوم میشه عشق وجود نداره ، هدف ارضای هوسه نه عشق !

عشق رو بهانه میکنن تا به هدف برسن ، اینا حرفای تلخیه واسه ی خیلیا ولی واقعیت دارن.

چیزی که از اون به عنوان عشق دم میزنن هیچی نیست مگه اینکه آدم داره با این حرفا خودشو و بعضی های دیگه رو گول میرنه ! این عشق بعد از ازدواج و بچه دار شدن دیگه به چشم نمیاد !

دختر میشه وسیله ی تولد مثل ، میشه ماشین تولید مثل ...

حقیقت اینه که یه زن از چشم یه مرد ماشین تولید مثل هست که باید براش بچه بیاره و هوسش رو ارضا کنه و ....!

خیلی سخته در این حرفا ولی واقعیت محضه ، در طول تاریخ عشقی وجود نداشته و ظاهرا هم نخواهد داشت !

عشق فقط یک بهانست و بس !

نظرات 30 + ارسال نظر
نازنین(زندگی) سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 13:34

سلام :
....................بسم الله الرحمن الرحیم ..................
.........................من اول شدم ......................

بانمک سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 13:39 http://www.banamak.blogsky.com

امیر جان سلام
اینقدر نباید از زندگی وعشق ناامید شد چون در آنصورت زندگی بی معنی میشه
پیش من هم بیا خوشحال میشوم
ممنون
تا بعد...

نازنین(زندگی) سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 13:47

سلام:

دقیقا همین طور است .اگر این نیرویی که شما می گویید نبود یک مرد مگر سرش درد می کرد که زیر بار مسئولیت بزرگ زندگی مشترک برود .

اساس زندگی مشترک بر این مبناست .
بعد از مدتی بچه که بیاد یک مرد سعی می کند پدر خوبی باشد و تلاش و کوشش بیشتری می کند .
اما وجود یک زن در خانه :: آرامش برای یک مرد است .
پشت هر مرد موفق زنی فداکار و مهربان است .
زندگی می شود عادت . در نهایت دوست داشتن و مهر و محبت است که باقی می ماند .

آرزوی سعادت و خوشبختی دارم .

نازنین(زندگی) سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 15:29

مجدد سلام:

اگر در آینده خداوند متعال به شما دختری بدهد شما خیلی عالی او را تربیت خواهی کرد .

مطلبت جز حقیقت هیچی نیست .

موفق باشی.

گندم سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 18:36 http://booye-gandom.persianblog.com

هر چی رفتم بالا و اومدم پایین نتونستم با این نوشتتون کنار بیام..نمی شه گفت رفتار جفت یابی انسان شکل پیچیده تر حیوانیه...چون در انسان ما بحث روح رو دایم که برای حیوان مطرح نمی شه از طرفی خیلی از مسائلی که به عنوان عشق بیان می شه درسته شهوت هستن اما نمی شه بهش عامیت داد چون در شهوت از خود گذشتگی نیست ولی در عشق یا دوست داشتن هست و هزاران تفاوت دیگه...از طرفی آیه ای از جانب خداوند هست فتبارک الله احسن الخالقین آیا این بهترین مخلوق می تونه فقط پیچیده شده ی حیوان باشه؟اگه ما از اصلیت انسانیمون دور می شیم دلیلی بر حیوان پیشرفته بودن نیست....بهتره در مورد خودمون منصف تر باشیم...حداقل من اینطور فکر می کنم...

هرمیون چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:16 http://cloudandmoon.persianblog.com

سلام : چرا اینقدر تند رفتید : من قصد دارم یه پست در این ارتباط داشته باشم : فقط یه چیزی را اینجا بنویسم که به نظر من اوج عشق یه زن و یه مرد لحظه ای است که هک دیگر را در آغوش میگیرند : تا بعد

نازنین(زندگی) چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:49

سلام:
................... شب یلدا مبارک باشد ....................

ایرسا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 16:01 http://iresa1369.persianblog.com

ســــــــــلام امیر آقا !حرفات خیلی قشنگه!ولی ممکنه حرفمو قبول نداشته باشی استثنا وجود داره تا کسی پیدا بشه که عشق را در وجودش داشته باشه.ممکنه شاید ازدواج نکردی و عشق را تجربه نکردی خود منم با این که ازدواج نکردم ولی با چشمم دیدم می دونم تمام حرفات صحت داره و منم قبولشون دارم ولی بیشتر آدمای بی ایمان زن را به عنوان هوس دوست دارن!چرا زن نسبت به مرد اینجوری نیست؟چرا هست زن و مرد هر دو مثل همن!جدیدا مملکتمون جوری شده که دخترا می افتن دنبال پسا!تنها عشق واقعی عشق بین خدا و بندشه!(اونم بنده های خالص و مومن)/موفق باشی.همه این دوست دخترا و پسرا هدفشون مشخصه چیه:۱ـکمبود عاطفی،۲ـایجاد روابط جنسی!دلیل دیگه ای براشون وجود نداره!ولی عشق اگر خدایی باشه و با توکل بر خدا و ایمان طرفتو انتخاب کنی مطمئن باش خلوص نیتت زندگی و عاقبت خوشی واست داره!

ایرسا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 16:02 http://iresa1369.persianblog.com

پسرا

گناه مقدس جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 00:34 http://www.sinsainet.blogsky.com

سلام دوست
خیلی مطلب جالبی بود البته تا اونجایی که خوندم
کپی کردم میخونم دوباره میام پیشت دوست عزیز
مرسی از اینکه ما رو قابل دونستی پیشمون اومدی
فعلا یا حق

حاجیه جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 http://hajieh.blogsky.com

سلام
مطلبتونو فعلا نخوندم ولی یه نگاه کردم برام جالب بود می خونم نظرمو بهتون می گم .........
موفق باشید

اطهر شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 http://brightfire.blogsky.com

گفته بودم چو بیائی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیائی

اره همینطوره

نازنین(زندگی) شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 14:30

سلام : خواهش می کنم .

امیر جان من شما را به عنوان یک برادر خوب و مهربان پذیرفتم و همیشه در کنارت هستم . تا هنگامیکه وبلاگ دارید .
هر کمکی /هم فکری/داشتید .روی من حساب کنید .

صادقانه و از صمیم قلب و بدون تعارف می گویم .خوشحال می شوم همدم یا مونس یا هم فکر برات باشم (البته در حریم اینترنت )

امیر جان فردا آپ می کنم .

نیرویی است که من را به طرفت می کشاند .

شما برادر کوچک من هستید .البته چند نفر دیگر هم هستند .
من در اینترنت کلی برادر و خواهر دارم .

شاد و موفق باشید . یا حق

گندم شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 20:58 http://booye-gandom.persianblog.com

اول اینکه اگر ما داریم به حیوان بودن نزدیک می شیم گناه خودمونه نه عدم وجود عشق زمینی...پی گناه بنده رو گردن خلقت نندازید....در مورد عدم ذکر عشق ائمه به همسرانشون فکر نمی کنید این یک جور ملاحظه در لفظ باشه؟همون طور که در قرآن امثال اون زیاده و گذشته از این آیا دنیای اعراب جاهلیت اون موقع پذیرای مسئله ی عشق به همسر بوده که ائمه بدون لفافه بخوان در موردش صحبت کنن؟

نازنین(زندگی) یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 15:50

برادر گلم سلام:

عزیز دلم با احترام شما را به وبلاگم دعوت می کنم .

تشریف بیاورید . خوشحال می شوم و افتخار می کنم .

شاد و موفق باشید . دوستت دارم

خودت کارهایی کردی که باعث شدی من دوستت داشته باشم .
انسانیت و مردانگی که در وجودت دیدم .

امیدوارم به حق پنج تن خوشبخت شوی .یا حق

حاجیه دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 http://hajieh.blogsky.com

سلام
منتظر مطلب جدیدتون هستم.

نازنین(زندگی) دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:49

سلام: مطلب جدید ؟؟

نازنین(زندگی) سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 15:37

برادر خوبم سلام:

عزیزم خسته نباشید .

چقدر خوشحالم که امتحانتان را خوب دادید .خدارو شکر .

از کامنت زیبایت ممنون .

متاسفانه دور و زمونه عوض شده است و هر کسی به فکر خودش است و از مهربانی و محبت گذشته خبری نیست .

بسیار عالی برام نوشتید .

برادرم هر وقت خستگی ات در رفت آپ کنید خوشحال می شویم نوشته های زیبایتان را بخوانیم .

همیشه موفق باشید .

مراقب خودت باش // شاد باشی / خواهرت نازنین

نازنین(زندگی) سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 16:04

سلام:

درسته در خرید کردن همیشه سر من را کلاه می گذارند .

اما من شما را گلچین کردم .و می دونم که درست انتخاب کردم .

من تو اینترنت با نگار جون /سوک سوک / گناه مقدس / و شما
صمیمی هستم واز بین دوستان فقط شما را بر گزیدم و خیلی دوستتان دارم .

امیدوارم لایق باشم .

نازنین(زندگی) سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 19:42

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ شماره ۲۰ هستم۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

شاد و موفق باشید .

گناه مقدس چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 00:44 http://www.sinsainet.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من اپ هستم خوشحال میشم پیش ما بیایی

حامد چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 http://asemani.blogfa.com

سلام برادر عزیز :

از وبلاگ نازنین شما را پیدا کردم .

مطلبی نوشتم که بی ربط با مطالب نازنین خانم نیست .

خوشحال می شوم تشریف بیاورید .

یا حق

نازنین(زندگی) چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 13:57

سلام :

برادرم به نظر من هم شعر زیبایی است .

من آلبومش را دارم و در ماشین گوش می دهم .

با سلیقه هستید .

از لطفتان ممنونم . شاد و موفق باشید.

امیر جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 19:44 http://pws.blogsky.com

سلام دوست عزیز
متن زیبا ای نوشتی بهت تبریک میگم
امیدوارم که حالتون خوب باشه و وقتتون به شادی
وب شما هم فوق العاده با احساس و دلنشین است
منتظر حظور سبزت هستم
موفق و سر بلند باشی

اطهر شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 http://brightfire.blogsky.com

پارو زدن را دوست دارم حتی اگر قایقم سوراخ باشد
تنها بودن را دوست ندارم
زیرا همیشه گریه را برایم ارمغان دارد
ادمها بی انکه تو بخواهی از پیشت می گذرند
بی انکه بدانند تو کیستی و چه می خواهی
انان می خواهند تو نباشی
عشقت را دوست ندارند
انقدر پارو می زنم که تو نگوئی مقصد را نمی بینی
به عشق تو پارو می زنم
به امید اینکه تو را در ته این دریا ببینم
به این امید که دگر روزی بی تو سپری نشود
به امید انکه من بی تو نشود پارو می زنم
اشک می ریزم گرچه قایقم سوراخ است
گرچه اب مرا به کام خود خواهد برد
وقتی که نتوانم پارو بزنم ان لحضه ایست
که به شوق دیدنت شنا خواهم کرد
تا از این طوفان بی تو بودن رهای یابم
تا از این گرداب بی تو بودن رهای یابم
تا از این گریه غم در فراق بی تو بودن رهائی یابم
تا از این .........


سلام
من آپم

نازنین(زندگی) شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 17:31 http://www.mohabbat.blogfa.com

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ شماره ۲۶ هستم ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

آرزوی سلامتی و خوشبختی از صمیم قلب برای برادر خوبم دارم . عزیزم شاد و موفق باشید

هرمیون یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 http://cloudandmoon.persianblog.com

سلام : برام نوشته بودید در مورد عشق ناپخته فکر میکنم نمیدونم شاید واقعا اینجور باشه که اگه اینجوریه امیدوارم به زودی به پختگی لازم برسم به هر حال در بعضی از تعریف ها وحدت وجود نداره از طرفی عشق یه مفهوم مجرد که نیست در عالم واقعیات دارای عینیته منظور من از اینکه براتون نوشته بودم اوج عشق زمانیکه دو نفر همدیگر را در آغوش میگیرند همون حالت نمادینش بود حالا شاید شما غیر این فکر کنید ... شاید زمانی دیگه این اعتقاد خودما را رد کنم ... موفق باشید و موید.

نازنین شبگرد یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 http://amirrony.blogsky.com

فکر نمیکنی عشق رو به گند کشیدی؟ اون چیزی که تو دربارش گفتی عشق نیست . مشکل از ماست که به هر حوسی برچسب عشق میذاریم .

نازنین شبگرد دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 http://amirrony.blogsky.com

سلام امیر خان . آپ کردم حتما سر بزن . بحثی رو شروع کردم که دلم میخواد ساپرتش کنی . بیا تو میدون . یا علی !

نازنین(زندگی) دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 20:16

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ شماره ۳۰ ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد