***

***

آرزو ....

همه چی می تونه یه اتفاق باشه، یه خواب یه خیال یا حتی شاید یه بهانه ....

ای کاش حتی زندگی هم یه خواب یا خیال بود

حرف از نا امیدی نیست، حرف از خستگی نیست، حرف از یه آرزوئه، حرف از آزادیه، حرف از یه زندون بزرگتره !

وقتی هر کسی برا موندن فقط بهانه ای داره که این بهانه بهش دلبستگی میده و تو دنبال یه چیزی بالاتر از یه بهانه باشی و مطمئن باشی یافت می نشود! اونوقت ....

اوضاع همینه، یعنی همین بوده و همیشه هم همین خواهد بود

وقتی سعی میکنی حتی به یه بهانه ی ساده برای زندگی دل خوش کنی و اون بهانه رو پیدا نمیکنی ....

وقتی خودتو فدای زنده بودن با ترس میکنی و تنهائیتو میشکنی بخاطرش، دیگه اون یه ذره سنگ صبور همیشگیت رو هم از دست دادی ....

این چیزا رو نمیشه گفت  اگه هم بشه نباید گفت، چون اون چیزی که گفتنیه رو نمیشه گفت و اون چیزی که گفته میشه اون چیزی نیست که گفتنیه .....!

حرف از باور یه آرزوی قشنگه، می دونم این روزا نه باوری وجود داره نه آروزی قشنگی ولی حداقل میشه توی این ذهن نیمه جونمون تصورش کرد

شاید همینقدرشم غنیمتی باشه ....

 پ.ن : گشتن نبود، گفتن نگرد نیست.

پ.ن :  گشتم نبود، نگرد نیست !

 

 

نظرات 32 + ارسال نظر
..:: ی ک ت ا ::.. دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:46

کامنت قبلیو تو کامنت دونیه پست قبل نوشتم حواس نمیزای برا آدم که

خوب اینجام کپیش میکنم !! چون نیتم از نوشتن اون کامنت برا این پست بود

*********************

* حالا این آرزوی قشنگ شما چیه که گشتن نبود ، گفتن نگرد نیس ولی تو گشتیو دیدی واقعا نیست ؟؟؟؟

* پیرو جواب کامنت قبلی باید بگم که ، به نظر من تحوله هر چی که تو یه وب نباشه و بعد یهویی اضافه شه میشه تحول ، شاید تو روحیه خودت نباشه ولی تحوله تو وبت که هست

* از درس و مشقا چه خبر ؟؟ فارغ التحصیل شدی یا نه هنوز ؟؟؟؟

* به این کامنت من میگن : ؛ از هر دری سخنی ؛

*************************

عاشقیا ! حواس نداریا !!! D:
.....

گفتنیها رو نمیشه گفت ;)

باشه وبلاگم با یه اهنگ متوحل شد !!!

درس و مشق هم خوبه سلام میرسونه خدمت شما ! فعلا که مشغول پروژه هاییم

شما راحت باش ;)
به هر حال ممنون

ارزو پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06

با سلام

وب زیبا و جذابی دارید امیدوارم موفق باشید

www.tamanna20.blogfa.com

وب منه خوشحال میشم بهش سربزنید و از

نظریاتتون با خبر بشم .

انسانها همه در یک چیز مشترکند : متفاوت بودن !

سلام
ممنون از نظر لطفتون
چشم حتما میام

شاید اینم درست باشه! : انسانها فقط در یک چیز متفاوت اند! : متفاوت بودن !! چون هر کسی یه جوری متفاوته !! ;)

ستاره جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:46

برای پیدا کردن بهانه موندن باید تلاش کرد.حتی اگر بخاطر زندگی باشه که توش نه شادیهاش موندنی هستن ونه غصه هاش...

همونجوری که خودتم گفتی اول و آخرش چیزی که گیر آدم میاد فقط و فقط یه بهانست نه بیشتر ! ....

ر و ز ب ه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:48 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س س س
و و و و و و و
ت ت ت ت ت ت

سوت !!
سوووتتت !!

تق تق تق تق

ببخشید شما آقا امیر خانم من رو می شناسین ؟؟
نمی دونین کدوم گوری هستن ؟
من اومدم اینجا دیدم خیلی وقته که خانمم نیستن
گفتم شاید شما ازشون خبری داشته باشین
گفتم مزاحمتون بشم و به عرضتون عارض بشم که اگه ممکنه و سهولته امره به عرض ایشون عارض شین که من هنوز به یادشم !!!

+ بی معرفتی مث خودم دیگه !!

سلام ....
خوبی دوست خوبم ؟
شرمنده یه مدت نتونستم بهت سر بزنم، دیگه زندگیه دیگه پستی بلندی داره !
واقعا چه مرد بی غیرتی هستیا ! سراغ خانومتو از یه مرد دیگه میگیری ؟!!! D:
با اینحال باشه میگردم دنبال خانومت ببینم چیکار میتونم بکنم واست ! ;)

+ بیمعرفتیم دیگه ! مثل همدگیه !

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:13

امیــــر خان کجایـــی ؟؟ شماره رو ندادم رفتی خودکشی ؟؟؟
یه ندایی از خودت بده خوب !!

توی وبلاگمم !!
خود ت خوبی ؟! کجایی ؟!
سلام !
آره دیگه این شماره آخرش داره کار دستم میده ! ;)
بابا این شماره رو بده دیگه کچلمون کردی ! D:

مونارک چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:54

سلام عزیزم.خوبی؟
فکر کردم قبل از رفتن می رسم خداحافظی کنم اما یهویی شد نرسیدم...
فکر کنم تا اواخر شهریور نتونم آن بشم...
مواظب خودت باش و خوش بگذره...
تا بعد

سلام دوست خوبم.....
خودت خوبی ؟
ممنون از اینکه خبر دادی ....
مسافرت خوبی داشته باشی
شاد و سلامت باشی
فعلا ....

دیانا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:47 http://justkhodam.blogsky.com

گشتم نبود، نگرد نیست !
سلام چطوری؟

...
سلام
ممنون، خودت چه طوری ؟!

مونارک شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:16

امیر من نگرانتم...
خوبی؟
کجایی تو؟
حس نوشتن نیست یا باز حس نوشتن نیست؟
اینقدر منو منتظر نزار

ممنون از لطفت ....
ممنون
خودت خوبی ؟
نه حس زندگی کردنم نیست !
....

مونارک یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:25

اتفاقی افتاده؟کاری از دست من بر میاد؟

نه. بازم ممنون از لطفت ....

..:: ی ک ت ا ::.. یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:36 http://www.1taaa.blogfa.com

کم پیدا شدی نافرمااااا....بازم به مرامو معرفت خودم ... کجایی تو ؟؟؟ رفتی برا خودکشی ؟؟

نخیر! شما خیلی بیمعرفتی !! ..... آره دیگه از وقتی شماره اون بنده خدایی که عکسشو توی بلاگتو گذاشته بودیو ندادی تا الان چندین و بلکه چند بار دست به خودکشی اقدام کردم !! ;)
خوبی ؟

ر و ز ب ه دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
.
.
.
.
.
.
.
.
تنبل

من ترجمم ضعیفه ! اون آخریو فهمیدم در مورد خودت گفتی ولی نقطه ها رو معنیشو نفهمیدم !! ..... ؟!

..:: ی ک ت ا ::.. چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:28 http://www.1taaa.blogfa.com

حس میکنم افسرده شدیاااا ، قبلنا شارژ تر بودی ... چت شده آیا ؟؟

ممنون از حستون !
احتمالا بخاطر زندگیه دیگه ......

دیانا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:22 http://justkhodam.blogsky.com

salam amir jan khobi?ma hastim hamin dorovara roye koreye khaki
yekam ba khodam dargiram

سلام دوست خوبم
توی راه پیشرفتی......

رهگذر پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:34 http://www.rahesevom.blogfa.com

گشتم بود
بگرد هست...!

گشتن نبود،
گشتم نبود

اشتباه پیدا کردی
بازم بگرد، نیست ..... !

رهگذر پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:43 http://www.rahesevom.blogfa.com

الان پست قبلیت رو خوندم
-
... و در عمق نگاه های خیس هم غرق می شویم...
من و تو باز منتظر....
تا خورشید آرزوهایمان طلوع کند،
و ما را از خواب بی عشقی بیدار کند ....
-
به قشنگی و غمگینی یه عشق کوتاه بود...


خیلی ممنونم از اینکه خوب خوندی پست قبلیمو ....

جوابی که دادی خیلی نزدیک به اون مفهومی بود که توی ذهنم بود ....

شاد باشی

سانا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com/

سلام

خوبین؟؟؟؟؟؟؟

با کمال میل ادرسو بهتون میدم


ممنونم که سر زدین


وب لاگتونو تا به حال ندیده بودم


لذت بردم از دیدنش


http://www.bahar-20.blogfa.com

می تونین برین و هر اهنگیو که دلتون می خواهد رو ژیدا کنین

اسم اهنگ من

خاکسترم نکن(محسن یگانه هست)

دعام کنین

یا علی

خدا نگهدارتون

سلام
ممنون از اینکه بهم سر زدین
میگم این آدرسی که واسه دانلود آهنگ دادین بخاطرش مممنونم ولی اینکه آدرس مستقیم دانلود آهنگ نیست !! :(
در هر صورت ممنون
محتاجیم به دعا
لطف کردی
در پناه حق

رهگذر سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:57 http://www.rahesevom.blogfa.com

سلام!
به روزم رسیدی سری بزن

سلام
چشم میام حتما ....

مونارک چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:43

من توی روز ۹ گیر کردم تو د تاریخ ۱۴ تیرماه توی فکر اینکه همه چیز می تونه یه اتفاق باشه...

مطمئنی تو فقط توی روز ۹ گیر کردی ؟!
منکه توی خیلی چیزا گیر کردم از جمله همون تاریخ ۱۴ تیرماه و اینکه همه چیز میتونه یه اتفاق باشه .....
خوبی ؟
بیمعرفت خیلی کم پیدا شدی

دیانا چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:58 http://justkhodam.blogsky.com

salam chera up nemikoni?

سلام دوست خوبم
چرا باید آپ کنم ؟!

مونارک شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:20

هستی؟
نیستی؟
هستم
تو نیستی
نیستی
نیستی
فقط نیستی...

بودم
نبودی
بودم
تو نبودی
نبودی
نبودی
فقط و فقط و فقط نبودییییییییییییی ......
ولی من بودم !
الانم هستم ولی نیستی.....

سانا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 20:27 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام

خوبی؟

منونم عزیزم شما به منو وبم خیلی لطف دارین

عزیزم من وقتی این مطلبو اژیدم با خیلی برخوردها

مواجه شدم که این لطف همتونومی رسونه

عزیزم بازم به من سر بزن

شاید خیلی دیگه کم ژیدا بشم اما به قول دوستام حق این که برم و ژشت سرم و نگاه نکنم رو ندارم

منم که همتونو دوست دارم و به نظراتتون احترام می گذارم

منتظرتم

یا علی

خدا نگهدا

سلام
ممنون، امیدوارم حالتون خوب باشه

در هر صورت امیدوارم سرت به سنگ خورده باشه و سنگ شکسته شده باشه و سرت سالم باشه ! ;)
هر چند از موندن و نرفتن چیزی نصیبت نمیشه ولی بهتره بمونی ;)
شاد باشید

مونارک شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:19

قبول یه وقتایی من نبودم تو بودی
ولی بیشتر تو نبودی من بودم

همشم خودت بی معرفتی
هیچشم من بی معرفت نیستم

دلم واست تنگ شده

ببین هر دومون نبودیم ولی تو بیشتر نبودی!
از اون روز ۹ که شیش سال میگذره معلومه که کی بیشتر نبوده آیا !!! ;)
تو اصلا میدونی معرفت رو با کدوم میم مینویسن ؟؟؟؟!!!

ر و ز ب ه یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:10 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
زن ملت منتظرن !!
چرا اینجا اینقدر متروکه شده !!

....
..
.
بابا کشتی مارو ! چشم حتما یه زن برات میگیرم هووولللووووو !
بس که مخت متروکه هسست اینجا هم شده مثل مخ تووو !
بزار میام پیشت بببینم چه خبره اونجا ! ;)

مونارک یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:20 http://moonark.blogsky.com

نه لابد تو می دونی!
امیر آپ نکنی دیگه ۱ کلمه حرف باهات نمی زنم...

معلومه که میدونم ! با میم مثل مادر مینویسن ! ;)

تهدید ؟!! مقابله به مثل میکنمااا ! D:

سکوت عشق دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 http://www.love60.blogfa.com

سلام
نوشته هات خوشگلن

سلام
ممنون از لطفتون ....

تندر سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:02 http://thunder.blogsky.com/

تندر هستم
همون وبلاگ که اومدی و گفتی از خودت مایه بذار
می دونی چیه امیر جان ! من از ۱ سال پیش تا حال وبلاگ دار بودم
وبلاگهای مختلفی هم با موضوعات مختلف داشتم و اداره کردم
ولی بعد یه مدتی احساس کردم نه تنها کار من بلکه خیلیای دیگه بیهودس
یعنی یه جورای هدف وبلاگ نویسی رو گم کردیم
واسه همین من این راهو پیش گرفتم اکی؟
ممنون میشم نظرتو تو وبلاگ خودم بگی.

امیر هستم ! خوشبختم ..... !
هنوزم میگم !
نات اوکی !
اینجا جوابتو نمیدم ! میام پیش خودت .....

رهگذر چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:39 http://www.rahesevom.blogfa.com

آقا منتظریم به روز کنی

ممنون از لطفتون
حاجی بزنم به تخته آپمون نمیاد !!

مونارک پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:51

من نکشتمش بخداااااااااا ! :(((((((((((

رهگذر دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 http://www.rahesevom.blogfa.com

من بازم به روزم!!

من بازم بهت سر میزنم ;)
....!

مونارک چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:02 http://moonark.blogsky.com

منو دعا کردی یا نه؟

دعای منکه تاثیری نداره .....
شب قدر امسال خیلی بد گذشت برام، تقریبا فقط خوابیدم ! یه فاتحه و چندتا صلوات بود واسه ی من ....
تو چی ؟ خوب بود ؟
دعا کردی واسه ی دوستات ؟....

مونارک جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:59

منم بی شعور بازی در آوردم...
همش خواب بودم...
۲سال اتفاقات خوبی نمی افته این شبا...
باعث می شه زود بخوابم...
نمی دونم گاهی خودم هم تو خودم می مونم...

....
پس وضع مشابهی داریم !
منم بگیر نگیر داره واسم ! یه سال میگیره یه سال نمیگیره !
یه سال کلی حال میده شبهای قدرش، یه سال هم کلی خواب میده !
تقصیر خود آدمه وفتی ذهنش مشغول باشه و یه جورایی هم احساس ناامیدی کنه اینجوری میشه مثل امسال ......

گلناز سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:17

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
خیلی قشنگه

سلام
ممنون از لطفت
آدرس بلاگتو نزاشتی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد