***

***

رقص عشق (۲) ...

- میشه چشماتو ببندی ؟!

- چرا ؟

- نمیدونم، دوست دارم چشماتو ببندی!

- منکه نمیفهمم چی میگی ولی باشه... خب بستم! حالا چیکار کنم ؟؟

- هیچی !

- خب این هیچی یعنی چی ؟!

- گفتم که هیچی ! فقط میخواستم یه لحظه چشماتو ببندی... چشماتو به روی همه ی چیزایی که میتونستی ببینی ببندی و نبینیشون بخاطر من ! خواستم چشماتو بخاطر من به روی همه ی زیبایی ها و قشنگی های دنیا ببندی، به روی همه ی دنیا ...

- ا... ! قبول نیست!! تو گولم زدی، اگه از همون اول میگفتی واسه چی میخوای چشمامو ببندم اونوقت چشمامو نمیبستم !

- ... میدونم ! میدونستم که اگه بهت میگفتم واسه چی میخوام چشماتو ببندی اینکارو نمیکردی ... !

- نه! نه اینکه چشامو نبندم یا اینکه نخوام ببندم !

- پس چی ؟!

- بگم ؟!

- خب آره بگو...

- خب اگه از همون اول میگفتی که واسه چی میخوای چشامو ببندم... خب اونوقت میمُردم ! تا واسه همیشه بخاطر تو چشامو به روی همه چیزو همه ی دنیا بسته باشم !!

ادامه داره...

نظرات 16 + ارسال نظر
دوست پاییزی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:14 http://mehr-64.blogsky.com

سلام
واییییی که چقدر پروانه ای بود..
میگم شما هم ما رو میکشی تا کل این مطلب رو بزاری هاااا
دلم میخواد هرچه زودتر به پایانش برسه ببینم سرنوشت این ۲ قناری آخر چی میشه :))
موفق باشی..

سلام
ممنون از نظر لطفت ...
خب تقصیر من چیه ! نه اینکه این متن خیلی قشنگیه دلم نمیاد همشو با هم بزارم ! فکر کردم دیدم ارزش ۳تا پست رو داره ! D:
۲تا قناری ؟... سرنوشتشونو باید از سر نوشت ! ;) ولی توی این نوشته که مشخص نمیشه سرنوشتشون چی میشه، فکر میکنی چی بشه سرنوشتشون ؟!
شاد باشی
فعلا

حسن شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:16 http://hasanazar.blogsky.com

با سلام
کسب در آمد اینترنتی بدون نیاز به مهارتی.
برای کسب در آمد یه سری به بلاگ من بزنید.

جوابتو دادم دیگه پررو نشو دیگه !!

حسن شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:28 http://hasanazar.blogsky.com

با سلام
کسب در آمد اینترنتی بدون نیاز به مهارتی.
برای کسب در آمد یه سری به بلاگ من بزنید.

سلام با !
میگم من اگه کسب درآمد اینترنتی با مهارت داشته باشم نمیتونم ؟!! حتما باید بدون مهارت باشم ؟!!!!! D:
فیلا ً !

...:: ی ک ت ا ::... شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:22 http://www.1taaa.blogfa.com

سلامممممممممم
قبول نیست اینجوری نصف نصف آپ کنیااااااا همشو یه بار بنویس خوب......خیلی قشنگ بود ولی....
از اینکه اونقد با آرامش و مهربونی ازم خواستی که بمونم ممنون D:
راستش حسش نیست......دیگه دوس ندارم بنویسم......شاید حوصله ی تایپ کردن شعرا و عکس یدا کردن براشونو ندارم.....خلاصه دیگه دوس ندارم بنویسم.......کلا حظفش نکردم که شاید یه روزی باز نوشتم.....شاید اصلا یه وب دیگه زدم به هر حال خبرشو بهت میدم.....فعلا که رفتیم مرخصی....
فعلا بای بای)راستی مثه اینکه اولمااااا نه؟؟؟؟؟؟؟؟(

سلام!
خوبی شما ؟!!
خیلی هم قبوله ! نه اینکه تو خیلی به حرف بقیه گوش میکنی آپ میکنی!! منم حتما به حرفت گوش میدم همشو یه جا با هم مینویسم ! D:
ممنون از نظر لطفت چشمات گشنگ میبینه !...
آخه نه اینکه میشناسمت ! واسه همین میدونم چیجوری باهات حرف بزنم که بمونی !! ;)
حسش نیستو حالش نیستو خسته شدمو اینجور حرفا رو بریز دور ! من خودم آخر بی حسیو بی حالی هستم !! ولی چی ؟! میبینی که دارم مینویسم !... پس برمیگردی
ناامیدم کردی ! هنوز یاد نگرفتی از حس شیشمت چیجوری استفاده کنی ! اول که نشدی هیچ ! دوم هم نشدی ! تازه سوم هم نشدی ! با ارفاق فکر کنم چهارم شدی ! یه خورده تمرین کن !! ;)
فعلا

...:: ی ک ت ا ::... شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:10 http://www.1taaa.blogfa.com

بمیرم برا خودم D:
من که فعلا تو حس برگشتن نیستم تا ببینیم چی میشه.......تو هم همه ی اینو بنویس دیگه دلت کتک میخوادااااااااااااااااا

بهتر از خودت پیدا نکردی بمیری واسش ؟! ;)
یه حسی بهت نشون بدم دیگه هوس رفتن نکنی ! D:
اگه شده واسه اینکه حال تو یکی رو بگیرم نمینویسم بقیشو !! D:

می گل یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:42

سلام امیر عزیزم

من تسلیم شدم ...... اینگار که دلت نمی خواد از این دنیای خودت بیرون بیای
باشه عزیزم ..... گاهی اوقات ادم دنیایی رو که برای خودش میسازه اینقدر برای خودش سرگرم کننده است که دلش نمیخواد از او دنیا بیرون بیاید


امیدوارم همیشه تو رو شاد ببینم
سر شار باشی از امید و ............................

در پناه خدای مهربون

همیشه دوست خوب من هستی

سلام دوست خوبم
چرا تسلیم ؟! نه، برداشت درستی نکردی از حرفام !
سرگرم کننده ؟؟!
من دنیایی واسه خودم درست نکردم، فقط دنیای اطرافمو سعی میکنم حداقل خوب درک کنم. اسمشم دنیای سرگرم کننده نمیزارم، اگه بخوام بدون چشم پوشی از حقیقت هایی که وجود داره به این دنیا نگاه کنم چاره ای ندارم جز اینکه بیشتر ساکت بمونم !
خیلی خیلی از لطفت ممنونم
شاید یه روزی باهات حرف بزنمو به قول تو از دنیای خودم بیام بیرون !، نمیدونم...
در پناه حق

پینه دوز یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:04 http://pineh-doz.blogsky.com

سلام
خوبی؟
میشه یه لحظه که نه!براهمیشه چشماتو بازکنی بخاطر اونی که دوستش داری برا همه زیبایی ها که بهت داده.
دلت شاد

سلام
ممنون از لطفتون
برای دیدنش فقط باید چشمارو بست! اگه باز کنی چشماتو جز زشتی و پلیدی چیزی نمیشه دید، حداقل توی این دنیا !
ممنونم از کامنتتون
در پناه حق

...:: ی ک ت ا ::... یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:30 http://www.1taaa.blogfa.com

تهدید میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که نمیترسم......
دلت بسوزه کامنتاتم تایید نمیکنم D:

تهدید ؟! نه، حقیقتو میگم ! ;)
آره میشناسمت تو کلاْ آدم شجاعی هستی !
خیلی ظالمی ! :(
خب اگه میخوای واست کامنت نزارم بگو خودمو خسته نکنم ؟! D:

...:: ی ک ت ا ::... دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 http://www.1taaa.blogfa.com

سلامممممممممم
حالا چون تویی کامنتتو تایید کردم D:
بقیشو بنویس دیگه حسووووووووووود.......دفه ی بعد اومدم آپ کردیااا....منتظر آپ منم نباش چون آپ نمیکنم....فعلا بای بای

سلام !
تایید نمیکردی بلاگت رو میبستم ! D:
نمیری !!
از حلقومت هم که شده آپو میکشم بیرون !!

***بهار-فرشته معصوم*** دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:59 http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام امیر جان.
خوشحالم که بهم سر زدی.شاید دوستای خوبی برای هم باشیو
با تبادل لینک اگر موافقی خبرم کن.
در ضمن تا یادم نرفته بگم خیلی وبلاگ قشنگی داری.انتخاب عکسا حرف نداره.تبریک میگم.
با آرزوی بهرترینــــــــــها:بهــــــــــار

سلام
منم خوشحالم و ممنونم که بهم سر زدی
امیدوارم دوستای خوبی باشیم برای هم
ممنون از نظر لطفت
شاد باشی
فعلا

...:: ی ک ت ا ::... دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:27 http://www.1taaa.blogfa.com

بابا ایمر خیلی بدی ......بی خیال این آپ کردنه شو...جلوی ۸۰۰نفر گفتم دیگه نمیام برگردم؟؟/بده خوب....
بدشم من دلیل دارم که نمیتونم بگم....شاید یه وب دیگه زدم......یه کم که بگذره خبرشو بهت میدم باشه پسر خوب D:؟؟؟//

ایمر خودتی !
حالا که اینجوریه پس تو ایکتا ! D:
...
بد اینه که دهن بین باشی ...
بالاخره تکلیف مارو روشن کن ! نه به اونکه اول گفتی ایمر خیلی بدی ! نه به اون آخر که گفتی پسر خوب ! کدومشم بالاخره ؟! بدم یا خوبم ؟؟؟؟

نارنین دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:54

سلام
هر روز دارم سر میزنم بقیشو بخونم ولی خب هی محکم به در بسته میخورم
بنویس خب :(

میخوام ببینم چشمش تا کی بسته می مونه

سلام
من معذرت میخوام ! یعنی تقصیر من نیستا ! یه بنده خدایی ! وبلاگشو میخواد ببنده یا چمیدونم دیگه آپ نکنه واسه اینکه جریمش کنم قسمت آخر این رقص عشقو نمینویسم که دست از لجبازی برداره و برگرده ! ولی مثل اینکه سورای روی خر شیطون خیلی بهش کیف میده نمیخواد پیاده بشه ازش !
منکه از این خرشیطون اصلا خوشم نمیاد! بخاطر اینکه دیگه به در بسته ای که محکمه ! نخوری امشب آپ میکنم حتما ;)
ممنونم از لطفت
فعلا

دوست پاییزی دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 19:12 http://mehr-64.blogsky.com

سلام
ممنون از لطفت!!
التماس دعا

سلام
منم ممنون !
محتاجیم به دعا ( خیلی کلیشه ای ! ) ;)

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:51 http://rue.blogsky.com

میشه با چشم باز هیچ کس رو به جز معشوق ندید....
اما من دوسش دارم...

آرمانی فکر میکنی ...
به قول خودت کاش...!

آدمک باران دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:31 http://adamakebaran.blogsky.com

چه مکالمه ی جالبی.
چقدر طرف پاکار بوده!!!

جالب که هست ! جالب تر هم میشه ! ;)

***بهار-فرشته معصوم*** چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:35 http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام امیر جون...
ممنون که اومدی پیشم.
لینکت کردم.تو هم منو لینک کن.زود زود بیا پیشم.
ممنون.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهــــــــــار

سلام
منم ممنون
شما قبلا لینک شدی ! چشم بصیرت نداری که ;)
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد