***

***

احساس ....

میتونی تصورش کنی ؟؟ 

فکرشو بکن .... 

 

 

 

...  

..  

.  

نمی خواد زیاد فکر کنین چون نمیتونین تصورش کنین !  

احساس کردنیه  

باید احساسش کنی ...  

 

نظرات 30 + ارسال نظر
..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:31

باریکلا امیر خان چه چیزاا میخوای بگی تو حسش کردی دیگه ؟؟؟!!! خب طرف کیه حالا ؟؟؟؟؟

یعنی آدم هرچی که میدونه حتما باید تجربه کرده باشه اونو ؟؟؟!

مونارک شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:52

ما که هنوز اندر خم هکان کوچه ایم...
باز خوبه که تو فهمیدی

ما هم توی همون کوچه هستیم ولی میشه از بیرون کوچه هم با خبر بود ;)

مونارک پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:07

در حمایت از یکتا خانوم یعنی می خوای بگی تجربه نکردی؟

تو که در حمایت از یکی دیگه حرف میزنی بهتره جوابی که زیر حرفش گفته شده رو بخونی شاید جواب این حرفت که در حمایت اون حرف هست اونجا بوده باشد !
;)

مونارک شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:07

خوندم!
داری در می ری...

از چی در برم ؟؟ :(

..:: ی ک ت ا ::.. یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 http://www.1taaa.blogfa.com

خودت میگی فکرشو نکن که نمیشه تصورش کرد ، بعد میگی باید احساسش کرد ، آدم باید یه چیزیو انجام بده تا بتونه حس اون کارم درک کنه دیگه انقد ضدو نقیض حرف نزن پسر !! ما که کاریت نداریم که حالا مثه یه پسر خوب بگو طرف کیه

خب اولش یخورده فکر و تصور کردم دیدم به نتیجه ای نمیرسم ! بعدش فهمیدم که با تصور کردن نمیشه و باید احساس کرد D:
دیدی ضد و نقیض نبود و تو در اشتباه بودی D:

دیانا سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:01 http://justkhodam

oh are bayad ehsas kard

;)

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:04

آهـــان ، خب نتیجه اینکه احساس نکردی ولی فک میکنی احساس کردنیه ، وقتی پستات واضح نباشه میشه اینجوریااا ، آدم گیج میزنه وسطش

اصلا ربطی به پست من نداشتو نداره! کلا گیج هستی ! مشکل از خودته D:

diana شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:59 http://justkhodam

mikham ehsasesh konam

خب باید صاحبشو پیدا کنی ;)

..:: ی ک ت ا ::.. یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:07

گیـــج عمته

گیج خالته !‌D:

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:48

گیج امیــــــــــره

چون بخشش از بزرگتراست نشنیده میگیرم این حرفتو ! D:

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:51

آقا یه سوال تو چرا بعده اینهمه سال یه عنوان برا وبت انتخاب نمیکنی ؟؟

بده خواننده های بلاگمو آزاد گذاشتم تا در مورد عنوان بلاگ هرچی میخوان فکر کنن ؟؟؟
اصلا خوبی بهتون نیومده :(

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:52

... چی بگم والا

میگم اگه اون حرفمو نشنیده نمی گرفتی چی میشد ؟؟؟

نه خب بزرگی ایجاب میکرد که ببخشمت دست خودم نبود !‌ D:

[ بدون نام ] جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:24

شاید من احساس کردمش!!! نمی دونم
هیلدا

چرا شک و تردید ؟!!!.....

هیلدا سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:05

شاید این جوری بهتر باشه...!!!!!!!!!

شایدم بهتر نباشه .....

diana شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 http://justkhodam

baba kheili fekr kardim be hichja naresidim up kon dige
asle halet chetore?hanoz dari fekr mikoni:d?

اگه قرار بود با عقل و فکر به نتیجه برسه که این همه آدم روی هوا جفتک واروو نمیزدن واسه خودشون که !! ;)
ممنون بدی نیستیم
خودت اصل و فرع حالت چطوره ؟
نه دیگه کار ما از فکر گذشته الان توی توهّم و خیالیم ;)

هیلدا شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:09

کجایی امیر....
کم پیدا شدیاااااااااااااا

چشم بصیرت نداری دیگه تقصیر من چیه ؟؟!!!‌ ;)

مونارک جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:57

حتما باید دعوا بشی که آپ کنی؟
بیام گوشتو بپیچونم پسر بد؟

یعنی فکر میکنی فایده ای هم داره ؟! ;)

مونارک چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:20

به عبارتی فرمودید:
اصلا مهم نیست تو چی می گی.
واسه خودت حرف می زنی.من اهمیت نمی دم هر کاری دلم بخواد می کنم.نه؟

نه !
به عبارتی اون جمله ای که گفتم فقط و فقط یه جمله ی سوالی بود و نه بیش !

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:41

زنده ای ؟؟

اگه زبونتو گاز بگیری آره ! ;)

مونارک جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:26 http://moonark.blogsky.com

اصلا به من چی؟
هر وقت دلت خواست آپ کن.

پس به کی چه ؟!!
باشه اگه به دل منه پس نمی آپیم !

گندم شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:34

خوبه که یادت اومد منم هستم...

خوبه بعد این همه مدت فکر کرده بودی یادم رفتی .... !

diana پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:30 http://justkhodam

salam dost jon khobi?pishapish sale no mobarak sale khobi dashte bashi

سلام
ممنون !
ببخشید بخاطر اینهمه تاخیر :(

هیلدا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:49

عیدت مبارک با معرفت...........

ممنون
عید ۸۹ تو هم مبارک پیشاپیش D:

مونارک دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 23:47

عیدتون مبارک
عیدمون مبارک
از اینا...

می تونی تصور کنی؟
فقط واسه یه لحظه...
که اگه دستم بهت برسه...
چی کارت می کنم؟

دونه دونه موهاتو می کنم تا یاد بگیری دیگه اینقدر مفقود نشی...

عیدشون مبارک !
از اونا ...
اینارو یادت رفته بود بگی ! D:

من کلا تصورم قویه ! از این حیث هم میتونم تصور کنم که اگه دستت بهم برسه هیچکاری ازت بر نمیاد بعدشم اصلا چه معنی داره دست یه نامحرم به من برسه ! حتی تصورش هم بده زشته !! دهههه ! D:

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:27

احیانا نمیخوای یه سر به اینجا بزنی ؟؟ گرد و خاک شده همه جااا

احیاناْ اینقدر درب و داغونم که نمیرسم به خودمم سر بزنم اینجا پیشکش !!!!

مونارک شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:51

حالا من هیچی نمی گم ببینم تو کی می خوای آپ کنی...

حالا منم هی آپ نمیکنم ببینیم تو بالاخره چی میخوای بگی ! D:

دیانا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 17:33 http://justkhodam.blogsky.com

ُ
salam chetori?up nemikoni?

سلام
ممنون
خودت خوبی ؟
میخواستم آپ کنم ولی .....
بماند
ممنون فراموشم نکردید ;)

هیلدا دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:43

امیر نامرددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد...
نه آپ می کنی نه به من سر می زنیییییییییی... کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:((
بد اخلاق نبودی اینقدر که ! :(

معذرت شرمنده
نشد بیام
یعنی میشد ولی نشد !
ببخشید بازم
خودت خوب ؟ سلامتی ؟
میام پیشت
فعلا ازم ناراحت نباش تا ببینم چیکار کنم با اینهمه بار مسئولیت D:

....
فعلا

دیانا جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 http://justkhodam.blogsky.com

Salam amir khobi?fekr konam bad dargire in ehsase shodia:D

سلام
ممنون مثل همیشه توی مرز خوب و بد هستیم !
خودت خوبی ؟

نه بابا مارو چه به درگیر احساس مردم شدن ! D:

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:45

کجایی تو ؟

ببخشید
خیلی خیلی معذرت
میام پیشت خبرشو بهت میدم که نتیجه چی شد
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد