***

***

...

یه جاده سرشار از سرسبزترین ها، یه راه دیگه به سمت دیگه، وقتی پرواز میکنی انگار دیگه آرزویی نداری، پروانه ها زیبا هستن و زیباتر پروانه،...  نگرانی از چی ؟ از چیزی که ممکنه فقط یه خیال باشه... زندگی رنگی نداره یا رنگ چیزی خیالیه ؟!

 شاید بشه چیزهای خوبو توی خواب دید، ...دیگه رفتن، دیگه گریه کردن، دیگه بغض داشتن، دیگه دل شکستن دیگه نرسیدن دیگه پاییز دیگه زمستون دیگه سختی کشیدن، دیگه تکراری شده! من به چیزی فکر نمیکنم، آخرین حادثه ی خوب کی شروع میشه ؟  آخرین اتفاق بد کی می افته ؟!

یکی شدن یعنی چی ؟ شاید باید نقاش بود، شاید باید تابلوی نقاشی بود ، شاید باید مشق شب بنویسم ... مهربانی کیه یا چیه ؟ میدونین تنهایی چرا به ما میخنده ؟ خوش به حال پروانه ...

 ورق زدن و ورق خودن تا کی ؟ رفتن و برگشتن تا کی ؟

کاش میشد انتقام گرفت، کاش میشد از خدایی انتقام گرفت که ناخواسته ها رو تحمیل میکنه...

کاش دریایی بودیم بیکران، ...

کاش دریایی بودیم بیکران، ...
کاش راهی بود برای دریایی شدن، ...
کاش می شد طلوع خورشید رو ندید
کاش می شد...

خودمون هم تحمل خودنمونو نداریم، اونوقت انتظار داریم یکی پیدا بشه که بتونه تحملمون کنه، یا حتی عاشقمون بشه !
نمی دونم چرا باید ببینم، نمیدونم دنبال چی هستم، راز نیلوفر؟ راز گل سرخ ؟ ...
من تجربه ی مرداب ندارم، باور اینکه نمیشه پرواز کرد خیلی سخته... دیگه نمیشه احساس کرد، احساس جنسش عوض میشه، برای فرار کردن باید تسلیم شد...

من دیگه آرزوی ندارم و این می تونه شروع آخرین حادثه ی خوب باشه،

من دیگه امیدی ندارم و این می تونه آخرین اتفاق بدی باشه که می افته ...

***

 

نظرات 27 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:50 http://bahmanonline.mihanblog.com

سلام
در صورتیکه میخواهید بازدیدکنندگان وبلاگتان افزایش یابند در لینک باکس بهمن آنلاین عضو شوید :
HTTP://BAHMANONLINE.MIHANBLOG.COM/PAGE/1.ASPX

بهار چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:01

سلام
مرسی از اینکه اجازه دادی از عکسهای زیبات استفاده کنم
فداااااااا

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 22:20 http://rue.blogsky.com

امروز قلبم شکست. نه به تیغ دشمن بلکه با خنجر دوست.
دوستی که با هم عهد بستیم تا زنده هستیم با هم باشیم.
امروز او با بی اعتنایی از کنارم گذشت و نگاهی به قلب شکسته ام ننداخت.
رفت...
اما زخمی که بر دلم کاشت تا ابد خواهد ماند.
.
.
.
دلت شاد

هیلدا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:36

چه طوری یا بهتری؟!...
دلم تنگ شده بود...گفتم این نامه رو بنویسم!...
بدفرم بی حوصله م این روزااا.... حوصله ی مدرسه رفتنم ندارم... نمی دونم خوابم میاد...کلافه م...
خودت چه طوری؟.....

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 20:52 http://rue.blogsky.com

نمی دانم چرا رفتی؟ نمیدانم چرا ؟ شاید خطاکردم ...
و تو بی آنکه فکر غربت چشمان من باشی ،
نمی دانم چرا ؟ باکی ... ؟ کجا رفتی ؟
ولی رفتی و بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارید ،
ولی رفتی و بعد از رفتنت ،
رسم محبت در غمی خاکستری گم شد ،
ولی رفتی و بعداز رفتنت انگار کسی حس کرد،
که من بی تو ، هزاران بار در لحظه خواهم مرد ،
.
.
.
ممنون سر زدی
دیر اما بازم ممنون
دلت شاد

دیانا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:54 http://justkhodam.blogsky.com

ا م ی د داشته باشه

سنگ صبور سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:25 http://jazbevitamin007.blogfa.com/

آرزو می کنم به اندازه کافی شادی داشته باشی تا خوش باشی . به اندازه کافی بکوشی تا قوی بشی . به اندازه کافی

اندوه داشته باشی تا یک انسان باقی بمونی و به اندازه کافی امید تا خوشحال بمونی
------------------------------------------------------
آپدیت شدم،بدو بیا
به خاطر اینکه همیشه باهام هستی ممنون
WWW.jazbevitaminoo7.COM

هیلدا جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:59

سلاااام...
کجایی بی معرفت..؟
کلی دلم تنگ شده بودااا...تو از همه بی معرفت تری!... همه میان جز تو!.........منم هی می خوام آپ کنم...ولی نمی دونم چرا نمی تونم وارد مدیریت وبلاگم بشم!............دیگه دیگه!....اینم از شانس منه!...انقدر دلم تنگ شده واسه نوشتن که حساب نداره!....ولی واقعنی انگاری قسمت نیست!....................................

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:00 http://rue.blogsky.com

وقتی که کودک بودم به من گفتند همه را دوست بدار.
حالا که از میان همه به یک نفر دل بستم٬ می گویند فراموشش کن...
دلت شاد مهربون
سال نو پیشاپیش مبارک

حضرت عشق --** روزبه **-- شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

.....
آری باز هم در کوچه پس کوچه های چشمانت غریبی می کنم
و سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودنت را به عالم می بخشد
و گل ها بستر آیات می کردند
به مهراب بهاران
سال نو رو پاک تر از شبنم گل ها برایت آرزو دارم...
....میخونه ی ** حضرت عشق ** به مناسبت بهار نو
آپ شد
منتظرم
پیشاپیش سال نو باستنی رو بهت تبریک می گم !
فعلا.........
------ یا حق ! ---- -

خانومی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 http://nedaayedel.blogfa.com

سلام به پسر گل و مهربونم
امیر عزیزم که منو شرمنده محبتهای خودش کرده
این روزها ادمها آدمها رو خیلی زود فراموش میکنند
اما تو عزیز نازنین از اینکه هنوز منو به یاد میاری خوشحالم میکنی
خوب مهربون شاد باشی
از خدای خوب مهربون بیشتر شادی ها رو برات میخوام
سال نو مبارک تو باشه
پر بار و پر از خوشی از همه جهت
در پناه خدا

هیلدا پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:29

سلاااااااااام امیر
خوبی؟....
عیدت مباااارک...
نمی دونم چی بگم؟!..(حرف زدن انگاری یادم رفته!)

[ بدون نام ] شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:53

سلام./.
هیلدام...
میگم تو هم آپ کنی منم بیام اینجا بینم آپی خوشحال میشمااااا....
درسا هم که اصلن پیش نمیره!!!!....
اون کامنت دومت یعنی چی؟!!...

دیانا یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 http://justkhodam.blogsky.com

سلام
خوبی امیر جان؟
سال نو را تبریک میگم
امیدوارم سال خوب و پر برکت و سرشار از موفقیتی پیش رو داشته باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:41

سلام..
هیلدام..
امیر بگو دیگه...پیلیز!..

عاشق بد شانس یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 19:16 http://jazbevitamin007.blogfa.com/

WWW.JAZBEVITAMIN007.COM

..............$$...............s$
..............$$$'............s$$
..............$$$³´.......,..s$$³
............$$$$³.......s$'...$$³
...........$$$$$.......s$³....³$
.....$.....$$$$$s.....s$³.....³,
....s$...'³$$$$$$......$$$
....$$....³$$$$$$.....³$$s
...³$.....³$$$$$$$....s$$$....s´
...`$$.....³$$$$$$$.$$$$...s³
....³$$s....³$$$$$$s$$$³..s$'
.....³$$s....$$$$$s$$$$'..s$$
..`s...$$$$...s$$$$$$$$³..s$$³..s
...$$.s$$$$..s$$$$$$$$$$$$$$³..s$
.s$.s$$$$s$$$$$$$$$$$$$$$$.s$$
..s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³
.s$$$ssss$$$$$$$$$$$$$ssss$$$$$´
$$s§§§§§§§§§s$$$$$$s§§§§§§§§§s$,
³§§§§§§§§§§§§§§s$s§§§§§§§§§§§§§s
³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
..§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
..³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.....³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.......³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...........³§§§§§§§§§§§§§§§³
..............³§§§§§§§§§§§³
...................³§§§§§³
......................³§³
ممنون از اینکه قابل دونستی و بهم سر زدی
باز هم بیا پیشم
آپ کردی خبرم کن
___________________________________
زندگی زیباست، نه در رویا. بوسه زیباست، نه برای هوس. پرنده زیباست، نه برای قفس. دوست داشتن زیباست، نه برای لمس کردن، بلکه برای حس کردن

عاشق بد شانس یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 19:17 http://jazbevitamin007.blogfa.com/

سلام؛خوبین
امیدوارم که همیشه شاد باشین
با یه خورده تاخیر،سال نو مبارک
سال خوبی داشته باشین،ایام عید بهتون خوش بگذره
میخواستم خبرتون کنم که به روز شدم،خوشحالم میکنی که بیای پیشم.
منتظرتم...

هیلدا دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 14:47

میگم امیر...تو مطمئنی توو این ایام عیدی حالت خوبه؟!....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 14:29

من که بعید می دونم تو خوب باشی!

تو کی بیدی ؟ ؟
چرا آیپیت مال عربستانه؟!! ها ؟
کی بیدی تو ؟!؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 17:51

امیر..به گمونم واقعن صبرم زیاد شده...

ساسان شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 18:10

سلام خوبی امیر جان.....
وبلاگ باهالی داری .....موفق باشی...
چرا اپ نمی کنی....؟؟؟
امیر تو این شهرامرو میشناسی....این حرفاش داره اعصابه منو خورد میکنه...بیا حالشو بگیریم...پایه ای...؟؟؟
خوش باشی....

سلام
خوبی آقا ساسان... ؟
نظر لطفته عزیز
حتما قسمت نیست آپ کنیم....
نه ساسان جان نمیشناسمشون...
منو وارد بازی های سیاسی نکن خواهشاْ ... من یه چهره ی فرهنگی و علمی توی این شهر دارم نمیخوام ذهنمو مشغول سیاست کنم ! اصلا از سیاست خوشم نمیاد ساسان جان....
تازه من چیکارم این وسط اصلا ؟! سر پیازم یا تهش ؟!!!
برات آرزوی موفقیت میکنم عزیزم
در پناه حق

ساسان چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:33

سلام خوبی امیر جان....
چه خبر ...؟
امیر این میلادو داری که دیدی چه حرفایی نوشته که اخه این درسته....البته منم جوابشو دادما اما درست نیست این حرفارو تو وبلاگ بزنه مثلا میخواد منو جلوی هیلدا خورد کنه اما کور خونده .....به نظرت باید چی کار کنم اگه جوابشو میدم که هیلدا ناراحت میشه اگه ندم فکر می کنه کم اوردم چی کار کنم..........؟؟؟؟؟
خوش باشی....

سلام
خوبی آقا ساسان ؟ چه خبر ؟
خوش میگذره ؟...
هر کسی هر کاری که فکر میکنه درسته انجام میده ساسان جان
هم تو هم میلاد هم من و هر کی که چیزی میگه یا کاری میکنه واسه خودش دلیل خودشو داره و حداقل واسه خودش قانع کنندست پس نمیشه بخاطر کاری کسی رو سرزنش کرد، مگه اینکه اون کارش باعث ضرر به بقیه بشه...
منکه گفتم نه سر پیازم نه تهش که بخوام بهت بگم اینکارو بکنی یا نکنی...
فقط این وسط چیزی که معلومه اینه که جفتتون هم تو و هم میلاد میخواین مواظب هیلدا باشین، یعنی هدفتون یکیه ولی مسیرتون با هم فرق میکنه واسه همین زدین به پر و پاچه ی همدیگه و قاطی کردین !
خلاصه مواظب باشین بخاطر یه هدف همدیگه رو شل و پل نکنین ;)

شاد باشی

حضرت عشق --** روزبه **-- جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:54 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...تو خاموشی خونه خاموشه...شب آشفته گل فراموشه...بخواب که امشب پشت این روزن شب کمین کرده روبه روی من...
------------
** حضرت عشق ** برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ به روز شد !
منتظر حضور گرمت هستم
قربانت
راستی با تبادل لینک موافقی ؟
فعلا....
----------- یا حق !‌---------

ساسان شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:25

سلام خوبی امیر جان
من که دیگه با هیلی ماری ندارم....خودش میتونه مراقب خودش باشه...بچه که نیستش....
منو خرو بگو از همه چیزم زده بودم....
خوش باشی...

سنگ صبور یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 http://jazbevitamin007.blogfa.com/

Salam amir jan khobi dada
mamnoon ke omadi be web.man adat nadar dozdi konam.khodet behem on varegheh ro dadi gofti bezaram onja ke hame bebinan.root nemishod ke khodet neshone hame bedi.vali khodaeish kheili ba ehsasia.khosh be hale gf.bazam bia pisham khoshhal misham.ba bye

ساسان یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 22:59

سلان خوبی امیر جان....
چه خبر خوش میگذره....؟
راستی نمیخوای اپ کنی....؟؟؟
راستی امیر جان این حرفه اخر کیه...میشه بدونم.....؟
امیدوارم که همه منو بخشیده باشین....
خوش باشی....

سلام! ساسان جان
خوبی عزیز ؟
ممنون از لطفت، چرا می خوام آپ کنم فعلا اصلا حوصلشو ندارم
راستش نمی دونم ساسان جان اون کیه، بهتره بیخیال بشی گیر نده
هر کی می خواد باشه، تو فرض کن هیلداست یا فرض کن خداست ! چه فرقی میکنه مگه ؟!!... گیر بدی هیلدا بیشتر ازت ناراحت میشه ... از من گفتن بود ;)
اینکه بقیه ببخشن تورو یا نه رو هم باید از خودشون بپرسی

مموفق باشی

ساسان سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:03

سلام خوبی امیر جان....
خوشی...؟
منم نمیدونم کیه هر کی هست باشه میخواد هیلدا باشه یا کسه دیگه....دیگه برام مهم نیست.....اینجوری فکر کنم بهتر باشه....
امیر جان ببخشید این حرفو میزنما خیلیم دلشون بخواد که من ازشون معذرت خواهی کردم...من دیگه انقدر خودمو کوچیک نمیکنم که تو جای من باشی این کارو می کنی....؟؟؟
خوش باشی عزیز...

سلام عزیزم
خوبی ؟
ممنون از لطفت من خوبم
آره اینجوری بهتره که کاری نداشته باشی که حرف آخر کیه
مهم این نیست که یکی دیگه اگه موقعیت تورو داشت چیکار میکرد، تو خودت مهمی ساسان جان
هرکاری که فکر میکنی درسته همونکارو انجام بده فقط اینم در نظر بگیر که روی اعصاب بقیه راه میری یا نه، همین نکته کافیه
کوچیک یا بزرگ بودن توی غذر خواهی کردن نیست ساسان جان، آدم خودش درون خودش باید احساس بزرگی کنه
البته اینایی که میگم عقیده ی منه، چه بسا من اشتباه کنم !
به هر حال امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد