***

***

شاید شروع !

وقتی افکارت تکراری میشن زندگیت طوری میشه که انگار زمان توقف کرده 

زمان واسه افکار و زندگیت توقف میکنه ولی اطرافت مثل یه رودخونه جاریه و با زمان داره جلو میره 

همه ی ما حداقل یک بار یه همچه دوره ای توی زندگیمون داریم ولی میترسیم که از این دوره خارج بشیم و یا به این دوره فکر کنیم.  

حتی می ترسیم این دوره رو باور کنیم  

یه دوست خیلی عزیزی برام از این دوره ی خودش حرف میزد 

میگفت به جایی رسیده بودم که مجبور شدم از صفر شروع کنم !! 

میگفت قصر و پایه ی همه ی باورها و اندیشه هامو خراب کردمو از نو رفتم دنبال تک تک خشت هایی که برای ساختن دوباره لازم داشتم .... 

من میفهمیدم داره چی میگه ولی درکش برام خیلی سخت بود 

با خودم میگفتم مگه میشه آدم از صفر شروع کنه ! یعنی چی آخه ؟! 

بگذریم.... 

یه مدتیه که احساس میکنم ای کاش بتونم از صفر شروع کنم! اونوقت تک تک خشت های قصر باورها و اندیشه هامو از بهترین جنسش انتخاب میکردم 

میدونم فرصتش رو دارم که انجامش بدم ولی امیدوارم حس و انگیزشو هم داشته باشم 

 

خیلی وقته که افکارمو روی کاغذ ننوشتم و با نوشتن و قلم احساس غریبی میکنم 

انگار یه نعمت بزرگی رو از دست دادم 

راست میگن که آدم قدر چیزایی که داره رو تا از دست نده نمیدونه 

امیدوارم که از دست نداده باشمش چون خیلی کار دارم باهاش ..... 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
..:: ی ک ت ا ::.. یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:40 http://1taaa.blogfa.com

بــَه امیـــر خـــان کجــا بــودی تـو ؟؟ ... نقطه ی صفــر ؟؟ اگه بخوای از صفر شروع کنــی ، اون وقت هی وسطاش به خودت میگی خاک بر سرت که بیست سال و اندی رو خراب کردی !! بیست سالم برا خودش خیلیهه دیگه !! امیدوارم به از صفر شروع کردن نرسم !! چون امیدوار بودن برا رسیدن به اوج کار هر کسی نیست !!

دیگه اینکه چه قد غر زده بودی تو کامنتت ... خب راستش منم با اینجور کدا که نمیشه استاپش کردم حال نمیکنم !! ولی چون با آهنگه حال مکنم فعلا گذاشتم تا بمونه !! آهنگه قشنگه ولیااا نه ؟؟

من توی نقطه ی کوور بودم ! تو کجا بودی ؟‌ D:

به نظر من بیست و اندی سال واسه اینکه آدم به این نتیجه برسه که این باورها و اعتقاداتی که آخوندها! برامون درست کردن همش کشکه زمان مناسبیه توی این شرایط !
چون خیلیا یک عمر با خرافاتی که آخوندها ساختن زندگی میکننو نمیفهمن دارن چه بلایی سر خودشونو نسل خودشونو دنیا و آخرتشون میارن !!!
پس بیست و اندی سال خیلی خوبه به شرطی که بشه سربلند از نقطه صفر بالا اومد !

بی ادبی دیگه ! آدم به بزرگترش میگه غر زدی ؟‌ کنک میخوای دیگه !
البته شوهردار بشی ممکنه بهتر بشی ;)

صدف سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ قشنگی داری ،اگه خواستی یه سری به سایت های من بزن اگه خواستی با من تبادل لینک کنی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.php واگه هم خواستی آمار ورتبه وبلاگ خودتو بترکونی حتما به این سایت مراجعه کن 100% رایگان هستش و می تونی به راحتی آمار بازدید وبلاگ خودتو افزایش بدی هرچقدر دلت بخواد مرسی http://asanrank.com

والله اگه ما دنبال افزایش آمار و این حرفا بودیم که الان ..... اصلا چرا من بگم میتونی از مونارک هم بپرسی اونم میدونه
ولی نامردی نکردم بهت سر زدمااا

بهار جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:51 http://sinlessangel.blogsky.com

سلام دوست من
بعد از چند ماه و با داشتن اوفات فراغت اومدم و وبلاگم رو آپدیت کردم
خوشحال میشم در نظرسنجیم شرکت کنی و نظرت رو صادقانه بیان کنی
به امید دیدار

خیلی قشنگ نوشتی و مطالب وبلاگت زیبا بود
امیدوارم موفق باشی
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد