***

***

یه روزی یه جایی ....

هممون به گذر مبتلاییم، 

گذر عمر .... 

گذر خودمون

گذر گذشتمون

گذر فردامون

... 

و این شاید تنها نقطه ی مشترک همه ی آدما باشه ... 

آدما عوض میشن، ولی چقدر ؟ 

گهگاهی یه نگاهی یا شایدم یه حرفی، جایی، زمانی، مکانی یا هر چیزی مارو بدجوری توی فکر فرو میبره .... 

ته تهش اینه که یهو به خودمون میایمو میبینیم، یه چند دقیقه ای یا شایدم ساعتی، روزی، هفته ای، ماهی، یا شایدم سالی و یا حتی عمری گذشتو ما غرق در آنچه میگذشتو غافل از خویشتن خویشو اندر خم یک کوچه !  

 همیشه فکر می کردم که وقتی بیاد، صداش، نگاهش با همه ی صداها و نگاه ها فرق می کنه و منم میشم اونی که باید باشم نه اینی که هستم

 اون اومد .... 

 صداش و نگاهش با همه فرق می کرد 

ولی من همونی موندم که بودم و این شد که دیگه من با اون نبودم .... 

و من دلم خوش بود به اینکه حداقل تونستم پیداش کنم 

ولی حالا میفهمم که اینا فقط یه گهگاهی بود توی یه زمان یا مکانی که منو توی فکر ببره تا بعد از چند سال یهو به خودم بیامو ببینم نزدیک بود یه عمر بگذره و من غرق در آنچه میگذشتو ..... 

... 

و حالا من منتظر یه گهگاه دیگه توی یه زمانو مکان دیگه ..... 

میدونم میگذره .... 

 

نظرات 58 + ارسال نظر
..:: ی ک ت ا ::.. دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 http://www.1taaa.blogfa.com

* اونی که اومد کی بود ؟؟(فضول چه ، من فقط کنجکاوم)

من پری کوچک غمگینی را می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد...

ودلش را در یک نی لبک چوبین می نوازد آرام آرام

پری کوچک غمگینی که شب از یک بوسه می میرد

....و سحرگاه از یک بوسه متولد می شود

باور کنین میشناسمش .....

حمید دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 http://goftanihaye-naagofte.persianblog.ir

بسیار عالی بود. محظوظ شدیم.

ممنون از لطفت عزیزم

تندر دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:38 http://thunder.blogsky.com/

میدونی چیه داداش!
درسته که بعضی اوقات ما بدجوری غرق یه سری مسایل میشیم و به قول خودت اندر خم یه کوچه می مونیم٬ ولی تا حالا فکر کردی یا تجربه کردی که اون چیزایی رو که تو اندر خم اون کوچه یاد گرفتی٬ شاید اگه با ۲۰۰ تا سرعت از اتوبان ۶ لاینه هم میگذشتی٬ یاد نمی گرفتی؟

جانم داداش ؟!!
میشه اینو برام مقایسه کنی ....
یه عمر یا چند سال یا چند ماه یا چند هفته اندر خم یک کوچه از هزاران راه و بیراهو کوچه ی زندگی و ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت توی یه اتوبان بقول خودت ۶ لاینه ؟!
خودت دقیقاْ میدونی چی میخواستی بگی عزیزم ؟!

در هر صورت ممنون که بهم سر زدی، خوشحالم کردی
شاد باشی

تندر سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:27 http://thunder.blogsky.com/

اولاْ که من هنوز رو حرف خودم هستم (قضیه پیدا نکردن هدف وبلاگ نویسی و ....)
بعدشم به خاطر تایید نکردن نظرات ناراحت نشو داداش٬ من خوشم نمی آد نظرات مکاتبه ای رو که بین منو و دوستان عزیزی مثل تو رد و بدل میشه تو معرض دید عموم باشه٬ اٌکی دادش؟ یا هنوز نات اٌکی!

اولاْ که فکر کردی من روی حرف خودم نیستم ؟! (از خودت مایه بزار، اینجا که نباید دنبال هدف باشی ! )
حالا فرض کن همه ی مردم ایران بخونن! چی میشه مگه ؟؟؟ خیلی جدی گرفتی !
سعی کن بعضی چیزا رو زیاد جدی نگیری دوست من ;)
حالا حالاها خیلی وری زیاد نات اکی ! ;)

گلناز سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:25

من اولیم
بد نبود
اپ های قبلیت قشنگتر بود
برای ۱۴ تیر نظر دادم
خیلی دیره نه؟
من از طریق وب شوکا با این وبلاگ اشنا شدم

شما هم که حس شیشمت مثل یکی دیگه از دوستام تعطیله ها ! ;)
ممنون از لطفت
شما لطف دارین
خوشحالم کردین نظر دادین
وب شوکا کجاست ؟؟
آدرس بلاگ خودتونو نزاشتین .....

گلناز چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:04

از قسمت نظرات تو وبلاگ شوکا اسم وب تو را دیدم.
ادرسش اینه
baran-shooka.blogsky.com
من وبلاگ ندارم ولی خیلی دوست دارم درست کنم.
پس اولی نبودم.

آها ....!
ممنون که بهم سر زدین
خوشحالم کردین
.....
فرصت واسه اول شدن هست همیشه ! ;)

خب اگه اینقدر علاقه دارین بلاگ داشته باشین اینکه خیلی آسونه. میتونی توی چند دقیقه یه وبلاگ درست کنی.....
خوشحال میشم به وبلاگتون سر بزنم نوشته هاتونو بخونم

تندر چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 http://thunder.blogsky.com/

امیر٬ نمی دونم قضیه چیه٬ ولی یه جورایی خوشم میاد٬ لجبازیات باحاله٬ ولی حس میکنم تو داری منو به یه عصیان راهنمایی می کنی٬ نه علیه تو٬ علیه این دنیا٬ پس حالا که اینطور شد دیر یا زود منتظر غرش تندر باش. آره داداش٬ امیدوارم که ایندفعه اٌکی.

قضیه ای در کار نیست که دنبالشی که بدونی عزیزم !

میگم که مطمئنی ازم خوشت میاد ؟! من پسرمااا ! D:

عجبا ! باور کن لجبازی نمیکنم، واسه چی باید لجبازی کنم ؟!
نه تورو به عصیان دعوت کردم نه هیچی ! فقط میگم بهتر اطرافتو ببین همین !
همینت مونده بود غرش کنیا ! ;)
بازم نات اوکی !

سارا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:35 http://www.afsos.blogsky.com

دروددددددددددددددددد
عیدتون مبارک
ممنون ازقدوم سبزتون

ین هم گذشت عمر آدمی در گذر است به امید آنکه عبادات و

روزه ،
شماهم مورد قبول خداوند قرار بگیرد و اما مهمتر از

اینکه چه چیزی کسب کرده ایم

چه تغییر دروجود خود ایجاد کرده ایم

سلام !
عید شما هم مبارک .....
خواهش می شود !

ای کاش ترجمه ی کامنتتو هم آخر کامنتت مینوشتی ! خیلی خوب میشد! ;)

مونارک چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:26 http://moonark.blogsky.com

می دونم که باز می گی من نمی فهمم...
ولی پسر خوب به جای اینکه حالا که دیدی...
ولش کن می که نمی فهمم!
امیر جان می شه از این پیله ی غمگینی که واسه خودت درست کردی بیای بیرون؟
یا بازم...

نه ایندفعه نمیگم نمیفهمی !
حالا بگو ببینم چی فهمیدی .....

چرا تلقین میکنه دختر بد ! من کجا پیله ی غمگین درست کردم ؟! از بس تلقین کردینا باورم شد دیگه ...... !

تندر پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:31 http://thunder.blogsky.com/

بابا دیوونم کردی با این خلیفه٬ نکنه تو از خلیفه پول گرفتی واسش تبلیغ کنی هی زارت و زورت میگی خلیفه٬ منو با کیسه خلیفه چکار؟ در ضمن ناراحت نباش اگرم غرش کنم با دوستام کاری ندارم٬ بعدشم واسه این میگم ازت خوشم اومده چون این اخلاقت ( بازم میگم توام با لجبازی) منو یاد یکی از دوستام میندازه٬ از کارات خندم میگیره همین٬ منظور بدی نداشتم٬ خیلی دوست دارم فیس تو فیس با هم برخورد داشته باشیم (گفتم برخورد٬ نگفتم گرد و خاک٬ بازم بد نگیری قصضیه رو)٬ برخورد نزدیک از نوع سوم.

بابا تو دیوونه بودی خودت خبر نداشتی ! D:
از بس که دستت توی کیسه ی خلیفست ! خب بیار بیرون دستتو ! اه !

تو اگه غرش کنی که دیگه دوست و دشمن سرت نمیشه ! خشک و تر رو با هم میزنی میسوزونی ! ;)

راستشو بگو به کسی نمیگم از من خوشت اومده یا از اخلاقم ؟! ها ؟! :D
البته فرقی هم نمیکنه اخلاقمو من نداریم که ! جفتمون یکی هستیم!!!! ای کلک نگفتی چرا ازم خوشت اومده ها !!!؟ D:

ما همینجوریش بلاگ توو بلاگ برخورد داشتیم اینجوری شد ! وای به حال اینکه فیس توو فیس بشیم ! خدا رحم کنه !!!
منکه هزار پام! یعنی کلاً پایه هستم !
برخورد نزدیکو هستیم شدید! البته از نوع چندمشو نمیدونم !

تندر پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:41 http://thunder.blogsky.com/

راستی یادم رفت بگم
پیش ما بیاااااااااااااااااا!

چشم ! حتما .....

مرگ پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 21:44 http://www.alonedark.blogsky.com

سلام وبت هم جالبه هم قشنگ! خوب است نیمی از عمر را در خواب باشیم نه انکه بیدار نشده ان را به پایان رسانیم!

به من هم سر بزن موفق باشی...

مرگ

سلام
ممنون از لطفتون

من ترجیح میدم همه ی عمرمو بیدار نشده به پایان برسانم تا اینکه نصفشو توی خواب باشم ! ( البته این حرف فقط در حد یه شعاره ! )
;)

حتما میام پیشتون

درود ....

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:50 http://www.1taaa.blogfa.com

اومده بودم جواب کامنتارو بخونم ، نمیدونم چرا یهو این حسه اومد سراغم که بت بگم عکستو میشه بزاری تو وبت ؟ ، ... تو که پسری طوری نمیشه که بزاری

یه زمانی هی میگفتم اول ، اووول ؟؟ ... ولی حالا که صدام درنمیاد اول میشم کار خدارو میبینی ؟؟؟

دیگه نبینم برا اونایی که میگن اووول ، منو مثال بزنیااااا

یعنی اومدی توی وبلاگ به این بزرگی با این هه مطالب متنوع فقط واسه خوندن جواب کامنتاااا ؟!!! ای خداااا میبینی دوستای مارو ؟!!! :(((

زیاد جدی نگیر این حستو ! ازین حسا زیاد سراغ آدما میاد ! ;)
منم این حسو نسبت بهت داشتم شایدم دارم ! ;)

حالا از کجا معلوم کار خدا باشه ؟! احتمال نمیدی کار بنده ی خدا باشه ؟! بابا آیکیو پارتی بازی کردم برات اول شدی وگرنه الان باید حداقل هفتم هشتم باشی !! D:

آخه غیر از تو مثال دیگه ای به ذهنم نمیرسه که ! ;)

..:: ی ک ت ا ::.. شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:24 http://www.1taaa.blogfa.com

همه ی مطالب متنوعتو به موقعش خوندم دیگه !! حالا دارم اوقات فراغتمو با خوندن کامنتا ، جواب کامنتا و اینجور چیزا پر میکنم !!

خب تو میتونی به حس من جواب بدی ولی من نمیتونم !! یعنی تو میتونی عکستو بهم نشون بدی ، ولی من نمیتونم !! جیـــــزه

حالا با پارتی بازی یا هر چی ، مهم اینه که اولم

نه این حرفو نزن ! اگه خووب بگردی توی این وبلاگ بازم مطالب جالب و تازه ای غیر از کامنت و جواب کامنت میتونی پیدا کنی ! من میدونم تو میتونی ! D:

به قول یکی از ائمه ! هرچه برای خود میپسندی برای دیگران نیز بپسند دخترم ! ;)

پس قبول کردی که پارتی بازی کردم برات وگرنه حداقل هفتم هشتم میشدی ! D:

تندر شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:55 http://thunder.blogsky.com/

وای به روزی که من اون خلیفه رو پیدا کنم !

اون روزی که خلیفه رو پیدا کردی باید دستتو از توی جیبش در بیاری عزیزم ! ;)

..:: ی ک ت ا ::.. شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:46 http://www.1taaa.blogfa.com

ای بابا ، حالا من یه چی گفتم تو هی گیر بده هااا !! حداقل باید جواب کامنتای خودم که بخونم ، تا زحماته شما بر باد نرود

خب پس هیچی به هیچی دیگه !! حس عکس دیدن پـــــــر!!

دیگه چون اصرار میکنی ، منم قبول میکنم که پارتی بازی شده

ای کاش همه مثل تو بودن میومدن جواب کامنتشونو که با عشق علاقه مینوشتم میخوندن ! D:

پس چی که هیچی ! تا دلت بخواد عکس توی اینترنت هست بگرد ببین دیگه ! ;)

صبر کن دفعه ی دیگه که پارتی بازی نکردم دهم شدی میفهمی !!

گلناز یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:26

اخی
مرسی که با عشق و علاقه جواب مارو میدی
نظر اون که اول نبود
خوب این دفعه از منو اول بزار
چه جوری درست کنم وبلاگ؟

یه سری مطالب در باره ی خودت بنویس
تا بیشتر باهات اشنا بشیم

منم ممنونم از لطفتون .....

خدارو شکر یکی پیدا شد حرف منو بزنه ....!
خب منم همینو میگم! میگم نظر اون اول نبود من واسش پارتی بازی کردم اول شد !
یعنی واسه تو هم پارتی بازی کنم ؟!!
حالا خوبه ما یه مقام مملکتی کشوری نداریم وگرنه باید واسه همه پارتی بازی میکردما ! D:
چشم ایندفعه واسه شما پارتی بازی میکنم اول بشین ;)

درست کردن وبلاگ کاری نداره، میری به این آدرسی که برات مینویسم :
http://www.blogsky.com/Register.bs
بعد که ثبت نام کردی با وارد کردن یوزر و پسوردت توی این آدرس ( www.blogsky.com/login.bs ) وارد صفحه ی خودت میشی. اونجا یه سری گزینه های کاملاً واضح واسه درست کردن وبلاگ هست. ببینی حتما متوجه میشی

ای بابا ! از ما دیگه گذشته دخترم که بخوایم از خودمون بگیم!!
اینهمه مدت اینجوری گذروندیمو با آشنایی از طریق دل با دوستان در ارتباط بودیم بعد از اینم اگه خدا عمری بده همین روال خواهد بود ....
در هر صورت خیلی ممنون از لطفتون




***تـــــــــــــــــوجــــــــــــــــــــه تــــــــــــــــــــوجـــــــــــــــــــه ***

""" از همینجا به دوستان خوبم اعلام میکنم که اونایی که میخوان براشون پارتی بازی کنم توی قسمت نظرات اول بشن باید واسه ی هر آپ و پست جدید وقت بگیرن تا دعوا نشه بینتون!!! پست بعدی که رزرو شد! از پست بعدی به بعد آماده ی دریافت نوبت برای شما دوستان گرامی هستیم !! """ D:
در ضمن آماده ی پذیرش پیشنهادات و انتقادات شما دوستان عزیز نیز هستیم ! D:
( خداییش کلاسو دارین !!؟ )
....

تندر دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:34 http://thunder.blogsky.com/

خداحافظ همین حالا ....
همین حالا که من تنهام ....

..... ؟

غرّش کردی زدی خودتونو ترکوندی ؟؟!!

گلناز دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:14

خوب من الان رزرو می کنم
حالا چند سالته؟
اره دیگه برا منم پارتی بازی کن

باشه رزرو شدی !
ولی زیاد رزرو نکن بزار نوبت به بقیه هم برسه ! ;)

من 52 سالمه دخترم ......

گلناز دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:18

ولی نظر من که اول نشده
مرسی که راهنمایی کردی

این کامنتو احیاناْ زودتر از کامنت قبلیت نباید مینوشتی ؟؟؟!!! ;)

تقصیر من نیست! خب اگه رزرو میکردی اول میشد
حالا فرصت هست دفعه ی بعد حتما اول میشی ......

مرگ دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:46 http://alonedark.blogsky.com/

سلام من اپم وقت کردی یه سر بزن...

موفق باشی ;)

اشک تاریکی

سلام
ممنون
شما هم موفق باشید
چشم حتما میام
فعلا

گلناز سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:21

بهت نمیاد از این جور مطالب بنویسی
یعنی بهت می یومد جوون تر باشی
ولی زیاد هم نیست.ناراحت نباش

مگه مطالبم چشونه ؟! یا مگه من چمه ؟؟ :(
منم آدمم خب ! منم دل دارم دیگه !!! :(((((

بعدشم مگه جوونی به سن و ساله ؟؟ دل باید جوون باشه که ماشالله دل من اینقدر جوونه که اندازه دل یه بچه ۱۵ سالست ! D:

چی زیاد بد نیست ؟! از چی ناراحت نباشم ؟؟!

من سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:02 http://pak-tohi.blogfa.com

اون اومد اما ... خیلی تلخ رفت... درست وقتی که نباید رفت.

اونی که باید بمونه، اگه بره هم بر میگرده و می مونه
اونی که رفت باید می رفت .....
اگه قسمتت باشه نمیره ....

گلناز چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:09

سن را گفتم که خیلی هم زیاد نیست.
منظور بدی نداشتم
ناراحت شدی از دستم؟

۵۲ سال زیاد نیست ؟؟؟؟؟؟ خب اگه زیاد نیست حاضری با یه پیرمرد ۵۲ ساله دوست بشی ؟؟!!! D:

نه دیگه هر چی خواستی گفتی ! خیلی ناراحت شدم میخوام برم خودکشی کنم بعدش هم میخوام بیام وبلاگمو ببندم تعطیل کنم ! :((((

مونارک پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:31

کوشی؟
تو اصولا سالی یه بار ظهور می کنی بعد غیبت کبری می نمایی تا سال بعد...
امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

...؟
میگن ظهورش نزدیکه، امیدوارم توی همین عصری باشه که ما زنده ایم ;)

میام پیشت ....

رهگذر جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 http://www.rahesevom.blogfa.com

دلم ز نرگس ساقی امان نخواست به جان
چرا که شیوه آن ترک دل سیه دانست

ز جور کوکب طالع سحرگهان چشمم
چنان گریست که ناهید دید و مه دانست...

و باز
چه فراموشکاریم ما...

سنگین مینویسی اخوی !
فکر این مُخ معیوب ما نیستی نمیکشه ؟!!

ما اگه فراموش نکنیم باید در عجب باشیم !
بخدا فراموشی یه نعمته ....

ر و ز ب ه جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:22 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
عذر تقصیر دست آقا امیر گل !!
این ۱۰ روز تاخیر هیچ کس و هیچ چیز تقصیری نداشت جز خودت !!

ماشاالله این قدر زود به زود آپ می کنی که از بس من اومدم و اینجا رو جمعه ۱۴ تیر دیدم که خسته شدم !!

به هر حال..
در مورد یادداشت قبلیت که من نظری ندارم.. اما این یکی..

تا حالا به این فکر کردی ما ایرانی بیشتر عمرمون رو تو انتظار.. تو توهم.. تو حسرت.. تو غم از دست دادن میگذرونیم..
آره گذر عمر.. گذر همه اینها..
این برام همیشه جالبه..

من موندم چرا ما باید همیشه منتظر یه تلالو و نور از طرف یکی دیگه باشیم.. یه چیز دیگه !!

بلند شو.. بلند میشم..
تک تک.. خودمون اون نور رو بسازیم..

ب ل ن د ش و ‌ !!!

جاوید ایران..

سپنداریار.. . .

دست من تقصیر کیه ؟! کی توی دست من تقصیر گل ؟؟؟! گل توی دست من تقصیر داره ؟؟ امیر آقا گل داره تقصیر نداره ؟!! گل آقا تقصیر نداره امیر دست داره ؟؟ چیچی میگی تو !
منکه نفهمیدم ولی محض اطمینان ؛ خیلی غذر تقصیر دست آقا روزبه گل !! ؛
;)
سلام
خوبی ؟ چه عجب اینطرفا ....
خوشحالم کردی
شرمنده دیگه میدونم تقصیر خودمه به رووم نیار دیگه !!
تو هم الان خیلی وقته آپ نکردیا!
....
آره فکر کردم ولی ....
میگذره عزیزم ....

تقصیر ما نیست ! یعنی هست ولی زیاد نه !
مشکل اینجاست که بدون یکی دیگه یه مرد نمیتونه تلالو کنه !
مثل این می مونه که بخوای یه چراغ خیلی خوشگلو یزرگ رو روشن کنی بدون هیچ منبع برق یا انرژی !
هر چیزی جای خودش عزیزم
هر چیزی یه هدف و وظیفه ای داره و من یا تو نمیتونیم حتی با اتحاد هم وظیفه و هدف چیزیو که خدا تعیین کرده عوض کنیم !
بلند میشیم ولی همه با هم و توی مسیری که باید....

حق یارت ....

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:30 http://www.1taaa.blogfa.com

یعنی سرچ کنم تو اینترنت ، عکس گودزیلارو نگا کنم بگم این امیره ؟؟ یه جور میگه سرچ کن انگار ازش عکس گل و بلبل خواستم که تو اینترنت فراووووون باشه

جا رزرو کنیم ؟؟ تو هم یه چیت میشه هااااا !!!! من 10 همم بشم راضی ام ! بزااار جوونا بیان اول شن

59 سالته پس یه سال ازم بزرگتری فقط

مگه گودزیلا چشه ؟! مگه من چمه ؟!! مگه سرچ چشه ؟؟؟ مگه اینترنت چشه ؟؟؟ مگه عکس من چمه ؟! مگه ها ؟!! ;)
خیلی هم دلت بخواد عکس گودزیلا توی اینترنت سرچ کنی !
یعنی عکس من از عکس گل و بلبل هم کمتره ؟؟؟؟ باشه! دستت درد نکنه ! :(
نه این حرفو نزن ! تو الان نفر اولی ! باید از موقعیت خودت دفاع کنی باید رقابت کنی تا موقعیتتو حفظ کنی ! D:
خودتو دست کم نگیر ! تو هم هنوز جوونی !

59 نه! 52 !!
مگه 52 چشه ؟!! مگه بزرگی به سن و ساله ؟؟؟ بزرگی به عقل و فهمه ! که صد البته اونم باز من بزرگترم !!! D:

مرگ یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:14 http://alonedark.blogsky.com/

سلام باز هم اومدم به وبتون ولی خوب دیدم اپ نکردید مطمئنا سرتون شلوغه...خوب اومدم جواب اولین نظرمو خوندم...

گفتید می خواید همیشه بخوابید تا نیمه بیدار شید...من می گم نظرتون محترم فقط یک چیز می گم...چه خوب است که انسان بداند که نداند و چققدر بد است که نداند که نداند...البته موضوع دیگه اگر انسان بداند که نداند و راه گذشته در پیش گیرد همان بهتر که نداند که نداند...

موفق باشید اپم اگه دوست داشتید سر بزنید...موفق باشید و پیروز اشک تاریکی ;)

سلام ....
ممنون از اینکه بهم سر میزنین

البته فکر کنم فرق چندانی بین اونی که میدونه نمیدونه با اونی که نمیدونه که نمیدونه نیست ! هردوشون نمیدونن در نهایت حالا میخواد راه گذشته رو در پیش بگیرد یا نگیرد توفیری نمیکنه ! پس بهتر است برود دنبال اینکه بداند!! ;)
البته جفتمون یه چیزو گفتیم ولی از یه راه دیگه !

میام پیشتون ....
فعلا

آرزو سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:17 http://tamanna20.blogfa.com

ایول ! حالا اونوقت این یعنی چی ؟!! ;)

گلناز چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:07

برا دوستی زیاده ولی برا خیلی کارا نه.
چرا اینقدر دیر اپ می کنی؟

اتفاقا برای دوستی خوبه ها !! اگه واسه دوستی خوب نیست پس احتمالا ممکنه واسه چی خوب باشه ؟؟؟

آخه آپم نمیاد ....

ر و ز ب ه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
نظرت در مورد چرت و پرت گفتن و نوشتن اونها چیه ؟؟

+ !!

........
به نظرم بهتر از هیچی نگفتنه !!

++ !!

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:10

وقتی تو قرن به قرن آپ میکنی اول شدنم سخت میشه دیگه !! بایدم رقابت کرد

خب باشه ، سرچ میکنم "کلاغ" ، به نیت امیر

نه کی گفته ؟؟ از نظر عقلی که عمراااااااا به گرد پامم نمیرسی

اصولا به گفته ی پژوهشگران و دانشمندان جهان رقابت در هر جایی باعث رشد و پیشرفت میشود!! اینجا هم از این قاعده مستثنی نیست که !! ;)

بیا ! دوستای مارو ! وقتی تو که دوست هستی مثلاً نظرتون راجع به من اینه دیگه انتظاری از دشمن نیست !! :((

میگذارم دلت به این خوش باشد چیزی از شخصیت من که کم نمیشه !
D:

diana جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:56 http://justkhodam.blogsky.com

سلام امیر جان خوبی‌

دلم می‌خواد شاد بنویسم اما ...

میدونی‌ نه اینکه آدم افسردیی شده باشما اما هروقت دلم میگیره هوس می‌کنم تو وبلاگم بنویسم جایی‌ که حداقلl می‌تونم راحت احساساتمو بریزم بیرون همین

وگرنه خیلیم بد نیستم نگران نباش بادمجون بم افت نداره اما برام کلی دعا کن

سلام
ممنون بدی نیستیم ! خودت خوبی ؟
امیدوارم همینطور که میگی خوب باشی

محتاجم به دعا
فعلا

ر و ز ب ه شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:11 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...

گند بزنه به من و امیر !!!!!!!!!!!
می بینی ت رو جون امر و ر و ز ب ه !!

من وت و هیچ تفاهمی تو یه سری مسائل نداریم..

+ زندگی زناشویی در خطر است !! :دی
همین روزاست که احظاریه دم در خونتون می یاد !!



++ دنبال شوهر جدید بگرد

.... !
ای بابا ! چرا خودتو با من قاطی میکنی ؟!!!!

روزبه جان خوشبختانه بنده موفق به کشف مشکلات روحی روانی شما دوست گرامی شدم ! شما یه نکته رو فراموش نمودید که خدا فرموده که زن و مرد را برای هم آفریده ! نه اینکه مرد را برای مرد ! D:
از آنجایی که هر دو مرد تشریف میداریم ! پس بنابه استدلال استقرایی ! ما هیچ زندگی زناشویی نداریم که بخواهد در خطر بیافتد! پس بگذار بیافتد ! ;)
البته گاهاً دیده شده که بعضی از دانشمندان این موضوع را با برهان خلف و منطق فازی ارسطو نیز حل نمودند !

پس بگرد تا بگردیم دادا ! ;)
میخوامت فطیر !....
فعلا

ر و ز ب ه یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

..
می دونی من چرا همیشه با مسلمونا مشکل دارم !! به این خاطر گاهی اوقات می بینم طوری حرف می زنن انگار خودشون از خدا این و اون رو شنیدن !!

مثل الان تو..
خدا می فرماید..

از کجا تو اینو می دونی ؟؟!! کی گفته ؟؟

من که نمی خوام همجنس باز بشم :دی

می تونم بپرسم چه اشکالی داره که آدم تنها باشه !!؟؟ بدون اون زنیکه..

؟؟

راستی رنگ این قسمت نظراتت رو عوض کن !!‌ کور شدم تا دیدمش..

فکر کنم تو با خودت مشکل داشته باشی نه با مسلمونا ....
تو چیکار به حرف بقیه داری که چیجوری و از کجا میگن ! اگه کسی چیزی گفت که خوب بود و بدردت خورد یاد بگیر اگه نه بریز سطل آشغالی ساعت ۹ شب بیاد ببره !!! ;)
آخه بنده ی خدا من چی بهت بگم ؟؟؟ عزیز من خود مسلمونا هم با خودشون مشکل دارن چه برسه به غیرمسلمونش با مسلمون ! ....

در مورد اون حرف منکه داشتم باهات مزاح میکردم که گفتم خدا فرمود ....
هرچند که واقعا خدا اون حرفیو که گفتمو فرمودند ! آره من خودم مستقیما با گوش خودم از دهن خدا این حرفو شنیدم! باورش برات سخته ؟؟؟ ....
یه نگاه به قرآن بندازی میبینی که خدا چه حرفایی رو خودشون شخصاْ فرمودند ....
اشکالی نداره آدم تنها باشه. راههای رسیدن به خدا به تعداد آدمای روی زمینه و یا شایدم بیشتر! اینکه آدم تنها باشه هم یه راه واسه رسیدن به خداست ! به شرطی که آخرتتو به تنها موندن نفروشی عزیزم ....

....
باشه توی اولین فرصت رنگو عوضش میکنم.رنگ قسمت نظرات مگه چیجوریه ؟ توی کامپیوتر منکه خوب دیده میشه. بگو مشکلش واسه تو چیه تا ایکی ثانیه درستش کنم ;)

بانو چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:43 http://www.banoyeman.blogsky.com/

خیلی زیبا مینویسی
ای کاش در کنار این زیبایی درستی هم بود یا باشه ....




این کامنت را شما محبت کرده اید و برای من گذاشته اید چرا فکر کردی درستی نمیتونه باشه ؟

چندتا از پستاتونو خوندم
به نظرم یه جورایی افراطی یا از روی عدم شناخت مینویسین. هرچند نوشته هاتون زیباست و من و یا خیلیا ازش خوششون میاد ولی یه سری اصول رو توش در نظر نگرفتین ....
از جمله اینکه شما که متخصص دین زرتشت نیستین به احتمال زیاد !
و احتمالا هم قبول دارین که دین زرتشت بعد از اینهمه سال! مطمئناْ تحریف شده و یه چیزایی بهش اضافه شده و یه چیزایی هم ازش کاسته شده ! و حتی کتاب زرتشت هم تحریف شده. این قبول ؟؟ پس بهتره زیاد بهش تکیه نشه !
و حتی دستورات خود اسلام هم تحریف شده و این دین اسلام اون دین اسلامی نیست که قرار بود باشه و این توی احادیث متواتر بارها گفته شده که بعد از ظهور امام زمان دین اسلام از اینرو به اونرو میشه ! و حتی بعضی از مراجع حکم ارتداد امام زمان رو صادر میکنن !!
ولی چیزه جالبی و قابل استنادی که این وسط هست اینه که کتاب اسلام تحریف نشده ( قرآن).
البته اینایی که گفتم نظر شخصی خودمه و احتمالش هست اشتباه کنم که باید بهم ثابت بشه اشتباه میکنم تا نظرم عوض بشه ....

مونارک پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:45

آقای مهندس شما اگه دکتر نرفتی از کجا می دونی لوزت سوراخ شده؟
از من نصیحت هیچ وقت به فرمایشات پزشکی یه دانشجوی پزشکی گوش نکن چون همشون بدون استثنا (حتی خود من) فکر می کنن خیلی بارشونه و همه ی امراض رو می دونن ولی از هیچی هم ر در نمیارن...
به جاش می زنن آدم رو می کشن..
این ۲ تا نظر آخری رو تایید کنم یا نه؟
کاش منم اعتقاد تورو داشتم امیر...

یه خورده بهتر درس بخون خانم دکتر ! تا حالا موفق نشدی از توی آینه لوزتو ببینی ؟!!!!!!!

چشم ! میام پیشت جوابتو میدم ....

.....

فعلا

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:05 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

..
اونجا جواب نظرت رو دادم.

اما در مورد رنگ نظراتت گفتم بیام اینجا و بگم بهتره.

خوب رنگش سبز متامیل به یشمی هست و زمینه وبلاگ هم سیاه واسه این تو جایی که روشنایی باشه معمولا صبح ها و حتی شب ها خیلی بد یا بهتر بهت بگم اصلا دیده نمیشه !!

رنگ رو واضح ترش کن همین.

:دی

سپنداریار.. . .

میام پیشت جوابتو میدم عزیزم ....

چشم رنگ فونتو عوض میکنم ....

فعلا

مونارک پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:49

برخورد میمونی بود!
مرسی

قابلی نداشت .... ;)

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 21:31

چه بحثایی اینجاراه افتاده بوده هاااا بی خیال بابااااا ، نمیخوای آپ کنی ؟؟؟!!!

میگماااا تو رشتت چی بود ؟؟؟ جواب سر بالا بدی منو میدونمو تو هاااا

آره خیلی داغ بود بحثا ! شانس آوردی نبودی وگرنه بدجوری میسوزیدی ! ;)

فعلا که آپم نمیاد. تا ببینم چه شود ......

باشه سرمو میندازم پایین جواب میدم!
من آبیاری خرس قطبی میخونم ! بخدا سرم پایین بود جواب دادم ! :(

D:

مینو جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:17 http://www.banoyeman.blogsky.com/

اگر تاریخ کشورت را خوانده بودی و اگر قران را به فارسی با خرد خوانده بودی و اگر به خودت این اجازه را میدادی قبل از انتقاد کردن تحقیق کنی این طور قضاوت نمیکردی نا خوانده ملا نشو این را هم بدان که من خودم زرتشتی هستم قانون زرتشت ودین و ایین زرتشت را کسی تعریف نکرده حقیقت را باید پذیرفت اگر شما دوست نداری و عرب زده شده اید خود دانید من یاد گرفتم به افکار همه احترام بگذارم حتی اگر بر میل من نباشد یا با افکار و دید من تناقض داشته باشد به دست نوشته شما که از افکار شما میباشد هم با احترام مینگرم

موفق باشید

ای بابا !
خانوم ملّا حالا شما از کجا میدونی من تاریخ کشورم رو نخوندم یا ترجمه ی فارسی قرآن رو نخوندم یا ..... ؟؟؟؟
الان با این افتراهایی که به من زدی مثلا به نظر من احترام گذاشتی ؟؟!
من فقط یه انتقاد ساده کردم ازتون اینجوری برخورد کردید دیگه وای بحال اینکه بخوام باهاتون بخاطر تفاوت نظرمون بحث کنم !!!!

میام پیشتون ....
فعلا

مونارک سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:26

لوزت چطوره؟بهتر شدی؟دکتر رفتی؟
این روزا یا تو یه جور دیگه حرف می زنی یا من خنگ شدم نمی فهمم...

لوزم مثل صا ایران هر روز بدتر از دیروز ! دیگه داره تبدیل به صافی میشه !!!
دکتر کجا بود ! من اگه حوصل داشتم که ..... ! ولش
نه من یه جور دیگه حرف میزنم نه تو خنگ شدی! مشکل از روزاست !!! ;)

هیلدا پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:31

سلام امیررررررررر
چطوری؟.. دلم خیلی تنگ شدههههه.. اومدم تهرانم.. گفتم بیام ببینم در چه حالی هستی؟....
وبلاگ من که دیگه هیچ اثری از آدم تووش نیست... خودمم لای گرد و غبارای نشسته روش گم شدم!!! راستش دیگه روم نمی شه حرفامو بنویسم.. خصوصن وقتی می دونم هنوزم مخاطبایی دارم تووش!!! نمی دونم... تو چی کار می کنی؟... درست تموم شده؟!!!

سلام
ممنون بدی نیستیم میگذره دیگه
تو خوبی ؟ بیمعرفتیا ! هر از گاهی میای یه سری میزنیو میری که میری !
تقصیر وبلاگت نیست ! صاحبش مشکل داره ! آخه من چی بگم بهت ؟!! ها ؟؟؟ خودت گرد و غباری اصلا !!!
درسم هم سلام میرسونه ! دست و پا شکسته نگهش داشتم ببینم فوق رو چه میشه کرد !!! اینم میگذره .....
میام پیشت ...
ممنون
فعلا

diana شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:40 http://justkhodam.blogsky.com

manam har chi bar migardam agahb negah mikonam mibinam kheili avaz shodam

خوبه که این عوض شدنا و تغییرها در جهت بهتر شدن باشه ......
ولی زیاد نباید به عقب نگاه کنی، یهویی میبینی آینده رفت و .... !

مونارک دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:36

تو خجالت نمی کشی؟
نه من می خوام ببینم تو خجالت نمی کشی؟
هر چی من نیمدم ببینم ازت خبری می شه یا نه دیدم نه خیر!اصلا فکر اینو می کنی این مونارکه مرده ست زندست...
آدم حال غریبه ها رو هم زودتر از اونی می پرسه که تو یاد من می افتی...

چرا میکشم !
آره بابا گفتم میکشم ! خوبشم میکشم! :(
خب خودتم گفتی دیگه ! بالاخره یه فرقی با غریبه ها باید داشته باشی یگه .... ! ;)

مینو شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:48 http://www.banoyeman.blogsky.com/

قران را به فارسی بخوانید و با خرد بخوانید نه از روی تعصب و احساس همین آن وقت خودتان در میابید حقیقت موضع را دوست گرامی

من بالاخره نفهمیدم شما چی میگین !!
الان به نظر شما چی درسته چی غلط ؟! اصلا قرآن رو قبول دارین یا نه ؟؟
واقعا گیج شدم !!

مونارک شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:10

بد!بد!امیر بد!

دلت میاد ؟!!
بعدشم چرا اونوقت ؟!!!

Delaram یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:47 http://www.deliashams.blogfa.com

سلام امیر جان خوبی ؟ خیلی وقت بود که اینجا نیومده بودم ... خیلی قشنگ شده ... یه مطلب تازه گذاشتم می خوام ببینم بازم مثل همیشه من و تو با هم مخالفیم یا ...

سلام
ممنون. شما خوبید ؟
ممنون از اینکه فراموش نکردید منو ...
چی قشنگ شده ؟!! منکه به قالب دست نزدم ! از وقتی هم که یادم میاد اینجا همینشکلی بوده !!!
از بس دیر دیر سر میزنی یادت میره دفعه ی قبل اینجا چه شکلی بوده ! ;)

میام پیشت
فعلا

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 21:09 http://www.1taaa.blogfa.com

بد از سالها آپ کردی ولی کامنت دونیتو برا اونایی که زنبیل گذاشته بودن تا اول شن بستی

خیلی دیر این آهنگو شنیدییااااا ، من شنیدم ، به حالت جنون مونونی ام که گفتی رسیدمو الانم فارغ شدم ولی خداییش قشنگ خونده ، حالا طرف کی بید که شادمهر که داد میزنه بیـــــا ، تو از خودت بیخود میشی ؟؟ هااااااااا ؟؟

شرمنده. ممنون از اینکه بهم سر میزنی. آخه چیزه خاصی ننوشته بودم واسه قسمت همین نظراتو فعال نکردم
دیر نشنیدم! منم خیلی وقت پیش ( یهنی چند ماه پیش! ) شنیدمش
راستش وقت نکردم برم اونور آب از شادمهر بپرسم این یارو کیه که داد میزنی بیا ولی نمیاد ! هر وقت رفتم شادمهرو دیدم ازش میپرسم به تو هم میگم. اصلا وقتی که فهمیدم کیه شاید ورش دارم بیارم اینور آب اگه آدم خوبی باشه ! D:
;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد