***

***

رقص عشق (۳)

- میشه چشماتو ببندی ؟!

- چرا ؟

- نمیدونم، دوست دارم چشماتو ببندی!

- منکه نمیفهمم چی میگی ولی باشه... خب بستم! حالا چیکار کنم ؟؟

- هیچی !

- خب این هیچی یعنی چی ؟!

- گفتم که هیچی ! فقط میخواستم یه لحظه چشماتو ببندی... چشماتو به روی همه ی چیزایی که میتونستی ببینی ببندی و نبینیشون بخاطر من ! خواستم چشماتو بخاطر من به روی همه ی زیبایی ها و قشنگی های دنیا ببندی، به روی همه ی دنیا ...

- ا... ! قبول نیست!! تو گولم زدی، اگه از همون اول میگفتی واسه چی میخوای چشمامو ببندم اونوقت چشمامو نمیبستم !

- ... میدونم ! میدونستم که اگه بهت میگفتم واسه چی میخوام چشماتو ببندی اینکارو نمیکردی ... !

- نه! نه اینکه چشامو نبندم یا اینکه نخوام ببندم !

- پس چی ؟!

- بگم ؟!

- خب آره بگو...

- خب اگه از همون اول میگفتی که واسه چی میخوای چشامو ببندم... خب اونوقت میمُردم ! تا واسه همیشه بخاطر تو چشامو به روی همه چیزو همه ی دنیا بسته باشم !!

- من :-o ! ولی ... خره ! دیوونه ! اخمق! میدونی این حرفی که میگی یعنی چی ؟؟؟

- ها ؟؟... خب یعنی چی ؟؟

- خب اگه بمیری که اونوقت چشماتو به روی من هم بستی که !!!

- نه ! جر نزن دیگه !! منظورم این نبود! .... اصلاً میدونی چیه، چه از همون اول دلیل بستن چشمامو میگفتی چه نمیگفتی من چشمامو نمیبستمممم !

- بازم همون شد ! اولاً که من همون اول دلیلو بهت نگفتم و تو قبول کردی و چشماتو بستی ! دوّمندش ! منکه گفتم اگه دلیلشو میدونستی چشماتو نمیبستی !!

- ......!!! نه! میدونی چیه ! خب من کامل چشامو نبسته بودم که! داشتم زیرچشمی یواشکی نگاه میکردم !!

- همونقدر هم واسم کافیه ...!

- میکُشششممممممممممممممممممتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!

- میمیییییییییررررمممممممممممممممتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!

نظرات 14 + ارسال نظر
سهراب سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:21 http://www..ohoom.blogsky.com

سلام واقا لذت بردم ممنون
دوست عزیز اگر امکانش وبلاگ منو در لینکستان خود قرار بده.
اگر این کارو بوکنی هیچ وقت لطفت رو فراموش نمیکنم.
قربانت سهراب
www.ohoom.blogsky.com
در این وبلاگ خوش بگذرانید

سلام اوقا ! ممنون از لطفت...
چشم! اینکارو موکنم و خوشحالت موکنم !
چاکریم امیر !
www.sahel2007.blogsky.com
... !

نازنین سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:35

:))
وایییییییییییییییییییییی
آدم حرصش در میادددددد
:))))))))))))))))))))))))

ااا !
چرا حرصت در اومد ؟! چی شد مگه ؟! یا انتظار داشتی چی بشه ؟؟
اون علامتهایی که زدی درسته ؟! یعنی داری میخندی ؟! یا میخواستی گریه کنی ؟!!
تورو خدا مردمو ببینین ! آدمو گیج میکنن !! D:

نگین پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:02 http://ariai.blogsky.com

سلام امیر جون
خوبی؟
ممنون بهم سر زدی
میگم دستمو نمیدم فالوم بگیریییییی
من یه ساعت روزه خوندم و از بدی فال و این چیزا گفتم تو اومدی میگی لیلی دستتو بده فالت بگیروم (نیش)
این لیلی جدید بود (خنده)
میگم من فچ کنم این دوتا آخرش با هم دعواشون شد و همدیگرو کشتن و گشوته همو خوردن (نیش)

سلام...
ممنون از لطفت
منم ممنونم ازت
یا با زبون خوش خودت دستتو میدی یا میدم به زور دستتو بگیرن ! D:
من خوب فام میگیروم ! دستت بده فالوت بگیرووم ضرر نمیکنی خانم ! ;)
گشوته نه گوشت ! ;)
این دوتا دعواشون که شد ولی نتونستن همدیگه رو بکشن هر چند خیلی دلشون میخواست که اینکارو بکنن ! p:
فهلا

؟ پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12

من بیشتر ؟؟؟؟؟؟

دریمی جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:08

می آییم
اپ جدید نمی بینیم

ممنون از اینکه بهم سر میزنی...

دریمی شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:01

آمدیم
نبوده بودید

شرمنده ...

...:: ی ک ت ا ::... دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:29 http://www.1taaa.blogfa.com

سلامممممممممممم
چه بی احساس تموم شد D:
اون وبم دیگه رسما آپ نمیشه.....حوصلشو ندارم.....فعلا بای بای

علیک !
نه اینکه تو خیلی با احساس وبلاگت رو تموم کردی !
امیدوارم مخت هم رسماْ و غیر رسماْ دیگه آپ نشه ! D:
فهلا

مونارک دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:12

حالا شدی امیر دوست داشتنی خودم...
سلام آقا پسر.چطوری؟
مرسی که به یادم بودی.منم خوبم به لطف شما..
دلم برات یه ذره شده...
فراموشم نکنی ها.وگرنه گوشتو می کشم...
فعلا بای بای...

ولی تو هنوز مونارک دوست داشتنیش نشدی ! ;)
سلام دختر خانم ! ممنون بدک نیستم
منم ممنونم که به یادم نبودی !
آخه تو دل داری الاغ ؟! از هر کی بپرسی میگه الاغها دل ندارن !
گوش منو میکشی ا؟!!‌ اصلا میخوام فراموشت کنم ببینم چیکار میخوای بکنی !؟؟
با این حال خوشحال شدم کامنتتو دیده بوده بیدم! ...
شاد باشی
فعلا

مهسا و تارا سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 http://www.saye00.blogfa.com

سلااااااااااااااااام
پست جالبی داشتین
عالیه موفق باشی
من از وب شما خوشم اومده
شما هم به من یه سر بزنید و نظرتون رو در مورد تبادل لینک بگید
با تشکر
سبز باشی [گل][گل]

سلا ا ا ا م !
ممنون از نظر لطفتون
از وب من خوشت اومده یا از خودم ؟! D:
چشم حتما سر میزنم و بابت لینک هم خوشحال میشم...
راستی میگم یه جورایی آشنا به نظر میایا !! آره ؟!!
منم با ممنون !
دلت سبز [علف][علف][علف] !
فعلا

دریمی چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:28

واقعا خدا رو شکر که مدارک سالم دستت رسیدن!
همینطور که اون یارو تورو خوشحال کرد یه خوشحالی بزرگ تو راه زندگیش وجود داره... دمش گرم...
کار خودتم خیلی قشنگ بود که پول بیشتر بهش دادی... واقعا ایول...

بابات موزیکای باحالی که دادی خیلی مرسی

خیلی مهربونی تو پسر

ایشالا به هر چی که میخوای برسی
برات خیلی دعا میکنم

آره خداییش خدا رو شکر از کلی دردسر نجات یافتم !
خب خیلی حال کردم با حرکتش واسه همین یه جوری میخواستم غافلگیرش کنم واسه همین بیشتر از چیزی که توافق کردیم بهش دادم !
امیدوارم خدا بهش کمک کنه...

موزیکا هم قابلی نداشت، امیدوارم خوشت اومده باشه
تو بدتر از من خوبی دخمر ! ;)
خیلی ممنون از لطفت
شاد و سلامت باشی
فیلاً !

مونارک چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:49

می دونم این روزا خیلی گاو شدم ولی به من گفتی الاغ!!!
خوب نیستی چی کارت کنم.
من که مسنجر ندارم شما هم که نداری.وقتی کامپیوتر عهد تیر کمون سنگی در اختیارت باشه با شونصدتا (عددش مهمه) ویروس از ۱۰۰ باری که میام بلاگت رو باز کنم ۱۰۱ بارش باز نمی شه چه توقعی داری؟
من هیچ طوریم نمیشه.
بابایی کلی خوشحالم کردی ...
این بار زودتر میام...
فعلا...

نخیر ! گاو باهوش تر از الاغ هست، تو همون الاغ هستی !
خب تو نیستی من چیکار میکنم ؟!
هر n سال یه بار یه جوابی به حال و احوال پرسی هام بدی خوشحال میشم!
منکه هیچ توقعی ندارم !
خب تو نمیتونی یه آنتی ویروس روی کامپوترت نصب کنی من چه تقصیری دارم این وسط ؟! خواستی آنتی ویروس نصب کنی اینو نصب کن :" bitdefender internet security 2008"
...
حادثه خبر نمیکند !
من خوشحال تر شده بوده بیدم !
فعلا...

دریمی پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:14

نه
وقتی خیلی عصبانی باشم اونجوری حرف میزنم
الو؟ سلام! آهنگ های درخواستی با امیر؟
ببخشید ما چند تا دختر از دبی هستیم! زنگ نزدیم که موزیک درخواست کنیم فقط دوست داشتیم از امیر تشکر کنیم و بگیم خیلی دوسش داریم و خیلی خوشتیپ و باحاله و خسته نباشه و یکی از ماها عاشقشه چون شبیه دوست پسر اولیشه که ۱۲ سالگی دوسش داشت! همین... بعدا بازم زنگ میزنیم شاید موزیک درخواست کنیم... خدافظ

خب پس یه کوچولو نیاز به اصلاح ساختاری گفتاری داری ! ;)

الو ؟ بفرمایید.. سلام ! درست گرفتین امرتونو بفرمایید !
من متعلق به همه ی شما هستم ! ( مخصوصا دخترای دبی ! D: )
قربون اینهمه لطف و محبتتون, امیر از همه ی شما از صمیم قلبش تشکر میکنه ...
گفتین کی عاشق امیر هست ؟!! لطف کنید شماره ی امیر رو بدین بهش یا شماره ی اونو بدین به امیر ! D:
بازم منتظر تماستون هستم... خداحافظی !

دیانا جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:58 http://justkhodam.blogsky.com

سلام امیر جان
خوبی؟
پسشاپیش عیدت مبارک

سلام
خوبی شما ؟! پارسال دوست امسال هم دوست ! پس کی آشنا ؟! ;)
ممنون... عید شما هم مبارک
شاد باشی
فعلا

مونارک جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:30

۱۰ روز از آپ قبلیت می گذره.
زود باش آپ کن...
زووووووووووووووووووووووووووود
سلام

خوبی ؟
خب آپم نمیاد چیکار کنم !
باشه آپ میکنم ...
سلام !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد