***

***

...

 

 اسیر به دنیا آمدم،

محدود زیستم، عصیان کردم،

دوباره متولد شدم،

باز به خودم برگشتم و در آن بهترین همدمم را یافتم تا تنها نمانم

 اما دیگران میپرسند که چرا اسیر تنهایی شده ای.

                                                                                              (ح.ک) >> بهترین دوستم

***

من هیچ کلامی والاتر از سکوت برای گفتگوی با تو نیافتم و می دانم آن را شنیدی.

                                       (ح.ک) >> بهترین دوستم

***

چه رنجیست لذت ها را تنها بردن ،

چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن ،

و چه بد بختیه آزار دهنده ایست تنها خوشبخت بودن .

                                                                                              (ح.ک) >> بهترین دوستم

***

به آسمون خیره میشدم و میخندیدم

چون هیچی ازش نمیفهمیدم

حالا وقتی به آسمون خیره میشم گریم میگیره

در صورتی که بازم هیچی ازش نمیفهمم !

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خانومی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 14:40 http://nedaayedel.blogsky.com

سلام
امیرجان خیلی خیلی زیبا نوشتی
شاد باشی و موفق

خانومی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 14:40

بلاخره من هم تونستم توی وبلاگ تو اول بشم

دیانا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 21:36 http://justkhodam.blogsky.com

سلام
اومدم وبلاگت بگم چرا آپ نمیکنی
دیدم آپ شده
امان از تنهایی
تنهایی خیلی خوبه خیلی
اما بعضی موقعها خودمم کم میارم
ولی باز همون موقع دلم میخواد تنها باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد