***

***

آنگاه که انسان را آفرید ...

من شک دارم به وجود, به وجود هر چیزی ...

من شک دارم به اینکه هدفی در پس این آفرینش باشه

اگه هم هدفی باشه اون هدف رو خود انسان باید انتخاب کنه...

مگه اینکه بخوایم بگیم که فلسفه ی اختیار کشکه دوغه ماسته پنیره ...!

 

نظرات 13 + ارسال نظر
مونارک یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 21:44

خوب حداقلش اینه که من از الاغ بدم نمیاد.بهتره تو هم نه تنها بدت نیاد بلکه دوسش هم داشته باشی!
آقای کشک و دوغ و ماست و پنیر و انواع لبنی جات پاستوریزه هدف مشخصه چون بای اون هدف ذاتا ساخته شدی و مختاری که بهش برسی یا نرسی و اینکه چه جوری برسی.(نظر خشنی نبود.بود؟)
سلام

عجب الاغ خشنی هستیا !
هدف منکه مشخصه! هدف ذاتیه من اینه که از الاغا نه تنها خوشم نیاد بلکه دوسشون هم داشته باشم ، مخصوصا الاغ خشن!! D: ( هروقت من فهمیدم تو چی میگی تو هم میفهمی من چی میگم ! این به اون در ! ;) ... )
سلام بی سلام !
فیلاْ

***بهار- فرشته معصوم*** یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:18 http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام دوست گلم...
هیچی نمیتونم بگم جز اینکه این روزا بدجوری دلم گرفته...
بیا پیشم با اومدنت دل شادم کن...
منتظر حضور پرمهرت هستم.
با آرزوی بهترینـــــــــها:بهــــــــــار

سلام دوست خوبم
چشم حتما بهت سر میزنم و ممنون از اینکه اومدی پیشم
دلت شاد
فعلا

مونارک چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 http://moonark.blogsky.com

هیچشم خشن نیستم.هیچشم نمی فهمم تو چی می گی...
چند عدد کار بسیار بد کردم...آپ فرمودم...
شما هم آپ بفرمایید...
سلام ...گر چه من بی سلام عزیزم D:

هچشم بلد نیستی مثل آدم حرف بزنی بفهمم چی میگی !
هیچشم کاربد نمیکنم مثل تو آپ کنم !
هیچشم سلام !
هیچشم بی سلام عزیز نیستی ! D:
بازم هیچشم !

حضرت عشق جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:56 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

منتظرتم امیر...

۹کرتیم داااش !

نازنین شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:25

سلامممممممممممممممممممم
امیر آقای مهربون...
پستت منو یاد نیچه انداخت
پریشب داشتم کتاب درنگ های نابهنگامش رو میخوندم... عجیب به تفکرات من نزدیک بود... مث یه تولد دوباره بود برام... تولد روحی
نمیدونم خوندی یا نه...
عالیه

سلااام !
ممنون از لطفت... مهربونی از خودتونه
پستم مگه چیجوری بود که یاد نیچه افتادی ؟
پس تولدت مبارک !
نه من تا حالا کتابی از نیچه نخوندم

...:: ی ک ت ا ::... دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:16

سلاممممممم
آپ بدی نبود
وب منم چند روز دیگه پاک میشه...یه چند تا شعر خوشگل نوشته بودم توش اونارو مینویسم تو دفترم بعدم حذفش میکنم.......احساس میکنم وب نوشتن کار بیخودیه.....که چی بشه آخه؟؟؟
همین دیگه.....
فعلا بای بای

سلاااام !
ممنون
دیوووونه ای بس که !
منکه نمیدونم دیگه چی باید بگم ! انگشتام مو در آورد !!!
من هرچی بگم چه تاثیری توی رفتن یا نرفتنت داره ؟! هیچ !

ممنون که بهم سر زدی...
شاد باشی
فعلا

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:16 http://rue.blogsky.com

نمی دونم چی بگم...

منم تقریبا توی همین مایه هام ولی یه چیزی گفتم دیگه !

(¸.•*¨(¸.•*¨تارا و مهسا ¸.•*´¨)¸.•*´¨ سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:15 http://www.saye00.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااام
ما باز اومدیم
چه فینگیلیه بامزه ای بود
خدا حفظش کنه این آقا امیرو
من می خوام شما رو لینک کنم..............
نظر شما چیه با تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟؟

سلاممم !
خوشحالم کردی اومدی....
نظر لطفته
آقا امیر میگه خدا شما رو هم حفظ کنه ! ;)
ممنون میشم...
فعلا

(¸.•*¨(¸.•*¨تارا و مهسا ¸.•*´¨)¸.•*´¨ سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:17 http://www.saye00.blogfa.com

زووووووووووووووود بیا











یادت نره



















منتظرماااااااااااااا









بابا اومدم بخدا ! :((((
باشه بازم میام
.
.
.
.
.
.
.
.
.
!

نازنین پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:40

خووووووووووووووبی امیر آقا؟؟؟

الان اینکه گفتی با لحن دعوا بود ؟!!!‌ :(

ممنووووووووووووووووووون !
تو خوبی ی ی ی ؟!!

نازنین پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:41

کتاب درنگهای نابهنگام رو جور کن بخون
همون مقدمه و معرفی نویسنده ش کافیه آدم یه جوری شه

ممنون ...
نویسنده اش کیه ؟
باشه سعی میکنم جورش کنم...

مونارک پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:26 http://moonark.blogsky.com

خیلی هم بی سلام عزیزم.تا دلت هم بخواد...
حالا که من زود زود آپ می کنم هم بی معرفت شدی هم نایاب...
پاشو بیا دیگه...

هیچشم با سلام هم عزیز نیستی چه برسه بی سلام ! دلش هم نمیخواد ! دلت خودت بخواد اگه راست میگی ... ! ;)
خوبی ؟
من نمیدونستم قراره زود زود بیای ... گفتم مثل قبلا یهو میای چندتا مینویسی بعد میری فی امان الله ! دیگه معلوم نیست کی بر میگردی !
باشه اگه زود زود میای و آپ میکنی منم زود زود میام...
حالا نمیشه بشینم بیام ؟ حتما باید پاشم بیام ؟؟! :(

مونارک شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:49 http://moonark.blogsky.com

کم کم دارم به خود زنی می افتم.
یهو هم دیدی اومدم زدمت ها...
خوب آپ کن دیگه پسر بد...
خیلی دلم برات تنگ شده...

منظورت اینه که داری دیوونه میشی دیگه؟!! خب تو دیوونه بودی فکر کنماا !!
تو فعلا برو با اجساد مردم سر و کله بزن, زدن من پیشکشت ! ;)
چشم ولی میدونم بازم ناراحت میشی از نوشته هام ... !
من بیشتر ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد