***

***

من و تو ....

من و تو باز تنهای تنها ....

چشم به هم می دوزیم،

                          و در عمق نگاه های خیس هم غرق می شویم،

من و تو باز با هم ....

دست در دست هم می رویم،

                             تا پشت پا بزنیم به هر چه خیال تنهائیست،

من و تو باز منتظر....

تا خورشید آرزوهایمان طلوع کند،

                                    و ما را از خواب بی عشقی بیدار کند ....

من و تو باز شیفته ...

شیفته ی یک هوس، 

                       که می رهاند ما را از خیال تنهایی،

من و تو باز خسته ....

تا که محتاج باشیم،

                       محتاج بهانه ای برای آغوش گرم همدیگر ....

من و تو باز غمگین ....

آری غمگین، تا بدانیم با هم بودن یا نبودن دلیل بر غمگین بودن یا نبودن نیست ...

.... و اینبار من بی تو  و تو بی من تنهای تنها .

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
مونارک پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:44 http://www.icebrig.blogfa.com/post-150.aspx

اول!
عاشقی یا فارق؟
دل دادی یا بریدی؟
کجایی؟!

اینم اون چیزی که قول دادم

سلام...
اول نشدی من پارتی بازی کردم برات ! ;)
هیچکدام !
همین ارطرافم ....
خیلی ممنون از لطفی که کردی ....

همسایه پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:08 http://manbito.blogsky.com

۵ روز دیگه تولد وبلگته تبریک میگم

ممنون از لطفت .... ولی از کجا فهمیدی ؟!!!!

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:34 http://www.1taaa

اول بودن یا نبودن....مساله این است

قشنگ بودااااا

حس شیشم ضعیف بودن یا نبودن مسئله همین است !
ممنون از لطفت .....

هیلدا جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:56

چقدر به دلم نشست!!! چراشو هم نمی دونم..
راستی سلام...

سلام....
خوبی ؟
پس راسته که میگن هر آنچه از دل برآید بر دل نشیند..... ;)

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:46 http://www.1taaa.blogfa.com

دیروز تولد وبت بوده ؟؟؟ یه کیکی بادکنی چیزی میذاشتی تو وبت خوب
۴ ساله شده نه ؟؟؟ برا خودش مردی شده هاااا تولد وبت مبارک....ایشاالله ۱۰۰۰۰سال عمر کنه ( دعا برا تو هم میشه هاااا ، تو باید ۱۰۰۰۰۰۰سال عمر کنی که وبت بشه ۱۰۰۰۰ ساله دیگه )
بای بای

راستش خودمم نمیدونم کی تولد وبم هست یا بود یا خواهد بود !
ما از این سوسول بازیها و قرتی بازیها اصلا خوشمان نمیاید !
شمع و فوتو کیکو بادبادک مال بچه های سوسوله ! D:
ممنون از لطفت .... امیدوارم شما بیشتر از مجموع عمر منو بلاگم عمر کنی .... ;)

همسایه-محمد و مینوش جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:17 http://manbito.blogsky.com

سلام
ممنونم
متوجه باری کهبردوشم هست هستم از توجه و لطفت ممنون
محمد

سلام
خواهش می شود ....
شاد باشی

سکوت عشق جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 http://www.love60.blogfa.com

سلام
نوشته هات خیلی نازن و قشنگ و خوشگل طرح قالبتم جالبه از طراحی نظرات خیلی خوشم اومد

سلام....
با اینکه یه خورده سوتی دادی ولی اشکال نداره قبوله ! ;)
ممنون از لطفت دوست خوبم

.... جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:29






خانم شکلک ! یه خورده جرات داشته باش اسمتم بنویس! نمیکشمت که !!!! .... ;)

مونارک جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:35

امیر می شه محض رضای خدا و دل این بنده ی خدا یه بار به حرف من گوش کنی؟
می شه قالب بلاگت رو عوض کنی و یه قالب شاد بزاری؟

پ.ن:دلم واست تنگ شده

.....
ممنون از لطفت
من ترجیحم همین قالبی هست که الان هست چون باهاش خاطره دارم ....
ولی میسپارم دست خودت ....

diana جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 http://justkhodam.blogsky.com

سلام
من خوب نیستم
امیدوارم تو خوب باشی

سلام...
از پستت میشد حدس زد خوب نیستی ...
منم حالو و روزم کم از تو نداره

س-ح-ر دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 http://darkscare.blogsky.com

به تو اعتقادی ندارم ..!!
دلم میخواد فقط من باشد و من باشد من بی هیچ تو ...!!

خیلی وقتا اون چیزی که دلمون میخواد نمیشه ....
پس دلتو به دلت خوش نکن !

..:: ی ک ت ا ::.. دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 22:16 http://www.1taaa.blogfa.com

می بینم که تو جواب کامنت قبلی ناااااااا فرم نفرینم کردی ، بنده خدا نوح این همه عمر نکرد که تو توقع داری من عمر کنم
میگماااا پس چی شد ؟؟؟؟؟؟ تو که داشتی متحول میکردی اینجارو که ، ای بابااااا
حالا من که برا تولد وبم کیک گذاشته بودم سوسولم ؟؟؟؟؟؟؟ غیر مستقیم منظورت به من بوداااا شیطونه میگه بزنم فکتو بیارم پایینااااااااا
ماااا همچنان منتظر تحولت می مونیم
ضد حاااال
آهااان ، این یارو هست همش شکلک زده ، از کجا فهمیدی یارو دختره ؟؟؟؟؟؟ شاید همونیه که عاشقش شده بودی نه؟؟؟؟؟؟؟

خیلی هم دلت بخواد!
متحول ؟!!! هر وقت تو یه شماره ای یا نشونی ای از اون بنده خدا دادی بیا در مورد تحول حرف بزن ببینم چی میگی ! D:

نه اتفاقاْ اصلا هم منظورم غیر مستقیم تو نبودی. کاملا مستقیم منظورم تو بودی !!!! D:

حس پسرونم! بهم گفت که اون یارو دختره احتمالاْ ۵۰ ٪ !!! ;)
همونیه که عاشقش شده بودم ؟؟؟ من کی عاشق شده بودم که خودم در جریان نیستم‌‌ ؟؟ میشه بگی این عشق ناشناختم کیه تا باهاش بیشتر آشنا بشم ؟!! ;)

مونارک سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:30

شهادت ها رو تسلیت می گی تولد ها رو تبریک نمی گی؟!

شریک شادی بودن که ارزشی نداره ....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:09

آی کیوووو ، منظورم از اینکه گفتم ؛نکنه همونیه که عاشقش شدی؛ همون دختریو میگم که گیر دادی شمارشو میخوای دیگه

ولی من همچنان منتظر تحولم تو میــــــتونـــی

نابغههه ! دلیل نمیشه که من یا هر کسی شماره ی یکی رو بخواد عاشقش شده باشه !!‌!
نابغههههههههههههه !
ای نابغههههههههههههه !
خیلی نابغه ایییییییییییییی
D:

مونارک سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:30

آها فهمیدم چرا خبری ازت نیست...
باید من همیشه غصه داشته باشم تا تو شریکش باشی...بلکه آقا خبری از خودش بده!

اتفاقاْ کاملاْ برعکس ولی از یه نوع دیگه ! هر چند میدونم نمیتونی درکش کنی ....

مونارک سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:33

۱ سال دیگه هم گذشت...
فردا تولد بلاگم می باشد...

تولد زندگی دومت مبارک ......

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 http://www.1taaa.blogfa.com

اتفاقا چون من نابغم برا همین می دونمم که تو اون یاروو واقعا دوس نداریو عاشقش نشدی ،در نتیجه تلشو بهت نمیدم
ایــــــــــــــــنه
اولین تحول مبارک میبینم که آهنگ گذاشتی ، ولی برام لود نشد که ببینم چی می خونه ..... مال محسن یگانست ؟؟؟ (ای زندگی سیرم ازت ؟؟؟) اون دفه که اونو زده بودی

نابغه در اینجور موارد جزو افعال معکوس می باشد !
درسته هر کسی که شماره ی یکی رو بخواد عاشقش نیست ولی دلیل نمیشه که من عاشقش نشده باشم ! :D

اینجوریاست ! ;)
از کی تا حالا گذاشتن آهنگ یا گوش دادن به آهنگ نشان دهنده ی تحول در یک شخص می باشد ؟؟؟!!
حجمش تقریبا ۱ مگابایته باید یه خورده صبر کنی لود بشه، نه مال یگانه نیست، درسته آهنگ قبلی که گذاشته بودم مال یگانه بود. لینک این آهنگیو که گذاشتمو برات لود نشد رو واست کامنت میزارم

مونارک چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:38

چرا تو همیشه اصرار داری که من نفهمم؟

من همچه اصراری ندارم اتفاقاً کاملا برعکس! دیدی گفتم نمیتونی درک کنی ;)

مونارک پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:49

خوب خوب.تو خوبی؟

نمیدونم .... ولی فکر کنم نه !

حالا هر کی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 http://falgoosh-.blogfa.com

matalebe ghashngie khili bahale bood

نظر یادت نره

mamnon az lotfeton !
چشم ... !
....
آدرست اشتباستا !!!!

..:: ی ک ت ا ::.. دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:43

* حالا این آرزوی قشنگ شما چیه که گشتن نبود ، گفتن نگرد نیس ولی تو گشتیو دیدی واقعا نیست ؟؟؟؟

* پیرو جواب کامنت قبلی باید بگم که ، به نظر من تحوله هر چی که تو یه وب نباشه و بعد یهویی اضافه شه میشه تحول ، شاید تو روحیه خودت نباشه ولی تحوله تو وبت که هست

* از درس و مشقا چه خبر ؟؟ فارغ التحصیل شدی یا نه هنوز ؟؟؟؟

* به این کامنت من میگن : ؛ از هر دری سخنی ؛

حواس نداریا! باید توی پست جدید نظر میدادی !! D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد