***

***

روزای کاغذی ....

توو حسرت نبودنت، من با خیالتم خوشم 

                           با رفتنم از این دیار، آرزوهامو می کُشم 

  کوله بارم پُر حسرت، توو دلم یه دنیا دردِ 

                          مثل آواره ای توو خیابونی سرده 

 تا خیالت به سرم میرنه گریه ام میگیره 

                          آروم آروم دلِ تنگم داره بی تو می میره 

 گل مغرور قشنگم، من فراموشت نکردم 

                         بی تو اینجا رو نمیخوام، میرمو بر نمیگیردم .... 

                                                                         ***شهریار شهبازی & مرجان کندی ***   

 

نظرات 3 + ارسال نظر
Delaram چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:02 http://www.deliashams.blogfa.com

Salaaaaaaaaaaaaam ... che jaleb bud , khubi ? chekhabara ?kheli vaght bud ke inja nayumade budam shayad 3 saal .. az khdoet khabar bedeh amir jaan

سلام
مرسی بدی نیستم. تو خوبی ؟ خیلی وقته نیستیا ;)
منکه خبری نیست! روزمرگیه و تکرار مکررات بقول معروف !!!
تو از خودت خبر بده چه میکنی ؟

پروانه جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 http://tanhatarinpary.blogfa.com/

می بخشم ...
تمام کسانی را که هر چه خواستند با من، با دلم، با احساسم کردند .
و م...را در دوردست خودم تنها گذاردند .
و من امروز به پایان خودم نزدیکم؛
پروردگارا !
به من بیاموز تا در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند .

سلام امیر . ممنون از کامنتت در وبلاگم . تو هم مراقب خودت باش دوست من .

راستش از یه زاویه دیگه نگاه کنیم میبینیم که این خود ماییم که مقصیریم که میزاریم بقیه هرکاری میخوان بکنن بعد از آدم و عالم گله میکنیم !!

ممنون از نظر لطفت و اینکه بهم سر زدی

آبگینه ساری پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:08 http://bahoo.blogfa.com

lممنون امیرخان متاسفانه فرصت مطالعه در کل نداریم ما هیچکداممون و نگاهی گذرا و قضاوت.مگر دنبال موضوعی تحقیقی بگردیم. موفق باشید.

خواهش
امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد