***

***

یه دوباره ی دیگه !

میگردی ولی چیزی پیدا نمیکنی، میپرسی ولی جوابی نمیگیری

گُم میشی ولی راهی جلوت نیست، داد میزنی ولی کسی صداتو نمیشنوه یا میشنوه و نشنیده میگیره ...

پر از دردی ولی مرحمی نیست برای دردات

و این زندگی ....

خدایا تو ...؟؟

خودتو دور میزنی، زندگیتو دور میزنی ولی هیچی اونورش نیست

خواسته یا ناخواسته همه دنبال یه همزبون میگردن ولی دریغ از کسی که دنبال همدل باشه ...

خدا ...

از هرچیزی میشه حرف زد، از هر چیزی میشه گِله کرد یا میشه قید همه چیو زدو بیخیال بود، و این بدیهی ترین جوابیه که همیشه به ذهن آدما میرسه ولی هیچوقت باعث آرامش نمیشه ...

و تنها آرزوی آدما ...

میشنوی حرفامو خداا ؟؟؟

ذهنم پر از حرفای نگفتست و من میدونم هیچ وقت و هیچ جا، هیچ کسی نمی تونه حرفای نگفته ی منو .....

خدایا دلمو خوش میکنم که فقط تویی که میفهمیو میدونی که من چی میگمو حرفای نگفته ی من چیه، این دلخوشیو هم ازم نگیر ....

نظرات 29 + ارسال نظر
مرجان جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:37 http://ourhouse.blogsky.com

سلام امیر خان
من یکی از اعضای وبلاگ «خونه ما» هستم
خوشحالم که بهمون سرزدی :)

کامنتت منو خندوند ای بترکی :دی

پستت رو خوندم ولی راستش واسه اینجور نوشته ها مغزم کند میشه که نظر بدم ولی از ته دل لمسش میکنم :)

فداتت

سلام ....
منم ممنون و خوشحالم که بهم سر زدی ....
قابلی نداشت ;)
اشکالی نداره، همینکه بهم سر زدی ممنون ....
شاد باشی

بانو شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 http://banoyean.blogsky.com

درود
ممنون که سر زدی
در مورد ایرادی که از قالب وبلاگ گرفته بودید باید بگم که اگه تبلیغات بلاگ اسکای رو ببندید نوشته ها در قالب وبلاگ جای میگیره
و درست میشه
در ضمن شما هم وبلاگ قشنگی دارید

من بیشتر درود ....
خواهش
منم ازتون ممنونم که سر زدین
حواسم به به تبلیغات نبود ولی در هر صورت بلاگتون قشنگه ....
ممنون از نظر لطفتون
شاد باشید
فعلا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
راستی آدرس بلاگتو اشتباه نوشتین ...

http://banoyeman.blogsky.com

فکر کنم این درستش باشه ;)

مونارک شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:21 http://moonark.blogsky.com

حرفی نیست...سوسوی امید میاد...
اینجا رو خوشگل کردی...خبریه؟

جوابی نیست ..... سوسو امیدی نیست، در خوشبینانه ترین حالت میتونه آرامش قبل از طوفان باشه مطمئنا ....
آره خوشگل شده، مگه من آدم نیستم ؟ مگه من دل ندارم ؟؟! D:
زهی خیال باطل! هیچ خبری نیست .....

ر و ز ب ه یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:33

امیر چرا خالی می بندی !!
بخدا زن اصلا نظرت نیومده
خودت که منو می شناسی حتی نظرات...رو هم تایید می کنم
:)

نامرددددددددددد من توروووووووووو میکوشمممممممممم !
باز قرصاشو نخورد منو زن میبینه خودشو مرد !
یه اُردنگی! که بخوری همه چی یادت میاد !
یالا به جای این ننه من غریبم بازیها برو اون کامنت منو تایید کن تا نزدم شلو پلت نکردم D:

مونارک دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:04

در مورد دل که مطمئنم نداری...
دروغ بزرگیه که هر جوری حساب کنی نمی شه باورش کرد!
خیلی هم بوی امید می ده.
وقتی من می گم بگو چشم

بی انصاف که میگن تویی هاا !!
واقعا بی انصافی !
خیلی بی انصافی !
هرچی بیشتر فکر میکنم بیشتر به این نتیجه میرسم که بی انصافی !!!
اصلنشم بوی هیچی نمیده چه برسه به امید !! یه کوچولو بوی بدبختیو بیچارگیو ناامیدی میده ! من میدونم .....
تو هیچی نمیدونی فقط خوشبینی میخوای تلقین کنی !

ندا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:52 http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

پیش ازآمدن تو آبی آرام اجازه جاری شدن را ندارد
شقایق عاشق عید است و منتظر
آسمان غمگین است و چشم براه
پیش از آمدن تو قلبها بی ستاره و تنها....
غروب بی افق و سپیده دم بی نور....
فاصله ها مبهم و رویاها حقیقتی تلخ...
عشق احساسی غریب است وبهار بی مفهوم و پوچ.
پیش از تو چشمها در حسرت یک نگاه عاشقانه
وچراغ ساحل آسودگی ها در بی کرانی دریا ناپدید
پیش از تو نیازمند چیزی بودم که باورش کنم
و تو در راهی آرام و بی وقفه
اکنون به برکت آمدن توست...
که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم
نشسته ام به انتظاری شیرین تر از هر شاخه نباتی . همین
منتظررررمممممم

خیلی متن قشنگی بود. همین
حتما میام پیشت ....

لیلا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:31 http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام حالتون خوبه منم خواخره مرجانم خوش میاین به خونمون اینا رو آجی بزرگه یادم داده با ادب باشم

سلام کوچولوی با ادب ! چطوری ؟!
از آشنایی باهاتون خیلی خوشحالم .... یه خورده چشمات به خواهرت رفته هااا ;)

ندا چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:18

ممنون از تذکرت
و....
برای تو و خویش چشمانی آرزو می کنم
که چراغ ها و نشانه ها را
در ظلمات مان ببیند
گوشی که صداها و شناسه ها را
در بی هوشی مان بشنود
و زبانی که در صداقت خود
ما را از خاموشی خویش بیرون کشد
و بگذارد
از آن چیزها که در بندمان کشیده است سخن بگوئیم
ـــــــــــــ
تااااادوباره

خواهش میکنم، قابلی نداشت..... ;)
...
ممنون از متن قشنگی که برام کامنت گذاشتی ....
زیباست
فعلا

مونارک چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:19

اصلا پسر خوبی نیستی ها...
همش حرف خودت رو می زنی.واسه ی هزارو صدمین دفعه بهت می گم من اهل تلقین نیستم...فقط واقع بینم تو به زور می خوای بگی خوشبینی و تلقینه...
آقا پسر کوچولوی لجباز حرف گوش نکن نمی دونم چه اصراری داری همه چیزو خاکستری متمایل به قهوه ای بببینی...
هیچشم بی انصاف نیستم...

نه اینکه تو اصلا دختر خوبی هستی !!!!!
هرچی هم بگی بازم میگم تو خوشبینی و تلقین میکنی !
معلومه کی کوچولئه ! ;)
تازه من خیلی هم خوب میبینم ! همه چی قهوه ایه ولی من خاکستری متمایل به قهوه ای میبینم ! دیدی چقدر خوب میبینم ؟!!!
آره بی انصاف نیستی.... تو یه دیوونه ی بی انصافی !

توت کوشولو چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:50 http://darkscare.blogsky.com

سلام امیر جوووووونم چطوری؟؟؟
نوشته های من مبهم نیست از ته قلب و احساسه که منشا میگیره یکم دقت کنی خیلی واضحن ...

ممنون اومدی آره عسیسم همشون نوشته های خودمن!!

بیا بت گیتار و پیانو هم یات میدم :دیی

سلام دوست خوبم ...
خودت چطوری ؟! خوبی ؟
خب من آیکیوم پایینه دقیقن متوجه مفهوم نوشته هات نمیشم ! :(
در هر صورت خیلی خوب مینویسی. قلم خوبی داری ...
قدرشو بدون ;)
...
راست میگی؟؟ گیتار یاد میدی بهم ؟؟؟ من خیلی دوست دارم یاد بگیرم ولی تا حالا فرصت یا موقعیتش پیش نیومد ..... :((

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 16:00 http://www.1taaa.blogfa.com

سلاممممممممم آخیــــــــش
انقد گفتم کامنت دونیت اله بله...شکلک نداره و این حرفا ببین چه خوشگل شدهخودت دست کاریش کردی یا کار بلاگ اسکایه؟؟.....کاش از این شکلکای خوشگل بلاگفام اضافه کنه
خودت حسودیااااااا
اون عکسایی که گذاشتی اوبیش برام باز نشد دومی ام کاملا نشون میداد که عاشق شدی عکسه خودته و اون طرف....باشه بابا شاکی نشو...عکسه تو نیس ولی انقد از مرگ گفته بودی که این دو تا آپ کلی غافلگیرمان کرد حداقل روحیه ی آدمو نمی کشت......انقدم دیر به دیر آپ میکنی که ۲تا پست زدی ولی من خبر نداشتمخوب برم دیگه......چه قد خوشگل شده اینجااااا فعلا بای بای این تویی هاااااااا

سلاااام !!
کار هردومونه ! D:
منکه از اول گفتم بلاگفا رو بیخیال شو بیا بلاگ اسکای شکلکای خوشگل داره هااا ! ;)
... !
لینک اون عکسا رو کامنت میزارم برات ;)
نفرین میکِنی؟!! خودت عاشق شدی ! D:
دیدم عکسای خیلی خیلی قشنگین دلم نیومد توی بلاگم نباشه....
تا چند روز دیگه عکسا رو بر میدارم، قبل از آپ بعدی عکسا رو بر میدارم ...
میگذاریم به خیال باطلت خوش باشی ! D:
شاد باشی ....

هیلدا شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:29

نااااااااااااامرد.. تو چطور دلت اومد به من بگی خل؟!!!!!!!! دلمو شکستیییییییییی

:((
شوخی کردم بی جنبه ! :(((((((((((((((

توتی کوشولو یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:31 http://darkscare.blogsky.com

شلاممممم امیری جووووونم :دی
خوبی؟؟

نه چیزی گم نشده این قلبم از همون اول این ریختی بوده :دییییی
من همینجوری دوسش دارم بی مهر ... بی محبت ... و از همه مهم تر بی عشق ...

آخه اصلا از عشق خوشم نمیاد خدا میدونسته به خر شاخ نداده :دییییی

قربونت

فعلا

سلام دوست خوبم ....
ممنون. شما خوبی ؟؟
...
اشتباه نکن ! تو همینجوری دوسش نداری ! بهتره بگی اینجوری عادت کردی بهش ... ;)
خوشت نمیاد یا میترسی ناقلا ؟!! ;)

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:37 http://www.1taaa.blogfa.com

سلام ،
۱) تو که این عکسارو دوست داری چرا میخوای برشون داری؟!؟!؟!

۲)ما دیگه تو بلاگفا موندگار شدیم!ایشاالله تو میای ازاونورا همسایه میشیم

۳)دیشب خوش گذشت بهت؟!؟! با ترقه های خطرناک که ور نمیرفتی ها؟!؟!!؟

۴)عیـــدت مبــــارک

۵)شکلکای خوشگلی ان خداییش ولی یه گلی بلبلی برا تبریک گفتن نداره

۶)همین دیگه.....

۷) نمی خوای آپ کنی؟!؟

۸) بای بای (گل،گل،گل،گل)

۹)فوتبال نمیدیدمااااا اونا گلن،از اونا که میزارن تو گلدون گفتم یهو سو تفاهم نشه بای بای

سلام.
۱- کی گفته من این عکسا رو دوست دارم ؟؟؟؟ بعدشم مگه هرکی عکس دوست داره نباید عوضش کنه ؟!
۲- تو آخرشم توی بلاگفا تک و تنها دار فانی رو وداع میگی !! D:
۳- من بچه ی خوبی بودم اون شب ! :)
۴- همچنین! عید شما هم بیشتر مبارک !
۵- کفر نعمت، نعمت از کفت بیرون کنداااا !!!
۶- آره دیگه ....
۷- نمیدونم حسش اصلا نیست.... اوضاعم داره هر روز بدتر از دیروز میشه ! :((
۸- گود بای ! ( سبزه، علف، سبزه، علف!!)
۹- بدون توضیح ! D: بای ...

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:38 http://www.1taaa.blogfa.com

میگمااا امیوارم سال ۸۷ سال خوبی برات باشه ....پر از شادی..سلامتی و موفقیت

به امید اینکه تو سال جدید از کشت و کشتار دیگه حرف نزنی......

ممنون....
منم امیدوارم امسال برات پر از نوآوری و شکوفایی باشه ! ;)

خدا این امید رو ازت بگیره کچلمون کردی ! D:

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:38 http://www.1taaa.blogfa.com

امیوارم نه امید وارم

خدایا این امید رو ازش بگیر دیگه اه !

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

بیای بد نمی شه.. . .

شب عید رسیدم به خونه !!!

عیدت مبارک خانمم

ایشالله تا ۱۰۰ سال تو خونمون ظرف بشوری و بچه داری کنی از بچه هامون


۸۷ مبارک :)

چشم میام حتما !
عیدت مبارک ...
طبق معمول قرصاتو نخوردیو خودتو مرد میبینیو منو زن ! دیگه عادت کردم اشکال نداره هرچی میخوای بگو عزیزم .... ;)
۸۷- ۸۸- ۸۹ -۹۰ - ..... تا آخر ! مبارک ! D:

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام
این نوروز باستانی رو بهت تبریک میگم...امیدوارم سالی پر از شادی و خنده داشته باشی و همیشه عاشق باشی...
بهار با بهار به روز شده.منتظرت هستم.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهـــــــــــار

سلام
ممنون از لطفتون ....
منم سال نو رو به شما تبریک میگم و امیدوارم سال خوب و پر از موفقیتی داشته باشین ....
حتما میام ...
فعلا

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:03 http://www.1taaa.blogfa.com

امیر هروز بدتر از دیروز دینگ دینگ

بابا سال نو شد تو هم روحیه تو نو کن دیگه!


خوب امیدو بگیره به من چه....تو ضرر میکنی این وسط

خودت تو کامنتدونیم گفتی این عکسارو دوست داری خوب موندن دیگه!عوضش میکنی چرا؟!

یکتا صاایران ! ;)

اگه قرار باشه با هر بار نو شدن سال آدم روحیشو نو کنه که .... ! خودت حساب کن چه شلم شوربایی میشه دیگه !!! D:

امیدو از تو بگیره من ضرر میکنم ؟؟؟!! به حق چیزای عجیب غریب !!...

خب گفتم دوست دارم ولی نگفتم دوست دارم برای همیشه بمونه تو بلاگ که !!!! ملتفت شدی یا یه جور دیگه ملتفت کنم ؟!! D:

[ بدون نام ] جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:28

salam amir jan khobi?che khabara?sale not mobarak sale khobi toam ba movafaghiyat dashte bashi

سلام !
ممنون از لطفتون!! فقط میشه یه لطف دیگه کنید بگید کی هستید ؟!!
نه اینکه من آیکیوم پایینه خودم نفهمیدم کی بیدی !!! :(
سال نو شما هم مبارک.... براتون آرزوی موفقیت میکنم !
شاد باشید

..:: ی ک ت ا ::.. شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:03 http://www.1taaa.blogfa.com

آپ کن دیگهههه اااااااااااااااااااااااا
میگماااا چه قد زود این تعطیلات گذشت
من نمیخوامممممممممممممممم
میگماااا میتونی اسم ۲ ۳تا نویسنده ی باحالو بهم بگی؟!؟!؟!نیس قراره مقاله بنویسیممممممممم نویسنده نمی شناسم
تازگیا خیلی ازت کار میکشماااااهمین جور اطلاعاته که ازت میگیرم

زورکی که نمیشه ! خودش باید بیاد آپ !!! :(((
.....
تعطیلات همیشه زود میگذره در طول تاریخ !! ;)
میام پیشت جوابتو میدم .....
فعلا

..:: ی ک ت ا ::.. یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:45

بیا بگو دیگه

باشه میام! ولی چی بگم ؟؟!! D:

diana پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 http://justkhodam.blogsky.com

salam khobi amir jan on bande khodaye faramoshkare havas part ke esm o adrese weblogesho nazashte man bodam mibini dadash fana shodim raftim

سلام دوست خوبم ....
یه کوچولو حدس زدم تو باشیا !
اشکال نداره تازه شدی امیر در یکی دو سال پیش ! ;)
میگم که حالا چرا فینگلیش ؟!!!
شاد باشی
فعلا

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:50 http://www.1taaa.blogfa.com

۱)خیلی آی کیوت بالاست!! اگه کامنت بالایی رو که مال من بودو میخوندی می فهمیدی که باید بیایو چی بگی....
خودم پیدا کردم...مرسی!!

۲)سرم داره منفجر میشه

... خب من یادم نبود :((

۲) خب استامینوفن کدئین بخور !!

مونارک جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:11 http://moonark.blogsky.com

سال عوض شد تو هنوز درست نشدی...
حداقل بیا تو سال جدید بلاگ نویس خوبی شو زود زود آپ کن...
سلام...خوبی؟
چه خبرا؟تعطیلات خوش گذشت؟
پوست کتابارو کندی ۱۰ ترمه نشی؟

مگه قراره آدما مثل سال عوض بشن !!! بالاخره آدمی گفتن سالی گفتن !!! ....
خبرس نیست سلامتی ....
فقط گذشت ...
حالا چه فرقی میکنه ۸ یا ۱۰ یا ۲۰ ترمه ؟!! فقط یه خورده دیرو زود داره همین ! ;)
ممنون! خودت خوبی ؟!
سلام!!

ر و ز ب ه شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:09


بچه مگه تو قصد نداری وب رو به روز کنی هاااا
زن می یامااااااا

اشتباه گرفتی خانوم ! اینجا بچه نداریم که ! D:

..:: ی ک ت ا ::.. یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:43

.... !

مونارک دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:33 http://moonark.blogsky.com

عجب بچه ی لوسی هستی تو...
خوب دلم واست یه ذره شده...

لوس نبودیم که به لطف شما شدیم !
تو که دل نداشتی ؟!!! D:

مارال پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:03

سلام امیر جون فقط خواستم بدونی به قولم عمل کردم

سلام
قولی در کار نبود !
در هر صورت ممنون، خوشحالم کردی

فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد