***

***

گــفــتــگــو ....

گفتمش بخند 

گفتم با من نجنگ 

گفتم دستم بگیرو با خود ببر 

گفتمش به من بیاموزو برو 

گفتمش بشکن این بلور سرخ رو 

گفتم مرا دیوانه رها نکن 

گفتم منو آشفته با من آشنا نکن   

گفتم یکبار یک زندگی .....  

گفتمش یه فرصت برای این زندگی

گفتمش من آلوده ام 

گفتمش بیخود فالوده خریده ام ؟!

گفت بیهوده می گویی  

گفت بیسوده میجویی .... 

.....

دیگه یادم نیست چی گفتیم ! 

 فقط همینا یادم بود ! 

 

  

پ.ن. این از نوشته های خودم بود !

 پ.ن. تا حالا متن احساسی عشقولانه طنزی نخونده بودید ؟!!

پ.ن. خودتون دیوونه اید!  

پ.ن. بازم خودتون دیوونه اید !!  

 

نظرات 28 + ارسال نظر
مونارک جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:25

چه عجب!نمردم و دیدم یکم حالت متفاوته...
تو خوب باشی منم خوبم...
اما کلا سعی کن جملات رمانتیک تری رو واسه گفتن انتخاب کنی...
در ضمن دیوونه هم خودتی

این نیز بگذرد ....
ممنون از لطفت.....
من جملات رمانتیکیم همینه که هست ! خیلی هم دلتون بخواد !!! D:

باشه من دیوونه تو هم دیوونه ولی تو بیشتر !

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:35

من ساعت ۳ ۴ بود فک کنم ، یک عدد کامنت گذاشتم برات ، ولی نمیدونم ثبت شد یا نه ... اگه نشده باشه دوباره میام نظرمو میگم

مثلاْ داری اول نشدنتو توجیه میکنی دیگه ؟!!!
حالا اشکال نداره دوم هم خوبه
فرصت واسه جبران هست ;)

..:: ی ک ت ا ::.. شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:26

خب حالا که کامنتم ثبت نشده ، دوباره اظهاره نظر میکنم

میگمااا شما با طرفت همیشه اینجوری شاعرانه حرف میزنی ؟؟

پ.ن: قشنگ بود نوشتت

پ.ن: نمیخوای بگی که اینی که نوشتی طنز بوده ؟؟ هااااا؟؟

پ.ن:خودتـــی

پ.ن:خودتــــــــــی

(تو جواب به عکسی که گذاشتی )

ولی این عکسه خیلی بیریخته هااا ااااههه اااااااااهههههههههه ، لبو لوچشو نگااا دقیقا منو این شکلی میکنه این عکسه ---->

بستگی داره طرف کی باشه ! D:

ممنون! قابلی نداشت ! فکر نمیکردم نوشتم خوب باشه، هویجوری نوشتم ....

فکر کنم آخر نوشتم اشاره به طنز بودنش کردم ! هیچوقت نوشته هامو خوبو کامل نمیخونیااا ! D:

ولی به نظر من این عکسه خیلی نازو خوشگله ......
بد سلیقه ای دیگه !!!

..:: ی ک ت ا ::.. دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:22

؛فکر کنم آخر نوشتم اشاره به طنز بودنش کردم؛

تو این جملهه متوجه منظورت نشدم

بعدشم من همیشه پستاتو کامل میخونم حالا چون یه جاییشو تو بد نوشتی با یه جوری نوشتی که من نفهمیدم (در هر صورت من بیگناهم ) این دلیل نمیشه بیای بگی کامل نیمخونمو سر سری میخونمو این حرفاااااااااااااااا

.... !
فکر کنم اون جملهه یکی از واضح ترین جمله های دنیا باشه!!!
بازم توجیه ! اون از اون دفعه ی قبلت که اول نشدنتو توجیه کردی اینم از این دفعه ! D:

..:: ی ک ت ا ::.. دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:23

؛فکر کنم آخر نوشتم اشاره به طنز بودنش کردم؛

تو این جملهه متوجه منظورت نشدم

بعدشم من همیشه پستاتو کامل میخونم حالا چون یه جاییشو تو بد نوشتی با یه جوری نوشتی که من نفهمیدم (در هر صورت من بیگناهم ) این دلیل نمیشه بیای بگی کامل نیمخونمو سر سری میخونمو این حرفاااااااااااااااا

الان دو باره ۲بار یه کامنتو فرستادی که یعنی چی ؟! میخوای مثلا اشتباه دفعه ی قبلتو توجیه کنی که بگی مثلا بعضی وقتا پیش میاد که کامنت ۲بار میره یا اصلا نمیره ؟؟!!! D:

ببینم ایندفعه دیگه میخوای چیو توجیه کنی !!! D:

هیلدا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:55

سلام...
خوبی؟....
دلم یه ذره شده بود.... راست میگی ایراد از منه نه از وبلاگ... ولی خب.... چی بگم؟ دلو دماغی برام نمونده که بنویسم.... زندگیه منم مثل یه کلاف می مونه که یه عالمه تووش گره هست... نه میشه بازشون کرد و نه می ذارن که ببریشون...
خیلی تنهام.... خیلی

سلام
ممنون .... خودت خوبی ؟
خیلی کم پیدایی..... خوش میگذره ؟
نه اونو که شوخی کردم، نه تو ایرادی داری نه وبلاگت
تو هم چندتا گره توی این کلاف سر در گم بزن، کی به کیه ! ;)
ناشکری نکن، تو تنها نیستی
میام پیشت ....

هیلدا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:30

کامنت من کو؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی داری تهمت دزدی به من میزنی !؟؟؟؟ :((

هیلدا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:38

نه!!!!
دزدی چیه؟!!! اون موقع که اومدم هنوز تایید نکرده بودی...! چون اومده بودی وبلاگم فکر کردم فیلترم کردی!!!!!

میدونم
شوخی کردم باهات ;)
خب دفعه اول فرصت نکرده بودم جواب کامنتو بنویسم واسه همین تایید نکردم تا سر فرصت وقتی جوابشو نوشتم تایید کنم
فعلا

علی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 http://victorious.parsiblog.com

سلام دوست عزیز .
وبلاگ زیبا و مطالب جالبی دارید .
خوشحال می شم به ما هم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم
یا علی

سلام
ممنون از نظر لطفت
چشم سر میزنم بهتون
فعلا

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:53

توجیه چیه بابا ، در مورد اینکه چرا کامنتم دوبار اومده هیچی نمیگم تا نگی توجیه خولو چـــــــل

اصلا کلاْ این کامنتو نشنیده میگیرم !!!

تازه این کامنتت باید بخاطر کلمه ی زشتی که توش استفاده شده بود فیلتر میشد ولی ایندفعه ندیده میگیریم !!! D:

ali پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:06 http://victorious.parsiblog.com

سلام امیر جان مرسی بابت اینکه به ما سر زدید . ما در این وبلاگ سعی داریم بصورت خودمونی و عامیانه با دوستان خودمون صحبت کنیم که این محقق نمیشه مگر با کمک شما دوستان گل . و اما در مورد صحبت شما امیر جان تمام کلمات بعد از مدتی کلیشه می شن ولی چیزی که اونها رو از کلیشه بودن بیرون میاره برداشت و عمل ماست . امیدوارم بتونیم با استفاده از کلیشه ای ترین کلمات بهترین بهره را ببریم باز هم ممنون. خوشحال می شم اگر باز هم ما رو لیاقت انتقادهای سازنده خودتون بدونید

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم، کاری نکردم که
مشکل اینجاست که تاثیر گذاری کلیشه ها مخصوصاً از نوع کلماتش بخاطر کلیشه بودنشون خیلی کم به نظر میرسه
شاید راه بهتری رو بشه پیدا کرد
عکس العمل آدما نسبت به چیزای کلیشه ای بتدریج داره خیلی کم میشه و این یعنی همه منتظر یه راه و مسیر جدید و جالب و در عین حال جذاب هستن
باید ابتکار بخرج داد
ما باید نبوغ و ابتکار بخرج بدیم نه اینکه با تکیه بر کلیشه ها و تاریخ مصرف گذشته ها منتظر اثرگذاری بیشتر باشیم !
اینایی که الان کلیشه شده توی دوره ی خودشون نبوغ و ابتکار بودن و اثرشون رو هم داشتن و دیگه بدرد دوره ی جدیدی نمیخورن
البته اینا فقط نظر شخصی منه و دلیل بر صحتشون نیست و چه بسا من اشتباه کنم
در هر صورت از آشنایی باهاتون خوشحال شدم
راه سختی در پیش دارین
فعلا

سارا خانم پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:33 http://haghighatzendegyman.blogsky.com/

سلام رفیق
ممنون که به وبم سر زدی
دلم میخواد ساده بگیرم
نمیشه
جای من بودی چه می کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟
-------------------------
با حال نوشته ای
نمیدونم بخندم یا......
شاید راست میگی ما دیوونه ایم.......

سلام
خواهش ....
صلاح مملکت خویش خسروان دانند ...

ممنون
میتونی بخندی یا .... ;)
نه منظورم این نبود که دیوونه اید !
منظورم این بود که اونایی که بعد از خوندن این پست فکر میکنن من دیوونه ام اونوقت خودشون دیوونه ان !!!

فعلا

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:37 http://www.1taaa.blogfa.com



احساسات من بعد از خوندن جواب کامنتم

باز توجیه !!!
ایندفعه با احساساتت میخوای همه چیو توجیه کنی دیگه ؟؟!!! D:

لیلا جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو امیر خوبی؟
من اومدمااااا

بازم سلام !
ممنون
میام پیشت
غیبتت زیاد بودا !
امیدوارم عذرت موجه بوده باشه وگرنه باید بری درسو حذف کنی ! ;)

لیلا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:10 http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو امیر

سلام
خوبی ؟!
یه جوری گفتی عمو امیر که یهویی یه حس غریبی شبیه عمو بودن بهم دست داد ! ;)

مونارک سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:47

هیچشم...خودت بیشتر تر...
باز که غیبتت داره طولانی می شه...
این عکس یه جوریه ...
انگار بچهه خباثت خاصی داره...از اینا!
در ضمن جناب دیوونه خواستی خبری از خودت بدی خوشحالم می کنی...
باز بگو من دل ندارم..
خوب تنگ می شه واست...

نخیرم .... خودت خیلی زیاد بیشترتر ... !
دیگه زندگیه دیگه !.... همینکه زنده ایمو میتونیم بیایمو بریم خودت کلی غنیمته ......

با نظرت در مورد عکس کاملا موافقم، اتفاقا دقیقا به همین خاطر این عکسو گذاشتم
خداییش قبول داری هم بامزه هستش هم خوشگله ؟؟ D:

شرمنده، میام پیشت ....

اونکه صد البته، تازشم همونطور که قبلا بهت گفتم بیخودی ادای اینایی که دل دارنو در نیار که اصلا بهت نمیاد که هیچ زشت هم میشی ....!!

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:01

خب قبل از همه چیز باید بگم که احتمالا دارم با این حرفاا یه سری چیزارو توجیه میکنم خودم قبلتر گفتم که بعدش تو نگیییی

من موندم این بچهه کجاش خوشگله ؟؟ به سلیقت شک کنم یعنی ؟؟؟

دایــــی امیــــر
از اون حس غریباا اومد سراغت ؟؟

نه اتفاقا ایندفعه به نظرم اصلا چیزیو توجیه نکردی ! D:

به چیزی که باید شک کنی سلیقه ی خودته
موافقی یه همه پرسی در مورد قیافه ی این بچه بگیریم ببینیم کدوممون بد سلیقه ایم ؟! ;)

اه اه ! اصلا از این حسی که میخواستی بهم القا کنی خوشم نیومد ! آخه تصنعی بود !! D:

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:50 http://www.sinlessangel.blogsky.com

salam doost azizam.
vaghan nemidoonam chetor bayad in gheybate toolani ro jobran konam.vaghan sharmandam.
bezar be hesabe in konkoore lanati o gereftariash.
vali alan oomadam jobran.be monasebate shabe yalda ye mehmooni bozorgo MAKHSOOS gereftam.khoshhal misham to ham biay.
tanham nazar.montazeretam.
Ba Arezooye Behtarinha:BAHAR

سلام

اشکال نداره
پیش میاد دیگه
کنکور چی داری ؟ فوق ؟ کارشناسی ؟ یا چی ؟!! D:
امیدوارم که نتیجه ی خوبی بگیری

میام پیشت ....

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:09

دیوونــــــه !!!

اینجا همه طرفدار توان دیگه معلومه به نظر تو رای میدن ولی خب بچهه زشته دیگههههههههه

معلومـــه !!

کم آوردی ؟! نکنه خودتم به سلیقه ی خودت شک کردی ؟! :))
اصلا میخوای توی بلاگ خودت نظر بقیه رو در مورد اون عکس بپرسیم؟؟ اونجا که همه طرف تو هستن ! یا نکنه میترسی که اونجا هم همه طرف من باشن ؟؟!
البته من طرفدار زیاد دارم ! اینجا و اونجا هر جا که باشه طرفدارای من هستن !!! D:

هیلدا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:00

کم پیدایی با معرفت!!!

من یا تو ؟؟؟

خوبی ؟ چه خبرا ؟
غافل گیرانه سر میزنی !
فکر نمیکردم حالا حالاها اینطرفا بیای ! ;)

هیلدا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03

من میام می بینم خبری نیست میرم

....

اینجا که هیچ وقت خبری نیست اصولا ..... ;)

هیلدا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:00

من بلخره آپ کردمممممم

میام پیشت .....

مونارک یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:46

اولا که عمرا من زشت بشم حالا هر جوری!
دوما همه رو می رازم تو کار چشمام واسه تفنن گفتم دلش خوش شه
(نارسیسیسمم اود کرده!!!)

میگم نوشابه هستا !
بدم خدمتتون ؟؟؟! تعارف نکن .... !
یه خورده خود تحویلیسمینییی ! ;)

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:46

من کلا من بچه ها مشکل دارم !!! یکی اینجوری زشتم باشه که دیگه هیچیییییییی تازشمممممممممممم نیازی به رای گیری نیس ، مهم نظر خودمه و اینکه ما اصلا سلیقه هامون با هم جور در نمیاد !!!!!! هر چند معلوم شد تو بی سلیقه ای

یلدا خوب بود ؟؟؟

از بس که دیکتاتوری !!!
همیشه میگن رای با اکثریت میباشد ! پس نظر تو این وسط کشکه ! ;)

بد نبود یلدا، پرخوری کردم دیگه !
تو چطور ؟ ظاهرا یلدای تو بد بود !!! آره ؟

مونارک سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:40

سلام
چطوری؟باز که کم پیدا شدی؟
امتحان داری؟شد ۱۰۰ ترم...امیر کی می خوای تمومش کنی؟
تو هنوز پروژه هم ندادی نه؟اخراجت می کنن ها
حالا من هی بگم...
یه خراب کارب کردم در حد چی....
یه وقتی باید مفصلا واست تعریف کنم...

سلام
بگیر نگیر داره دیگه !! :)
کی شدم صد ترم که خودم خبر ندارم ؟؟ D:
میگذره ....

در حد چی ؟!! ;)

هیلدا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:54

سلام....
امممممیررررررررررر
کمکککککککککککککککک
چه حوری میشه آدرسو نوشته های وبلاگمو از جستجو گراااا برداااااااااااارم؟!

سلام
خوبی ؟ .....
ظاهرا مثل اینکه خوب نیستی !!
فکر نکنم بشه حذفش کرد ! من فقط تا جایی که یادمه میشه یه مطلبی رو به جستجوگرا داد که اضافه بشه ....
میام پیشت ....

[ بدون نام ] جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:43

vayyyy naaa.. man hatman bayad ye rahiii peida konam... vagar na... bayad weblooogooo haxf konam... fek konnnnn

راه که هست .....
میام پیشت

diana شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:25 http://justkhodam.blogsky.com

salam khodet divoneyi:D
manam tasliyat migam

سلام
نه خودت دیوونه ای ;)
ممنون
همچنین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد