***

***

تکرار...

آه که چقدر خسته ام

چقدر محتاج تکرار این خستگی و محتاج یه خستگیه تکراری...

محتاج یه تنهایی ابدی

و این تنهاییه ابدی فراهم نمیشه مگه با مرگ...

مرگ، آرزوی دیرینه ی دست نیافتنی...

ای بهانه ی فراموشیه آرزوی دیرینه ی من، بهانه ی زندگی ات شیرین و سرشار از حس خوش خوشبختی ...

و من محتاج تر از همیشه ام به آرزوی دیرینه ام...

و باز تکرار...

من خسته ام از تکرار

من بیزارم از این تکرار...

خدای من، خدای من، خدای من ...

دانلود(وایستا دنیا ...)

"right click and save target as"

 

نظرات 16 + ارسال نظر
...:: ی ک ت ا ::... شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:22 http://www.1taaa.blogfa.com

سلاممممممممممممممممم امیر آقای گل
خیلی خوشحال شدم برگشتیااااااااااااا
ممنون که این مدتم سر میزدی
خیلی خوشحال میشدم کامنتتو میدیدم....
مرگ چیه آخه؟ بی خیال بابا به موقعش هممون میمیریم خوب نیس همه ی عمرمونو براش لحظه شماری کنیم

سلام
ممنون از لطفت
...
هرچیزی به وقت خودش خوبه به جز مرگ که همیشه در هر شرایطی خوبه ! ;)

...:: ی ک ت ا ::... شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:24 http://www.1taaa.blogfa.com

خوب شد نگفتم اولمااااااا چون نظرا تاییدیه
این بلاگ اسکای هم شکلک نداره اصلا باش حال نمیکنم
البته با کامنت دونیش........
آپای شادوشنگول کنی از این به بعداااا باشه؟
میشه بگی چند سالته؟
همین جوری میخوام بدونم خوب....
فعلا بای بای

ولی اگه میگفتی اولللللل! اثبات میکردی که حس شیشمت خیلی کارش درسته! چون اول شدی، تازه دوم هم شدی ;)

بلاگ اسکای مهم نیست، مهم آدمای توش هستن ! D:
...
آدم توی هر حسی باشه همونجوری مینویسه دیگه ! قول نمیدم ولی سعی میکنم !
سن منو ندونی بهتره ! فقط اینو بگم که من ۳تا نوه دارم ! D:
منم فهلا بای

دوست پاییزی یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 http://mehr-64.blogsky.com

سلام
ممنونم که سر زده بودی...
واقعا کتاب خوبی ست و ارزش چند بار خوندن رو هم داره‌:))
وبلاگ قشنگی داری..موفق باشی و
همیشه شاد باشی

سلام
منم ممنون...
آره من هر بار که میخونمش بازم به این نتیجه می رسم که این کتاب واقعا خوبه و ارزش بارها خوندنو داره و هیچوقت آدم از خوندنش خسته نمیشه و هر بار که آدم میخوندش چیزای جدیدی ازش یاد میگیره و.... ! بازم بگم ؟! ;)
وبلاگ خودت قشنگ تره، واسه من فقط سیاهه !
تو هم شاد زی !
فعلا

نازنین یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 15:20

من از تنهایی فراریم و شما برعکسه من ...دنبال تنهایی ابدی میگردی!
البته اینا همش بهونه س... مشکل از جای دیگه س... مرگ هم چیزی نداره... مث زندگی!

بعدشم دیگه پخ نکنیاااااااا یه وقت از ترس سکته میکنم:(

راستی من هم باحجاب بهم خیلی میاد هم بی حجاب ولی خودم دومی رو ترجیح میدم;;)

امیدوارم هر مشکلی داری زود حل شه و به خواسته های خوبت برسی

مرسی که سر میزنی...

شاید تو هم در آرزوی داشتن یه تنهایی مخصوص خودت باشی...
زندگی آدما با هم فرق میکنه، هرکسی چیزی رو تجربه میکنه که بقیه ممکنه حتی درکش هم نتونن بکنن...
...
منم چون میدونستم حجاب هم بهت میاد گفتم یه مدت توی بلاگت باحجاب باش یه خورده مثبت بشه وبلاگت ! ;)
خیلی ممنونم از لطفت
...

نازی یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:51

باید درون خودت بگردی ببین این آرزوی مرگ بهونه ی چیه...
ولی به من بگو ببینم این همه غم چرااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا میگی سایه نداری؟؟؟
چرا فکر میکنی زندونی هستی؟؟؟
چرا دوس داری رفتنت دست خودت باشه؟؟؟
دنیا که دوست داشتنی نیست کثیفه فریبه ولی چرا اینقدر ازش متنفری؟؟؟
چرا خسته تر از گورکن پیری؟؟؟
چرا میگی کسی رو نداری؟؟؟
دوست داری خدا رو بشناسی و بهش نزدیکتر شی و عاشقشی و در حسرت دیدارشی!‌خداییش فکر میکنی این خدا تورو اینطوری با این روحیه ببینه حال میکنه؟؟؟
مردی که یا مهدی و یا زهرا ورد زبونشه بعیده اینقدر سیاه ببینه و بنویسه!!!
حالا یه سوال مهم: خدا جواب سوالات رو داد؟؟؟؟

مرگ خودش یه بهونست ...
ممنون از لطفت و زحمتی که کشیدی و نوشته های قبلیمو خوندی
فکر کنم بیام بلاگت بنویسم واست بهتر باشه
بازم ممنون
فعلا

نازی دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 20:48

خب چرا نمیری بخوابی ؟؟؟

آخه آدم بعضی وقتا حوصله ی خوابیدن هم نداره !

نازی دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 20:49

اینقد به حجاب من گیر نده بلاگم خیلی هم مثبته D:

واسه کامنتات هم! خیلی حرفا هست! اما...
نمیدونم
یه جوریه

خب تقصیر من چیه ! احتمالا حجاب خیلی بهت میاد ولی بدون حجاب هم بهت میاد ! D:
میدونم حرف زیاده ....
ممنون
فعلا

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 21:23 http://rue.blogsky.com

سلام
من کامنتتو نخوردم هنوز تائیدش نکرده بودم چون وقتی تائید می کنم که وبلاگ طرف مقابل سر بزنم
دلت شاد
هر وقت از تو خواستم دستم را بگیری،
دستمو بگیر............
نه هر وقت که فرصت کردی!
شاید آن وقت من فرصت نکردم
دست تو را بگیرم

سلام
شوخی کردم...
نیاز به توضیح نبود ;)
...
شاید تو باید قبل از اینکه اون دستتو بگیره دستشو بگیری ... ;)
فعلا

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:15

هیلدام...
امیر...وسایلتو بردار یه یک هفته بزن به جنگلی کوهی..جایی که تنهایی فراهم شه....

خوبی ؟...
منظورت اینه که برم یه جایی خودمو گول بزنم ؟!!...

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 17:49 http://rue.blogsky.com

امیر فکر کنم حق با توست ...چون اون هیچوقت نبود که حالا بخواد برگرده...
دلت شاد

بازم همون بحث « یکی بود ولی اون یکی نبود ! » ;)
شادباشی

نازی چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 21:41

به بهونه ی اینکه نمیخوای خودت رو گول بزنی داری سر خودت کلاه میذاری!
به جوابایی که به کامنتا میدی دقت کن...
خیلی محکم حرف میزنی! صاحب این کامنتا انگار اونی که پست میزنه نیست!!!
نویسنده ی آپدیتا آدمیه که پر از سوال و تردیده! اما کامنتیه نه!
از هیچی مطمئن نباش! حتی مرگ! همین خودش یه جور فریبه!
یه چیز جالبی که تو درصد زیادی از آدما دیدم میدونی چیه؟
اونی که زیاد میخنده و بیخیاله خیلــــــــــــی غم داره! و برعکس...

اول و آخر ما میدونیم که همه چیه این دنیا دروغ و بی ثبات و موقتیه! خب بیا ازین مدل فریبای مثبتی که بچه ها میگن امتحان کن... حداقل خوبیش اینه که آدم چیزی رو از دست نمیده بلکه بیشتر به دست میاره!
نمیخوام بهت امید بیخودی بدم! یه نگاه به دور و برت بنداز ببین! همه آدما خستن همه داغونن همه کلافن همه بلاتکلیفن همه روانی همه عصبی همه گیج!‌ حالا بعضیا به روشون میارن بعضیا نمیارن...
خودخوری بی فایده س...
طبیعت رازهای زیادی برای فاش کردن داره... برو شاید به تو بگه!!!

امیدوارم اینطور که تو بلاگت یه سایه ی سیاهی تو دنیای واقعی نباشی...

بیشتر مواظب خودت باش بابا بزرگ!‌ به نوه هاتم سلام برسونD:

;)

ممنونم ازت بخاطر زحمتی که میکشی و مینویسی واسم....
یه چیزایی رو درست گفتی ولی قرار نیست همه یه شرایط و یه عکس العمل نسبت به محیط بیرون داشته باشن...
خودتم شامل این قانون میشی ؟! «اونی که زیاد میخنده و بیخیاله خیلــــــــــــی غم داره! و برعکس...» ;)
میام بلاگت بقیه حرفا رو اونجا میگم...
بازم ممنون
فعلا

هدا پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلااااااااااام
...
من عااااااااااااااشق این شعرم خیلی نازه :)
...
من آپ کردم
منتظرتم هااااااااا
:* بای

سلام
خوبی ؟....
حتما میام
فعلا

روزبه جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:38

ملوسی سلام
منتظرم باش بعدا می یام
الان اصلا حالو حواصلتو ندارم جون امیر خله
خوب ؟
کله پوک منتظر باش می یام
فعلنااا....

سلام عزیزم
منتظرم ولی سنگ بزرگ برداشتن نشانه ی چیست ؟! نزدن است ! D:
کله پخ پخ منتظرتم
فعلا

دختر برفی یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 16:17 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلاااااااااام
خوبی امیر آقا؟
من آپ کردم هاااااااا
یه سر بزن
منتظرتم
بای :*

سلام
ممنون... شما خوبی ؟
میام پیشت حتما
ممنون
فعلا

نازنین دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 00:57

امیر آقا چرا نیستی
کوشی؟
امیدوارم حالت خوب باشه

خوبی ؟
منم امیدوارم حالت خوب باشه
ممنون...

نازی دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 20:04

بازم اومدم هنوز نیستی
نگران شدماااااااااااا
بابا یه بوقی
بیبی
خبری
چیزی
جیغی

الان میام پیشت هم بوق میزنم هم جیغ میکشم ! ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد