***

***

گاهی ....

گاهی وقتها آدما فکر میکنن عاشق شدن ...

گاهی هم فکر میکنن که عشق یه دونست،

گاهی اوقات هم دوست دارن که عاشق بشن و دوست داشته باشن و دوست داشته بشن ...

گاهی وقتها آدمها از یه چیزایی یا کسایی متنفر میشن، از همه چی، از عشق از زندگی، از خودشون

گاهی اوقات هم چیزی به اسم عشق رو باور ندارن و از عشق به عنوان یه افسانه یاد میکنن ...

گاهی هم زندگی رو یه هوس بازی میبینن،

گاهی هم همه ی خواسته هاشون به این دنیا ختم و محدود میشه و نه بیشتر، و گاهی هم بالعکس.... !

البته همه ی این گاهی ها و تنوعشون معمولاً بعد از یه سری اتفاقاتی که توی زندگی آدما رخ میده شکل میگیره و اغلب اگه یکی از این گاهی ها که شکل بگیره تقریباً واسه همیشه توی ذهن اون آدم جا خوش میکنه و .....!

حالا کی میدونه که کدوم یکی از گاهی ها درسته و کدوم اشتباه ؟؟

شاید بعضیها بگن که هر کدوم از این گاهی ها می تونه درست باشه چون زندگی نسبیه!

کاملاً واضحه که زندگی رو نمیشه با قانون نسبیت انیشتین ربط داد!! زندگی چه خوب چه بد نسبی نیست... هرچی که هست کامله، یا کسی زندگی میکنه یا زندگی نمیکنه، در هر صورت کامل هست ....

کسی میدونه باید به کدوم یکی از این گاهی ها دل خوش کرد ؟؟ کسی میدونه کدوم یکی از گاهی ها باید توی زندگیمون جا خوش کنه ؟؟ ....

نظرات 27 + ارسال نظر
..:: ی ک ت ا ::.. دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:29 http://www.1taaa.blogfa.com

فکر کنم اینجا باید میگفتی اول! و به آرزوی دیرینت میرسیدی !!! ولی حیف ..... D:

..:: ی ک ت ا ::.. دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:35 http://www.1taaa.blogfa.com

دستم خورد.....احتمالا یه کامنت خالی خواهی داشت
۱)
گاهی اوقات هم دوست دارن که عاشق بشن و دوست داشته باشن و دوست داشته بشن ...
۲)
گاهی وقتها آدمها از یه چیزایی یا کسایی متنفر میشن، از همه چی، از عشق از زندگی، از خودشون
۳)
گاهی اوقات هم چیزی به اسم عشق رو باور ندارن و از عشق به عنوان یه افسانه یاد میکنن ...

این حسا بعضی وقتا میان سراغ آدم
حالا یه سوال:
تو چرا آپات انقد عجیب غریبه؟نمیدونم تو پیچیده می نویسی یا من دقت نمی کنم موقع خوندن..... چرا هضم اینا برام یه کوچولوموچولو سخته؟؟؟؟بعضی پستاتو ۳ ۴بار باید بخونم تا بدونم چی گفتیالبته تو که این پستو گذاشتی پست بعدی موند واسه سال دیگه این موقعااااافرصت دارم خوب بخونمش

دست و دلت یکی نیستا !!! ;)
...
پستای من عجیب غریبه ؟!! نمیدونم ....
شاید واسه اینه که خودمم یه خورده گیج میزنم !
ممنون از اینکه لطف میکنی و پستای منو چند بار می خونی ولی اونقدرا هم فکر نکنم پیچیده باشه حرفام ....
سعی میکنم زودتر از سال دیگه آپ کنم ! ;)

مونارک سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:34

- نمی دونم هر طور خودت دوست داری...
اما در مورد پستت : می شه بگی تو چرا همیشه می خوای پدر پدر جد زندگی رو در بیاری؟
چی کارش داری؟زندگیتو بکن...
هر موقع هر احساسی داشتی با همون کنار بیا...هر حسی که بهت بهترین حال و هوا رو می ده...
با بقیش کاری نداشته باش...

..... ;)

واسه اینکه زندگی پدر پدر مادر پدر جد اندر جد منو در آورده !!!
.... لال بشم ؟!! درسته کاری ازم بر نمیاد ولی حداقل حرف که میشه زد ...
ممنون از لطفت ....

ر و ز ب ه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:54

کشتیم از بس گفتی گاهی گاهی گاهی..
بسته دیگه زن !!

بعد از ۲۰۰ میلیون سال آپ کرده اون وقت همش ممی گه گاهی
مگه قرص گاهی خوردی ؟؟

زبونتو بیار جلو.. دست کن تو دهنت !!
اخ کن اخ کن.. آهان قرصه در اومد.. . .

نه دیگه تو کارت از این حرفا گذشته !

ان شاالله شوهر بعدیت بتونه اصلاحت کنه!
منکه دیگه از دست تو کم آوردم !! D:

حمید جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:27 http://goftanihaye-naagofte.persianblog.ir

حدیث از مطرب و می گوی و راز دهر کمتر جو
که کس نگشود و نگشاید به حکمت این معما را

جنگ هفتادو دو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند.

یه جورایی حرف دلمو گفتی عزیز ....

علی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:42 http://pchackers.blogsky.com

سلام
از این که به وبلاگم سر زدی ممنون.
در مورد مشکلی که برات پیش اومده باید بگم
همه چیز سر دوتا تروجان هستش که به راحتی می تونی اونا رو پیداکنی و پاکشون کنی البته در حالتSafe Mode.بدین طریق که
در قسمت سرچ ویندوز اونا رو پیداکن(با اسم
تروجان) بعد اونارو پاک کن ولی اگه نتونستی
باید از آنتی ویروسNode32 استفاده کنی بدین صورت که بر روی درایوری که ویندوزت روش نصب کلیک راست کن و Node32 ......
رو انتخاب کن.شاید لینک دانلودشو تا چند روز دیگه تو وبلاگم بزارم.
بازم به ما سربزن

سلام
ممنون از لطفت دوست خوبم
میام پیشت
فعلا

مونارک شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:35

نه حسابی شاکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ای!

آره حسابـــــی مشکوکم !!
خوبی ؟!

مونارک جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:09

کجایی تو؟
سلام...
نیستی...
منم رفتنی شدم...
دیگه نمی نویسم...
خبری از خودت بدی طوری نمی شه ها!!!
منتظرم

همین اطراف! میپلکیم !
سلام....
خوردیم به پیسی !!
هممون رفتنی هستیم ! فقط دیرو زود داره ! ;)
با کمال احترامی که برات قائلم میتونم بهت بگم تو غلططططط میکنییی!! D:
سعی میکنم زودتر بیام !
فعلا

مونارک شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:47 http://moonark.blogsky.com

فعلا از خانوم آ. بگذر یه فکری به حال خاتون گ. بکن!
بد جوری با خودم درگیر شدم...

منو بگو میخواستم مشکل تورو حل کنم ! منکه مشکلی ندارم !! D:
سخت نگیر زیاد... داری کم کم بزرگ میشی ..... ;)
ولی مواظب باش

ÐДЯK $cДЯЄਂ.•● شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 15:04 http://darkscare.blogsky.com

سلام امیر جون ..!!

یه زمانی طرفای ما پیدات میشد الان که دیگه خبری نیست ازت :دییییی

خوبی؟؟؟

پستت آدم رو به گاهی های ته مونده ی ذهنش نزدیک میکرد ...!!

یه حس که گاهی سراغت میاد .. میفهمی چی میگم؟؟


خوب فعلا برم

قربونت

سلام دوست خوبم ....
راستش یه مدت نبودم ولی الان یکی دو روز میشه که برگشتم
یه خورده مشکلات پیش اومده واسم که بماند
به هر حال معذرت به خاطر اینکه نتونستم بیام طرفای شما ! ;)
خودت خوبی ؟!
شاید یکی از اهداف این پستم همینی باشه که گفتی !!
ممنون از اینکه خوب خوندی پستمو ....
میام پیشت
فعلا

..:: ی ک ت ا ::.. شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:05 http://www.1taaa.blogfa.com

سلاممممم.....چه طوری؟کم پیدا شدی چرا؟؟؟؟ دیگه چه خبر؟ آپ کن دیگه

سلااام !
ما که هستیم! خودت چه طوری ؟!!
یه مدت نبودم.... مشکلات دیگه ....
خودت چه خبر ؟ خوبی ؟
سعی میکنم زودتر از سال دیگه آپ کنم ! ;)

ر و ز ب ه دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:42

.. . . .

+ معرفت !

- بی معرفت !
.... . .. . .

ابی کوچک عشق دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:22 http://neverforget.blogsky.com

سلام

امیر جان بی معرفت دیگه نمی خوای همسفرم بشی تا ....................


بعد از مدتها اومدم ببینم این امیر اقای ما چه میکنه ......


میبینم که دیگه حسابی وارد جمع عاشقان شدی و دم از عشق و عاشقی میزنی

امیدوارم همیشه شاد باشی و خندون

سلام ....
خوبی ؟
اگه نمیخواستم همسفرت باشم باید همون موقع که بلاگتو تعطیل کردیو جز صفحه ی سفید چیزه دیگه ای توش نبود لینکتو میپاکیدم !!!! ;)
ممنون از لطفت که بهم سر زدی
ولی فکر کنم موفق نشدی نوشتمو خوب بخونی ! دم از عشق و عاشقی ؟؟!
با اینحال بازم ممنون
شاد باشی
فعلا

ر و ز ب ه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...

+ دعوت نامه !

.....
- این دعوت نامه یعنی چه ؟!!

مونارک جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:32

خدایی نکرده نمی خوای آپ کنی؟

خدا کنه !
میدونم قبول داری که آپ حس و حال می خواد!
و میدونم که میدونی من الان حسو حال خودمم ندارم چه برسه به آپ !!

س-ح-ر شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:41 http://darkscare.blogsky.com

خوب اینم یه تجربه است ..!!

مطمئنم میتونم همه چی رو تجربه کنم !!

اینبار یه میل از خودت بذار کیپ ایت تاچ باشم ویت یو :دی

به آپ اگه وقت کردی شاید :دی

...
اعتماد به نفست خوبه !
....
....

..:: ی ک ت ا ::.. یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:18 http://www.1taaa.blogfa.com

ایشاالله حس . حال خودتو داشته باشی که تا حس آپم دنبال اون بیادو ما فیض ببریم

ممنون از لطفت ....

ر و ز ب ه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:01

دعوت نامه عزیزم کنار اسمم یعنی پایین اسمم بود !!

وب:....

افتاد ؟

جون تو نباشه جون خودم نیافتاد ! :(
میشه واضح تر لطفاْ !! .... :(

..:: ی ک ت ا ::.. سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:04 http://www.1taaa.blogfa.com

امیـــــر ؟؟؟ حالت خوبه تو ؟؟ حس میکنم افسرده شدیااااا
یه خبری از خودت بده !

.... ؟! ظاهراْ که هنوز زنده هستم !
حست هم مثل خودت تاخیر فاز داره !
ممنون از لطفت
میام پیشت ....

diana چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:07 http://justkhodam.blogsky.com

گاهی وقتها...

شاید ....

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 http://rue.blogsky.com

سلام
کاش خیلی چیزها دست خود آدم بود...کاش...

سلام
گاهی وقتها بعضی چیزها دست خود آدم هست ولی اون چیزها ارزشی نداره .....

[ بدون نام ] جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:17

تاخیر فاز داره یعنی چی ؟؟؟

خیلی مشکوک میزنی....درگیر درساتی یا درگیر و دار مسایل زندگی؟؟؟
امیدوارم حالت مثه الان من نباشه

یعنی اینکه حواس پرتی یادت میره اسمتو بنویسی !!! میگی نه؟! برو کامنت بعدی رو ببین !!!!
من کلاْ درگیرم !!حالا یا درس یا زندگی یا خودم یا هر چیزه دیگه !
منم امیدوارم حالت مثل حال این چند وقته من نباشه......

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:18 http://www.1taaa.blogfa.com

تو قبلیه اسممو یادم رفت بزنم

بیا اینم یه نمونه از تاخیر فاز ! D:

مونارک یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:39 http://moonark.blogsky.com

قدمتون روی چشم...
ولی من هنوز خودم پا در هوام!
حالت چطوره؟بهتری یا نه؟
دلم واست کوچکولو شده خیلی زیاد

ممنون از لطفت ...
خودت خوبی ؟
....
تا اونجایی که یادمه شما از داشتن دل محروم بودی ! ;)
من نیز .... ;)

..:: ی ک ت ا ::.. یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 22:33 http://www.1taaa.blogfa.com

برا این معنی کردن تاخیر فازت کلی خندیدماااااا
آقا امیر شما زندگیو خیلی سخت میگیریاااا یه کم بیخیالی طی کن بابا ، مگه ما چند بار قراراه زندگی کنیم ؟؟ آگه حل مشکلاتت دست خودته بی خیالشون شو (یعنی اگه شرایطو دیگران برات مهیا نکردنو از دستت کاری بر نمیاد ) ولی اگه مشکل خودتی، بی خیال باش ( چی گفتم ؟؟؟ منظورمو نتونستم برسونم فک کنم )
الان منو می بینی ؟؟؟ همیشه ی خدااا نیشم بازه ولی اون تو نمیدونی که چه خبره
همین خنده های الکی ام کمک میکنه آدم بی خیال باشه دیگه !!!!
آخر هر صغری کبری منم اینه که : آپ کن

همیشه بخندی ....

خیلی سعی کردم بفهمم ژی گفتی ! ولی .... :((
چشم می آپم !
همیشه شاد باشی
ممنون
فعلا

مونارک دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 22:39

معلوم نیست چه مرگم شده کاملا به هم ریختم...
تو کجایی؟در چه حالی؟

منم وضعم بهتر از تو نیست !
تهرانم !
بی حالم !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:52

salam agh mohandes khobi?khoshi ?sdar salamati kamel be sar mibari?

salam doctor !
mamnon az lotfeton. migam shoma hamoni hasti ke man fekr mikonam ?!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد