***

***

خوشبختی یا بدبختی از نوعی دیگر ؟!!

یه جورایی همیشه غافلگیرانه تر از اون چیزی که میشه انتظار داشت اتفاق میافته ....

یه جورایی همیشه همه ی معادلات جور در نمیادو یه چیزی فراتر از این دنیا دستی توی معادلات میبره و ....

یه جورایی همیشه باید سرنوشت رو از سر، نوشت ...

یه جورایی همیشه توی اوج سختی ها باید یه بار اضافه ای رو تحمل کرد ...

یه جورایی همیشه باید واسه همیشه ......

میشد اسمشو گذاشت خوشبختی، ولی خوشبختی یعنی چی ؟

خوشبختی یه رویا شده، حداقل واسه آدما، اونم تا وقتی که توی این دنیا هستن ....

و همین خوشبختی میتونه بد بختی از یه نوع دیگه باشه، و آدما همیشه باید دچار بدبختی از نوع دیگه باشن.

عادت کرده بودم به یه زندگی کاملاً یکنواخت و این برام یه ایده آل شده بود، و معادلات زندگیه من بدون دردسر و سوزوندن فسفر اضافی به جوابهای خودشون میرسیدن و من خوب یا بد، تلخ یا شیرین روزها رو پشت سر میزاشتم تا به شب برسم و بعد دوباره همان طریقه ی سابق برای سپری کردن روزها ...

ولی مثل اینکه نباید معادلات زندگی به این آسونی که توی زندگی من حل میشد حل بشه، و این شد که ظاهرا یه دست از یه دنیای دیگه که میتونه این دنیا رو به هر شکلی رقم بزنه اومدو معادلات زندگیه منو به یه شکل دیگه رقم زد ...

و من بعد از تغییر معادلات زندگی، ناخواسته به ناخواسته ترین اولین جواب زندگی توی این معادلات جدید دارم میرسم و این یعنی بد بختی از نوعی دیگر یا خوشبختی ؟؟!!!

یه جورایی همیشه ....

نظرات 26 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:25 http://sange-sabur.blogsky.com

خوب بود.خسته نباشی

تشکر، همچنین ...

نگار سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:55 http://www.jootii.blogsky.com

زندگی ساختن را یاد گرفته ایم اما نه زندگی کردن را ... تنها به زندگی سالهای عمر را افزوده ایم و نه زندگی را به سالهای عمرمان.

موفق باشی....

متن قشنگیه. ممنون ....
ولی همون زندگی ساختن رو هم یاد نگرفتیم به نظر من. اونی که بلده زندگی بسازه میتونه خوب زندگی کنه ....
فعلا

روزبه پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:12

امیر.....
امیر.....
امیرم.......
تو رو خدا ببخشم
بخدا بدجوری گیر کرده بودم...
بین آسمون و زمین....
حتی با خودم هم درگیر بودم...
واسه همین بی معرفت بودم
آره هر حرفی زدی قبول می کنم
همه رو...
ولی امیر جونم
درسته که منو تو حتی به یاهو هم کشیده نشدیم و همین جا با نظرات با هم در ارتباط بودیم...اما تو واسه من با خیلی های دیگه که می یان اینجا فرق می کنی...
اینو خودتم می دونی و اغراقم کردی
:دی
خیلی می خوامت...
۴کرتم به جون امیر کوچولو....
خره می خوامتاااااااا
موچ
همین!

بله ....
بله ....
ها ؟! من مال توأم ؟!!
من کی باشم که ببخشه روزبه جان. خدا باید همه ی مارو ببخشه ....
باز خوبه تو بین آسمون و زمین گیر کرده بودی ! پس منکه زیر زمین گیر کرده بود چی بگم ؟! ;)
درکت میکنم تا حد زیادی ....
ما که ارادت داریم خدمتتون اونم از طریق دل و موج مثبتی که میفرستی ;)
یاهو کیلو چند حاجی ؟!! تو لطف داری بهم روزبه جون. آره میدونم واست با بقیه فرق میکنم ! نسبت به بقیه با معرفتیو فراموششون نمیکنی ولی نوبت ما که میشه بیمعرفت میشیو یادت میره مارو ! اینم فرقم با بقیه .... درسته ؟! D:
;)
یه جوری میگی میخوامت که هرکی ندونه فکر میکنه من شوهرتم !!! ;)
منم ۹کرتم.... دیدی از تو بیشتر کرتم ؟! تو گفتی ۴کرتم ! ;)
حالا چرا امیر کوچولو ؟!! اگه اثبات بشه که تو کوچول موچولتری چی ؟؟! D:
منم میخوامت یابو علفیییییییییی
منم موچ ماچ بوس بیس!
فعلا

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 http://www.1taaa.blogfa.com

بعد از سالها انتظار میبینم که آپی.....اولماااااا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
بخونم میام

ای کاش واقعا سالها بود !
فکر کنم آخرش در آرزوی اول شدن دار فانی رو وداع بگی !
میگم نظرت چیه که دفعه ی دیگه که خواستم آپ کنم بهت خبر بدم که همون موقع که آپ کردم بیای نظر بدی ؟؟
ممنون ....

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 http://www.1taaa.blogfa.com

سه شنبه آپ کردیاااا من فک کردم امروز آپ کردی.....اعتراف میکنم که اول نیستم..!!
از متنت هیچی سر در نیاوردماااااا ولی عکسه که باز از مرگ میگه که ...... ای بابا .....
خوب من برم....فعلا بای بای

همینکه لطف میکنی میای ممنون حالا زیاد فرقی نمیکنه که اول و آخر بشی ! ;)
میشد حدس زد که خیلیا نتونن از متن سر در بیارن ....
عکسه که خیلی قشنگه !
ممنون
فعلا

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 15:28 http://www.sinlessangel.blogsky.com

´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶
´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´....´´´¶
´´¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

سلام دوست گلـــــــــم
به مناسبت روز عشق کلبه ی فرشته ی معصوم یه تکونی به خودش داده...
ولنتاین مبارک
با آرزوی بهترینـــــــــــها:بهــــــــــــار

سلام دوست خوبم .....
ولنتاین تو هم مبارک
چشم میام حتما
فعلا

معصومه پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:22 http://www.love60.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگ و با سلیقه ای داری
وبلاگت ایییی خوشگله اما نوشته هات محشرن


زندگی نیست به جز عشق¤ به جز حرف محبت به کسی

آرزوی موفقیت می کنم برایت در تمام مراحل زندگی

سلام
نظر لطفتونه. وبلاگ خودت که خیلی خیلی قشنگتره ....
بلاگت فقط یه خورده سنگینه دیر باز میشه :(
باز ممنون از نظر لطفتون
فعلا

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:45 http://www.1taaa.blogfa.com

مثه اینکه معصومه از متنت سر در آورده ....
نه خوب نمیخواد خبر کنی...اینجوری هیجانش بیشتره....اول بودن یا نبودن مساله این است :دی
تو که میدونی خیلیا ممکنه از متنت سر در نیارن چرا خردش نمیکنی که برا همه قابل فهم باشه؟؟؟ گناه داریم خوب :(
میگم چه قد با روزبه لاو اومدیانااااا :دی خدا برا همدیگه حفظتون کنه.....
دیگه چه خبر؟؟؟؟:دی
نمیشه بیای بلاگفا که از نعمت شکلک برخوردار بشیم؟؟؟؟

شاید ....
خب اگه با هیجان دوست داری میخوای که نظرات هیچکیو تایید نکنم که تا آخرش معلوم نشه تو نفر چندم شدیو کلی هیجان داشته باشی؟! ;)
راستش متنم خرد شدست. به نظر من بعضی چیزا یا حرفا یا مفاهیم رو نباید زیاد به قول تو خرد کرد، هم زیباییش کم میشه هم اینکه باعث میشه که یه خورده از اون مغز آکبندت استفاده کنی ! ;)
نه دیگه نمیشه بیام بلاگفا... اونایی که عضو بلاگ اسکای هستنو میشن یه صفای دیگه دارن ! D:
ما دیگه توی بلاگ اسکای موهامون سفید شده و حق آب و گل دارم ! از ما گذشته که خونه عوض کنیم! ;)
شما بیا بلاگ اسکای از یه خانواده بشیم!

×حضرت عشق× شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:02 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

کاهش جان من این شعر من است
آرزو می کردم
که تو خواننده ی شعرم باشی
راستی شعر مرا می خوانی ؟
نه ، دریغا ، هرگز
باورنم نیست که خواننده ی شعرم باشی
کاشکی شعر مرا می خواندی ...

کاش میفهمیدم این متنی که نوشتی یعنی چی ! ;)

..:: ی ک ت ا ::.. شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:21 http://www.1taaa.blogfa.com

نه مرسی.....من بلاک اسکایو دوست نمیدارم.....
:دی نه نمیخواد اون جوری کنی...همین یه کوچولو هیجان کافیه....
اوه اوه...هنوز خرد شدش اینه؟؟؟؟؟؟؟:دی

.... خوبی ؟!

میلاد دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 http://www.meilad.dom.ir

خیلی خوبه

خیلی ممنون .....

×حضرت عشق× دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

29 بهمن
سپندارمذگان
روز عشاق ایرانی و ایرانیان
بر تمام عاشقان ایران زمین مبارک باد
^^^^^******^^^^^^
حضرت عشق به روز شد.
منتظرتم.. . . . .
پاینده باشی....

بر تو هم مبارک ....
میام پیشت حتما
ممنون
فعلا

معصومه چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 http://love60.blogfa.com

زندگی در این نیست که کجا ایستاده باشیم به این است که به کدام جهت در حرکت باشیم.
موفق باشی ممنون از اینکه سر زدی

زندگی ....
ممنون
شاد باشی

دیانا جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:27 http://justkhodam.blogsky.com

سلام ناشکری پسر جون

سلام
چرا دختر جان ؟!!

مونارک جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:56 http://moonark.blogsky.com

موقعی که همه چیز خوبه دنبال دردسری..
حالا که تنوع ایجاد شده شاکی شدی...
نمردم بالاخره آپ کردی...
همه چیز به خوبی پیش می ره اینقدر گیر نده بهشون...

.... ؟!
میدونستم کسی حرفامو نمیفهمه ....
ممنون
شاد باشی

..:: ی ک ت ا ::.. یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:17 http://www.1taaa.blogfa.com

سلاممممممممم...........چه طوری آیا؟؟؟؟

سلاااام !
اگه راست میگی خودت چه طوری آیا ؟!!!

مونارک یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:45

خوب قبول دارم چیزی نفهمیدم...
ولی در حد درکم نظر دادم...
منم فقط می دونم این یکی فرق می کنه...
خوبه نه بد!

پس قبول داری چیزی نفهمیدی !
همین درک پایین شما بچه هاست که حرفا و کارای ما بزرگترا رو خراب میکنه ! D:
توکه چیزی نفهمیدی از کجا میدونی این یکی فرق میکنه و خوبه نه بد ؟!

میلاد دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:50 http://www.meilad.dom.ir

وب خوبی داری میگم دیگه ار این تشبیها نکن

ممنون !
حقیقت همیشه تلخ بوده بالام جان ! D:

مونارک دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:36

خوب تو همیشه منو دست کم می گیری...
قبلا هم بهت گفتم من یه چیزی می دونم که تو نمی دونی...
فضولی هم موقوف!

باشه من خفه میشم!

..:: ی ک ت ا ::.. دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:48 http://www.1taaa.blogfa.com

بیا آپ کن دیگه......از اون ورم بیا و مارو از خماری نجات بده :دی.......

یک تیر دو نشون ؟!!

من از آدمای خمار اصلاْ خوشم نمیاد ! D:

..:: ی ک ت ا ::.. دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:48 http://www.1taaa.blogfa.com

بیا آپ کن دیگه......از اون ورم بیا و مارو از خماری نجات بده :دی.......

.... ؟!!!!

نگار چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:17 http://www.jootii.blogsky.com

یه جورایی همیشه غافلگیرانه تر از اون چیزی که میشه انتظار داشت اتفاق میافته ....

دقیقا با رفتنش امروز غافلگیرم کرد....
کسی که همهی زندگیمو دارو ندارم بود

فکر کنم یکی پیدا شد که قسمت کمی از حرفامو فهمیده باشه !!
...
باید منتظر معجزه ی زمان بود فقط همین ....

*حضرت عشق* جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

می گم امیر نمی خوای یه دست و صورت تو بشوری بعد این روزانه ها تو مرتب کنی هااااااااااااااااااااااااا

نه جانم !
قشنگیو خوشمزگیش به همین کثافت بازیاشه روزبه جان ! ;)

مونارک دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:21 http://moonark.blogsky.com

آهای...
یکی از نظرات من پاک شده!
همه ی این یه جوری ها رو ول کن.
یه جورایی دلم واشت تنگ شده!

هاا ؟!!
بخدا هیچکدوم از نظراتتو پاک نکردم، حتما نرسیده یا یه اشتباهی شده
... یه جورایی همیشه دل من زودتر از دل تو تنگ میشه ! ;)
ممنون از نظر لطفت ....

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:14 http://rue.blogsky.com

خوشبختی.......واژه ای دست نیافتنی....
اینروزا خوشبختی دیگه معنایی نداره....اینروزا بدبخت نبودن شده هدف آدما....
راستی امیر اینبار واسه چندمین بار به لینکات نگاه کردم...همه یه توضیحی زیرشون داشت جز لینک من....منم عین اون قسمت خالی ٬ خالی شدم....اما جدی اگه بخوای واسه منم بنویسی چی منوشتی؟؟

....
خوب نگاه نکردی به لینکا ! همه توضیح دارن به جز تو؟ اشتباست. غیر از تو دو سه نفر دیگه هم هستن که توضیح ندارن ... ولی تو ...
دلیل اینکه برای تو توضیح نذاشتم این بود که همه ی توضیحات توی اسم بلاگت بود تقریبا ! ( حرفهای یه دختر غمگین.... ) و فکر میکردم که همین کافی باشه ...
اصولا اینطور که میگن کسی خالی نیست! تو هم خالی نیستی فقط خودتو وادار میکنی همه چیو سخت بگیری....
یه نصیحت دوستانه، خواستی قبول کن یا مثل گذشته بشنو ولی فراموشش کن ! .... نصیحتم اینه که همه چیو بصورت صفرو یک یا سیاه و سفید نبین، این دنیا بصورت منطق فازی خلق نشده مطمئنا !!
این ما آدما هستیم که خهودمونو زندگیمونو یا هرچیزه دیگه ای رو تبدیک به صفرو یک میکنیم. در صورتی که اصلا اینجوری نیست ....
من ترجیح میدم تا وقتی که خودت احساس نکردی که چیزی غیر از اینی که هستی ( یا خودتو مجبور میکنی که باشی) باشی منم چیزی برات ننویسم .... حالا به نظر خودت چی برات بنویسم ؟!

مری پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:17

سلام
من خیلی تصادفی وب لاگتونو دیدم و تا الان چند تا از نوشته هاتونو خوندم
اما خیلی خوشم اومد گفتم فقط بگم خیلی قشنگ مینویسین
موفق باشین

سلام...
ممنون از نظر لطفت ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد