***

***

 

به یاد یه دوستی .....   و تــــــــــمام

 

دانلود( همه رنگی رو شناختم ...)

دانلود( رضاصادقی : فقط به خاطر تو ...)

 

داستان واقعی که روز کنکور اتفاق افتاد ...!

سلام

چند وقت پیش مطلب جالبی توی یه وبلاگی دیدم و گفتم اینجا هم اون مطلبو اضافه کنم تا افراد بیشتری از قضایایی که اطرافشون اتفاق میوفته با خبر بشن .

لینک این مطلب اینه :‌                                   http://nafisehinstanford.blogfa.com/post-118.aspx

...

تنهاترین مخلوق توی جهان به این بزرگی آدما هستن . آدمایی که از نظر تعداد شاید تنها نباشن ولی توی محبت و همدلی تنهاترین هتسن ، توی صداقت ، توی مهربانی توی غم و غصه هاشون ، توی خلوت دلشون و... تنهاترین هستن . وقتی هم که میمیرن بازم تنها هستن ، خیلی دوست داشتم می دونستم اون هدفی که خدا مارو بخاطرش خلق کرده چیه...

اینجور که نقل شده خدا وقتی که آدم رو خلق کرد ، فرشته ها با تعجب از خدا پرسیدن چرا مخلوقی آفریدی که توی زمین ظلم می کنه و خون هم نوع خودش رو میریزه و هزاران هزار کار نادرست دیگه انجام میده . خدا هم گفت ، من چیزی می دونم که شما نمی دونید و در خلقت این آدم هدف بزرگی است ! ... نمی دونم چی باید بگم یا چیکار باید بکنم ،  می خوام زندگی کنم ولی هیچ ارزشی نسبت بهش احساس نمیکنم ، می خوام زندگی نکنم ، میبینم دین خدا جلوم ایستاده و میگه نعمت حیات رو باید حفظش کنی تا خدا خودش این امانت رو پس بگیره ، موندم چیکار کنم .

مرگ رو دوست دارم چون این زندگی بی ارزش رو ازم می گیره . اینقدر دلم پره از دست همه چی که اگه می تونستم همه ی دنیا رو آتیش میزدم و یه دنیای دیگه با یه آدمای دیگه به جاش درست می کردم ...

دیگه آدم به دلش هم نمی تونه اعتماد کنه ، به قلبش ، به چشماش ، به گوشاش و حتی به عقلش هم نمی تونه اعتماد کنه .

کم کم آدما باید یاد بگیرن که چیزی رو باور نکنن ، باورها باید عوض بشه .

منم آن آذرین مرغی که فی الحال

بـسوزم عـالـمـی را گــر زنــم بـال

مــصـوّر گـر کِشد نقشم بـه دیوار

بـسـوزم عـالــم از تـأثـیـر تـمـثـال

دانلود(رضا صادقی : فقط به خاطر تو ...)

دانلود(رضا صادقی : اشاره ...)

 

...

 

تا حالا شده یه جوری بشین نفهمین چتونه ؟!

خب من الان اونجوری ام !

...

دانلود(شادمهر عقیلی :ماندگار ...)

دانلود(شادمهر عقیلی :بی تو ...)

 

 

...

بر روی ما نگاه خدا خنده می زند

هرچند ره به ساحل لطفش نبرده ایم

زیرا چون زاهدان سیه کار خرقه پوش

پنهان ز دیدگاه خدا می نخورده ایم

***

پیشانی ار ز داغ گناهی سیه شود

بهتر ز داغ مهر نماز از سر ریا

نام خدا نبردن از آن به که زیر لب

بهر فریب خلق بگویی خدا خدا .

(فروغ فرخزاد)

دانلود(رضا صادقی :کُلبه ...)

...

 

گرچه پایان راه ناپیداست

 من به پایان دگر نیاندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

(فروغ فرخزاد )  

دانلود(رضا صادقی :به تو می اندیشم ...)

 

 

...

 سلام

به نظر خودم که آهنگ قشنگیه امیدوارم که شما هم خوشتون بیاد .

فقط چون حجمشو کم کردم یهذره کیفیتش اومده پایین .

 

 دانلود(رضا صادقی : با توام سهراب ...)