***

***

...

سلام

دلم میخواست خیلی حرف بزنم ایندفعه ، ولی گفتم متن بسیار زیبای یکی از ترانه های زیبای رضا صادقی رو براتون بنویسم ... نمیدونم این آهنگشو گوش دادین یا نه ولی داغون میکنه آدمو! 

***

http://www.nooshabeh.com/clip_html/clip260.html

 

به یاد ترانه ای از رضا صادقی :

 

چرا از من گذشتی خیلی ساده

تو که دونستی این مرد پیاده

جَوُونیشو پِیِ عشق تو داده

شنیدم گفتی از عاشقی سیرم

نگفتی با خودت من یه وقت میمیرم

حالا حق دلو از کی بگیرم...

 

چرا از من گذشتی بی تفاوت

نه انگار عشقی بود ، نه روزگاری

نه پاییز و زمستون ،  نه بهاری

چجور دلت اومد تنهام بزاری

تو که رفتی ، چرا پیغوم میدادی

فلانی رو بگین یه روز سردی

کنارنیمکتِ باغچه ، همونجا

یه روزی عاشقانه بر میگردی

 

می دونم عاشقانه بر میگردی ...

 

***

» فرزاد بهاروند احمدی :

 

از تو چه چیز برایم به یادگار مانده ؟

خاطرات گیسوان زیبایی که برای ادامه ی زندگی

جز اینکه با آن طنابِ دارِ زیبایی ببافم

چاره ای ندارم...

 

.

 

  *** » سیاوش... :  { عاشقی هر کی هر کی شد... } { این روزا نون تو دروغه ... گپ راست کشکه و دوغه ... یکی پی یه لقمه گیر و یکی تا خرخره سیره } : چیزی نگو قسم نخور تمومو حرفات یه دروغه کسی نگفت خودم دیدم خونهء قلب تو شلوغه چیزی نگو لیاقتت عشق مقدسم نبود حس می کنم نبودی و دیدنتم یه قصه بود تو دیگه مردی و این حرف اخره بزار عشق تو از خاطرم بره فکر می کردم قلبت مال منه اما انگار صد شاخه می ره اسمتو پاک کردم از تو دفترهام بیخودی قسم نخور دیگه سخته برام تورو باور داشتمو می خواستمت چرا آتیش زدی به همهء باورام کسی نگفت بهم من خودم دیدم اما راستشو بخواهی یه چیزی نفهمیدم چرا وقتی تو رو از عشق خالی دیدم جای گریه به حالت می خندیدم شایدم واسه اینه که دیگه بی ارزشی واسهء همه عروسک نمایشی تو که میگذری ساده از این همه عشق لیاقت نداری دیگه با من باشی...  

......

سلام

خب از همتون عذر میخوام که نتونستم آپ کنم . مخصوصاً از خواهر خوبم  نازنین
عذر میخوام که خیلی اصرار داشت آپ کنم ولی خب وقت نمیشه دیگه ...

امتحانا هم داره تا چند روز دیگه شروع میشه باید از فرجه ی باقی ماقیمونده استفاده کنم

خب ایندفعه به جای آپ میخوام شمارو دعوت کنم به وبلاگ یکی از دوستان که راجع به همین موضوعی که در چندپست قبلی نوشتم(عشق و...) بحث کرده دعوت میکنم...

آدرس ایشون :

 

نازنین شبگرد ...

 http://www.amirrony.blogsky.com

...

سر فرصت مناسب هم خودم میام آپ میکنم

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه

در پناه حق