***

***

دلتنگی!

روو درو دیوار این شهر، همش از تو یادگاره

توی این کوچه ی تاریک، منو تنها نمیزاره

یاد حرفای قشنگت، که توو قلبم لونه میکرد

یاد دلتنگیه چشمات، که منو بهونه می کرد

میزنه آتیش به جونم

                         پس کجایی مهربونم

آخه من ترانه هامو واسه ی کی پس بخونم

دل من هواتو کرده

                      آخ کجایی نازنینم

کاش که بودیو میدیدی بی تو من تنها ترینم ...


 انتظار روزای بدتر از اینی که دارمو دیگه ندارم !

نه انتظارشو دارم و نه تحملشو ... 

در این سرای بی کسی کسی به در نمیزند
به دشت پر ملال ما پرنده پر نمیزند
یکی ز شب گرفتگان چراغ بر نمیکند
کسی به کوچسار شب در سحر نمیزند
نشسته ام در انتظار این غبار بی سوار
دریغ کز شبی چنین سپیده یر نمیزند
گذرگهیست پر ستم که اندرو به غیر غم
یکی صلای آشنا به رهگذر نمیزند
دل خراب من دگر خرابتر نمی شود
که خنجر غمت خرابتر نمی زند
چه چشم پاسخ است از این دریچه های بسته ات؟
برو که هیچ کس ندا به گوش کر نمی زند
نه سایه دارم و نه بر ، بیفکنندم و سزاست
اگر نه بر درخت تر کسی تبر نمی زند

 دانلود(رو درو دیوار این شهر ...)


 


*** تا حالا سفر نتی نرفته بودم که اینم رفتم !

فعلا بماند تا بعد !

فعلا !

نظرات 8 + ارسال نظر
بهار شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:21 http://hamisheh-bahar.blogsky.com

سلام ممنونم که به وبلاگم سر زدی... من از این تیکه خیلی خوشم اومد:
دل من هواتو کرده

آخ کجایی نازنینم

کاش که بودیو میدیدی بی تو من تنها ترینم ...
خیلی قشنگه... بازم به من سر بزن... ممنون
بای بای

سلام
خواهش...
منم ممنونم
فعلا

حضرت عشق --** روزبه **-- یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:36 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

ما که اولیم نه ؟؟؟

شما همیشه اولی ;)

می گل یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:09 http://neverforget.blogsky.com

سلام

امیر عزیز دوست با وفایی قدیمی من
خوبی ؟

نوع نگارش تو خیلی تغییر کرده حال و هوایی عاشقی پیدا کرده ....

خب دیگه روزگاره و بلاخره این دوست خوب من هم بله

امیدوارم شاد باشی و سر افراز
در پناه خدا

یه کمی شوخی کردم ناراحت نشی مهربانم

سلام
ممنون از لطفت...
امیدوارم حالت خوب باشه
نه اینجا رو اشتباه کردی ! ;)
از ما دیگه گذشته، نوع نگارشم شاید عوض شده باشه ولی خودم نه !
اینی هم که میبینی یه خورده کوچولو ! تغییر کرده طرز نگارشم بخاطر اینه که با نوشتن یه خورده ! آروم میشم، یه جورایی انعکاس درون خودمه...
به جای اینکه واسم خیال بافی کنی، واسم دعا کن که خدا یه نگاهی هم به ما بندازه ;)
نه مطمئن باش ناراحت نشدم که هیچ خوشحال هم شدم...
شاد و سلامت باشی
فعلا

مونارک یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:13

ترانه اول رو این روزا زیاد گوش می دم یعنی مجبورم می کنن!
اتفاقی افتاده؟دلم برات یه ذره شده.
یه دستور تو همیشه باید از ته دل لبخند بزنی.فهمیدی؟
یادته یه سوال پرسیدی گفتم بگذریم؟حالا برگرد...
جوابش:من!
پس چیزی که می دونم اینه که تو محکمی حالا هرچی می خواد بشه بشه...
مگه نه؟

ترانه ی خیلی قشنگیه، ولی چرا مجبورت میکنن که گوشی بدی ؟ یعنی چی ؟!
ممنون، من بیشتر! ...
ولی دنیای مجازی دلتنگی هاش هم مجازیه! و همین کافیه فکر کنم ...
دستور، معمولا باید از یه مافوق بیاد تا ضمانت اجرایی داشته باشه ! ;)
ّآره یادمه، جوابش » گزینه چهار، هیچکدام !
ممنون، ولی چیزی که هست اینه که من تلقین پذیریم با تقریب دقیقی صفره !
...
بازم ممنون
فعلا

..:: ی ک ت ا ::.. سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:02 http://www.1taaa.blogfa.com

سلاممممممممم
خوشم میاد که مثه خودم خبر نمیدی آپی.....
ولی نیست من بعد ۱ ۲ماهه دارم آپ میکنم گفتم یه اینبارو خبر بدم
ولی یادت باشه از دفه های بعد خودت باید بیایاا
در ضمن لینکت کردم......
یه کاری کن این لینکدونیت شکلکم داشته باشه......
بعد دیگه اینکه
چه کاریه پاسخو اینجا میذاری برو وب طرف تو وبش بگو اینجوری خوب نیست؟
همین دیگه
فعلا بای بای

سلام
ممنون از اینکه آپتو بهم خبر دادی...
ممنون از لینک
واسه من فرقی نداره که جوابو کجا بنویسم
هرچی پیش اومد همون !
ممنون
فعلا

مونارک سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:39 http://moonark.blogsky.com

امیر خوبی؟داری نگرانم می کنی...

ممنون از لطفت...

دیانا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:54 http://justkhodam.blogsky.com

سلام امیر جان
خوبی
ممنونم که یادم بودی
با شرمندگی تمام با کلی عرق روی پیشونی آپ کردم

سلام
خودت خوبی ؟...
منم ممنون
پیش میاد دیگه ;)
فعلا

دیانا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:55 http://justkhodam.blogsky.com

کلی دنبال این آهنگ میگشنم مرسی از اینکه گذاشتی وبلاگت

قابلی نداشت ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد